Volg hier de slotrit in de Eneco Tour 2016
zondag 25 september 2016 om 11:40 Volg in Google

Volg hier de slotrit in de Eneco Tour 2016

Het is vandaag een erg belangrijke dag voor de klassementsrenners in de Eneco Tour. De laatste en tevens lastigste etappe staat op het programma. De renners krijgen een ‘mini Ronde van Vlaanderen’ voor de kiezen.

Het parcours bevat bekende hindernissen als de Muur van Geraardsbergen en de Bosberg. De aankomst is aan de Vesten in Geraardsbergen. Klassementsleider Rohan Dennis heeft weinig ervaring met Vlaamse hellingen. Kan hij toch standhouden?

De wedstrijd begint om 11:55 en eindigt volgens de organisatie rond 16:21. Vanaf 14:45 kun je de koers zien via de Eneco Tour-website. Een kwartiertje later komen ook Sporza en Eurosport met beelden. Bespreek hier het verloop van de koers.

Links
Voorbeschouwing Eneco Tour

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker en livestream (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
117 Reacties
1 3 4 5
25-09-2016 16:18
Nee Dumoulin en Kelderman zijn hoogstens opgehouden door de val van van Baarle.
25-09-2016 16:18
Dank. Nee niet gezien, stap net in! Begreep iig wel dat ie er niet bij zat.

Balen. Kon wel verder of WK TT in gevaar?
25-09-2016 16:18
Dennis afgestapt (net als Boom)
25-09-2016 16:20
Nee, Van Baarle maakt de bingokaart vol. Hij viel in een bocht waarna die groepje ontstond doordat degene op kop met Terpstra en Jungels vol doortrokken na die bocht.
25-09-2016 16:22
Tom Dumoulin is echt een alleskunner. Gaan we veel goesting van hebben
25-09-2016 16:23
Inderdaad Vlek. Die groep vooraan is meer met geluk ontstaan dan dat ze de beste waren.
25-09-2016 16:23
Naesen moet Hagen niet teveel in de kaart gaan spelen. Hij maakt wel een sterkere indruk, maar je weet het nooit.
25-09-2016 16:28
Mooie overwinning van Niki!
25-09-2016 16:28
Naesen veel te veel gewerkt . Was overtuigd om te winnen. Zichzelf overschat. Wel goed voor de toekomst.
25-09-2016 16:29
v. Emden derde in het AK? Na Terpstra en Sagan?
25-09-2016 16:29
Echt wel heel knap van Niki
25-09-2016 16:30
Van Emden vierde denk ik, Van Avermaet er ook nog voor.
25-09-2016 16:31
Neuh, Naesen en van Avermaet staan allicht ook nog voor Jos. Ben het overzicht een beetje kwijt. Jos zit in die tent, maar waarom weet ik niet.
25-09-2016 16:33
Naesen er ook nog voor inderdaad.
25-09-2016 16:34
Terpsta 1, Naesen 2, Sagan 3, Van Emden 4 en Avermaet 5
25-09-2016 16:36
Van Emden en Van Avermaet omgekeerd
25-09-2016 16:38
Jos en Wilco 5 en 6. Netjes, gezien het geweld en het slagveld. Naast winnaar Niki ook Tom nog in de top-10. Was een mooie etappe.

Niki probeert er weer een leuk interview van te maken, maar de interviewer speelt niet mee ;)
1 3 4 5

Om te reageren moet je ingelogd zijn.