Volg hier de proloog in de Ster ZLM Toer
woensdag 17 juni 2015 om 17:45 Volg in Google

Volg hier de proloog in de Ster ZLM Toer

Met een proloog in Goes gaat vandaag de Ster ZLM Toer van start. Melvin van Zijl is om 18.00 de eerste renner die aan de 6,4 kilometer lange opdracht begint. Ruim tweeƫnhalf uur later wordt Gianni Meersman als laatste op gang geschoten. De Belg vertrekt om 20.35 uur vanaf de Grote Markt.

Twee jaar geleden, toen de proloog eveneens in Goes werd verreden, ging Robert Wagner met de zege aan de haal. De Duitser van van LottoNL-Jumbo gaat al om 18.34 uur van start.

De koers is niet live op tv te volgen. Wel houdt de organisatie een liveticker bij. Bespreek hier het verloop van de proloog.


Links:

Voorbeschouwing (WielerFlits)

Deelnemerslijst
Website organisatie
Profiel

Liveticker (organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
33 Reacties
17-06-2015 18:12
De grootste toer van Nederland en het is niet live te volgen.. Ook niet aantrekkelijk zo voor sponsoren.
17-06-2015 18:19
O jippie, wat een leuke koers -.- verheug me nu al weer op de leuke liveticker...
17-06-2015 18:23
Leuk dat ze de hoogteverschillen erbij zetten.
17-06-2015 18:28
@Schipperaar
Ik geloof dat ze het startpodium in het profiel hebben meegenomen.
17-06-2015 18:29
Wat een bizar snelle tijd van Campenaerts. Ruim 30 seconden sneller dan doorgewinterde profs als De Maar, Flens en Brammeier.
17-06-2015 18:48
@tight
Die Campenaerts van TSV is ook renner met ambitie. Nu een aantal toppers weg zijn bij TSV krijgen wat andere renners hun kans.
17-06-2015 18:50
Kittel rijdt ook gewoon een redelijk goede tijd!
17-06-2015 19:05
Keizer!!
17-06-2015 19:05
Snelste tijd door Martijn Keizer: 7:31
17-06-2015 19:33
Ben benieuwd wat Matthijs Eversdijk kan laten zien
17-06-2015 20:01
Er worden wat spetters gemeld
17-06-2015 20:01
Keizer gaat voor de winst, vooral als het nu gaat regenen.
17-06-2015 20:02
@Pipodennis hij eindigde in 8min16
17-06-2015 20:04
Eversdijk op 45s van Keizer.

Inmiddels is het gaan regenen in Goes.

Edit: wat beide reeds werd 'geopenbaard', dus... :p
17-06-2015 20:06
Keizer heeft volgens mij echt wel een scherpe tijd neergezet. FTW?
17-06-2015 20:12
@teamNL
ja hij maakt zeker progressie, hij komt nu al het startpodium op zonder af te stappen :p
nee zonder gekkigheid hij reed een zeer behoorlijke proloog en ik denk dat hij in de toer zeker een paar ritten zal pakken!!
17-06-2015 20:19
[quote]De laatste 20 renners zijn vertrokken.[/quote]
Aldus de ticker. Dat lijkt me niet helemaal eerlijk dan, tegenover al die renners die wƩl alleen moesten rijden.

Edit: ah, ze lezen mee :p
17-06-2015 20:21
"De laatste 20 renners gaan nu om de minuut vertrekken."
zelfcensuur @xistnc?
17-06-2015 20:22
De tweede TLJ zege van het seizoen lijkt in de maak!
17-06-2015 20:23
@xistnc haha prachtig. Het lijkt dat keizer zichzelf kroont
17-06-2015 20:24
Ik hoop dat we geen Jos van Emden taferelen gaan zien..
17-06-2015 20:29
Remko heb je de bestelling al doorgevoerd?
17-06-2015 20:32
Ik zou toch maar voor een Specialized of een Giant gaan hoor. ;)
17-06-2015 20:39
Gaat keizer voor nummer 2 voor Team Lotto-Jumbo? laatste man is van start.

Edit: Helaas Kluge 1 seconde voor keizer. 7:30
17-06-2015 20:40
Aaah Robert Kluge binnen in 7.30. Wat een pech voor TLJ

Om te reageren moet je ingelogd zijn.