Volg hier de ontknoping in het Critérium du Dauphiné 2015
zondag 14 juni 2015 om 12:40 Volg in Google

Volg hier de ontknoping in het Critérium du Dauphiné 2015

Met Tejay van Garderen in de leiderstrui gaat het Critérium du Dauphiné 2015 op voor haar laatste dag. De finishplaats van gisteren – Saint-Gervais Mont Blanc – is de startplaats van vandaag. In slechts 156,5 kilometer liggen zes gecategoriseerde klimmen in het verschiet. Bovenop de laatste ligt de eindstreep getrokken, dit is Modane Valfréjus (8,4 kilometer aan 5,7%). Kan Tejay van Garderen zijn voorsprong van 18 seconden verdedigen tegen Chris Froome? Of gaat het hele klassement weer op zijn kop gezet worden, net als vorig jaar? Volg op WielerFlits het verloop van de slotrit.

Om 12.55 uur beginnen de renners aan hun achtste en laatste etappe deze ronde, om tussen 16.38 en 17.00 uur aan te komen. Eurosport zendt vanaf 15.45 uur live uit vanaf het hoofdkanaal.

Links:
Voorbeschouwing: Critérium du Dauphiné 2015 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
141 Reacties
1 4 5 6
14-06-2015 16:54
Van garderen gwn weer goed eigen tempo José..
14-06-2015 16:56
Spannond!
14-06-2015 16:56
Froome gaat het nipt pakken met een seconde of 5
14-06-2015 16:57
Froome loopt nu toch wel steeds iets verder uit.
14-06-2015 16:57
Erg jammer voor Van Garderen.. Ik gunde hem dit echt.
14-06-2015 16:58
Ja het is gebeurd voor TJ
14-06-2015 16:58
Van Garderen zo goed als teruggepakt. Hij is gezien.
14-06-2015 17:00
Haha. Volgens mij houdt Van Garderen 1 sec. over. :P

Of zijn er boni's?
14-06-2015 17:00
Haha ze gappen nog ff die boni's weg
14-06-2015 17:00
die yates rijdt ook wel belachelijk sterk zeg
14-06-2015 17:01
Dit bericht is verwijderd
14-06-2015 17:01
Mollema ook weer op de goede weg
14-06-2015 17:01
Mollema op 1.32, dat valt dan nog mee.
14-06-2015 17:01
Mollema toch al iets beter dan voorgaande dagen.
14-06-2015 17:02
3x mooi
Froome pakt het gewoon aan en wint met mooie rol vn onze wout.

Kroon zegt bij juichen froome;hij pakt zich zelf bij zn tepels. Ahum sorry

Mollema is al binnen!
14-06-2015 17:50
Frroome op zijn BMXje. Sorry, ik vind het er niet uit zien maar het gaat wel hard. Ik kan er niet van genieten.
1 4 5 6

Om te reageren moet je ingelogd zijn.