Volg hier de ingekorte eerste etappe in de Ronde van Romandië 2016
woensdag 27 april 2016 om 14:35 Volg in Google

Volg hier de ingekorte eerste etappe in de Ronde van Romandië 2016

Sneeuwval heeft ervoor gezorgd dat de etappe van vandaag slechts honderd kilometer lang is. De eerste zestig kilometer zijn uit het parcours geschrapt en dus blijft een licht geaccidenteerd parcours over voor het peloton in Romandië. Ion Izagirre heeft een voorsprong van zes tellen op Tom Dumoulin. Loopt het uit op een massasprint? Wordt het een klein peloton? Of weet een aanvaller te winnen? Volg het koersverloop hier op WielerFlits.

Het startschot klinkt nu om 14.50 uur in Mathod, aan de voet van de Col des Etroits. De aankomsttijd is nog wel hetzelfde als van tevoren gedacht: omstreeks 17.10 uur. Sporza is er vanaf 16.15 uur live bij.

stage-01-profil-tdr-2016-min

Links
Voorbeschouwing: Ronde van Romandië 2016 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
86 Reacties
27-04-2016 16:36
Wielerennen niet uitzenden? Godslastering!
27-04-2016 16:36
Patrick lefevre houdt zich hier erg stil..
27-04-2016 16:37
Eindelijk
27-04-2016 16:38
Minnaard helaas in de patattenjacht.
27-04-2016 16:44
Dumolin goed van voren bij de versnelling van moviestar.
27-04-2016 16:49
Swift eraf, dat is verrassend.
27-04-2016 16:51
Blijft toch een vreemde snoeshaan die Kwiatkowski.

Swift ziek o.i.d. Dit is namelijk niet normaal.
27-04-2016 16:53
Zit hofland nog in de groep?
27-04-2016 16:53
Wow Kittel zit er nog, die klimt sterk dit jaar.
27-04-2016 17:02
Kittel er nog bij ja. Boeken toe, zet de tv maar uit;)
27-04-2016 17:02
Hofland zit nog mooi vooraan
27-04-2016 17:02
Hofland, Van Emden, Keizer en Kelderman zitten er nog
27-04-2016 17:02
Keizer rijdt nog makkelijk. Nog 4 LTJ-ers in de groep.
27-04-2016 17:02
Hofland zit er ook nog bij
27-04-2016 17:02
Van emden, kelderman en Hofland zitten er bij. Keizer liet zich afzakken. Kan lekke band zijn of wat ophalen bij de auto.
27-04-2016 17:05
Dat is een afdaling waar goede dalers nog wel eens een slagje kunnen slaan. Nog helemaal niet zeker dat er een massasprint komt.
27-04-2016 17:05
Jammer dat er altijd zo minachtend gedaan wordt over darts. Nu ook weer bij de Belgen. Als mensen nou eens weten wat die spelers er voor moeten doen om aan de top te komen en te blijven... Of zie ik het verkeerd?
27-04-2016 17:05
Bij mij geeft Eén wel geluid maar blijft het beeld zwart. Andere zenders doen het wel. Ben ik de enige met dit probleem?
27-04-2016 17:08
@peterh Op cyclinghub.tv goed beeld en geluid.
27-04-2016 17:16
Hunneman, vertel.

Dat is namelijk iets waar ik zelf ook (oprecht) benieuwd naar ben. Hoe ziet dat er uit? Het is verschrikkelijk knap hoe die gasten kunnen mikken en hoofdrekenen, maar in conditie hoeven ze niet te blijven.
27-04-2016 17:17
Costa ?
27-04-2016 17:19
Wtf hofland, je plaatsing is zo slecht
27-04-2016 17:19
Zit Lotto er zo goed bij verkloten ze het
27-04-2016 17:20
Hofland zat veels te ver
27-04-2016 17:20
Hofland zat er weer lekker bij

Om te reageren moet je ingelogd zijn.