Volg hier de individuele tijdrit in de Volta ao Algarve 2016
vrijdag 19 februari 2016 om 13:15 Volg in Google

Volg hier de individuele tijdrit in de Volta ao Algarve 2016

In de Algarve zal vandaag tijdens de rit tegen de klok het klassement herschikt worden. In de achttien kilometer lange individuele tijdrit moeten slechts 144 hoogtemeters overwonnen worden. Vanuit Sagres gaat het eerst door het centrum van het stadje, waarna het tweede gedeelte langs de kust trekt. De laatste vijf kilometer gaan in licht dalende lijn.

De Rus Victor Manakov (Gazprom-RusVelo) hoort om 13:30 als eerste het startschot.
Robert Gesink vertrekt om 16:08
Leider Luis León Sánchez vertrekt om 16:28 als laatste.
Bespreek hier het verloop van de tijdrit.

tijdrit_algarve

Links
Voorbeschouwing Volta ao Algarve 2016 (WielerFlits)
Officiële website

Startvolgorde tijdrit
Informatie etappe 3

Liveticker (Organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
85 Reacties
19-02-2016 13:28
Ben heel benieuwd naar Gesink en onze nieuwe piste-vriend.

ps redactie; die zware val in de oliestaat heb ik nu wel gezien, eigenlijk.
19-02-2016 13:33
Dit zal hoogstwaarschijnlijk een driestrijd worden tussen LLS, Thomas en Martin.

Waarbij ik inzet op LLS.
19-02-2016 13:35
En Izagirre...
19-02-2016 13:35
Zal normaal gesproken voor Martin moeten zijn. Wel benieuwd wat Campenaerts en Rogic hier zullen laten zien.
19-02-2016 13:42
1. Martin
2. Cancellara
3. Thomas
19-02-2016 13:47
@Wim, ik snap wel dat je benieuwd bent, maar stel Gesink wordt 18de op 46 sec, Roglic 21ste op 56 sec en Campenaerts 31ste op 1:18. Wat weet/vind/denk je dan?

Goed gedaan, maar eigenlijk weet je nog niks.
19-02-2016 13:54
@Scotty dat ligt er aan hoe dat is ten opzichte van andere klimmers/klassementsrenners.
19-02-2016 13:58
@rahmins, waarschijnlijk goed t.o.v. van de één en minder goed t.o.v. van de ander :)
19-02-2016 14:00
@scotty dus kan je pas na de tijdrit de balans opmaken. Dat is ook wat Wim bedoelt denk ik zo.
19-02-2016 14:05
@rahmins, ik bedoel te zeggen dat je dan vaak nog steeds geen balans op kunt maken. Ik bedoelde er verder niks mee, ik ben ook benieuwd (of eigenlijk hoop ik op een goede uitslag), maar soms (of eigenlijk best wel vaak) kan een uitslag best onbevredigend zijn.
19-02-2016 14:08
Ik heb echt totaal geen goed gevoel over Gesink dit jaar. De doelen hij stelt vind ik een beetje vaag. Nu geen klassementsambities, geen klassement in de Tour, OS (net als alle andere klimmers). Het komt mij wat flauwtjes voor.

Net als gister, best leuk dat hij in de aanval gaat, maar als niet wint en je hebt ook geen klassement dan heb je er barweinig aan.
19-02-2016 14:13
Livetiming via [url=http://www.procyclingstats.com/race/Volta_ao_Algarve_em_Bicicleta_2016_Stage_3_ITT_]procyclingstats[/url]
19-02-2016 14:16
Brandle met de snelste tijd aan de finish!
19-02-2016 14:18
voorlopige top 10

1 BRÄNDLE Matthias IAM Cycling 21:54
2 LAMPAERT Yves Etixx - Quick Step 0:11
3 TANKINK Bram Team LottoNL - Jumbo 0:25
4 SEROV Alexander Gazprom-RusVelo 0:38
5 ERSHOV Artur Gazprom-RusVelo 1:23
6 MANAKOV Victor Gazprom-RusVelo 1:33
7 GONZÁLEZ Óscar Sporting Clube de Portugal/Tavira 1:48
8 BODNAR Lukasz VERVA ActiveJet Pro Cycling Team 1:53
9 LASTRAJ onathan Caja Rural - Seguros RGA 1:58
10 WALLAYS Jelle Lotto Soudal 2:00
19-02-2016 14:20
Dat zijn tussentijden rahims..
19-02-2016 14:21
Ben ook wel benieuwd naar Sep (mits hij niet in vorm is of niet voluit gaat). Kan een aardig stukje hardrijden en is een vd motoren in de ttt.
19-02-2016 14:21
aangepast ;)
19-02-2016 14:22
Martini151 nee, die top 10 van rahim zijn de eindtijden. Pcs heeft zowel de tussentijden als de eindtijden(tablad ernaast)
19-02-2016 14:33
Vanmarcke in de tussentijd even snel als Brändle
19-02-2016 14:36
Vanmarcke 3e tussentijd
19-02-2016 14:44
En de derde eindtijd, 10sec langzamer dan Brändle.
19-02-2016 14:45
3de eindtijd momenteel op 10 seconden.
19-02-2016 14:56
Tussentijd Le Bon klopt niks van!
19-02-2016 15:01
Haha... Le Bon heeft idd een straf 2e deel gereden :-)
Motortje? :-)
19-02-2016 15:02
Tjonge.. Die Dowset gaat ook lekker het eerste deel..

Om te reageren moet je ingelogd zijn.