Volg hier de individuele tijdrit in de Ruta del Sol 2016
zaterdag 20 februari 2016 om 13:50 Volg in Google

Volg hier de individuele tijdrit in de Ruta del Sol 2016

De beslissing in de Ruta del Sol gaat vallen in het weekend. Morgen is er de bergetappe naar Peñas Blancas, vandaag moeten de tijdrijders hun slag slaan. Op het glooiende parcours in en rond Alhaurín de la Torre gaat Mengis Ghebreindrias om 13.56 uur als eerste van start. Leider Ben Swift begint om 16.40 uur als laatste aan de 21 kilometer lange race tegen de klok.

De tijdrit is live te volgen op Eurosport. De uitzending begint om 15.00 uur.

Stage-1454699063

Links
Starttijden tijdrit Ruta del Sol (WielerFlits)
Voorbeschouwing (WielerFlits)
Officiële website

Informatie etappe 4
Deelnemerslijst

Liveticker (Twitter organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
96 Reacties
20-02-2016 16:50
Dit is wel zonde zeg, vele Nederlanders op ereplekken deze week...
20-02-2016 16:50
Kelderman op slechts 2 seconden van TJ. Balen
20-02-2016 16:50
Dat was nipt!

Van Garderen 27m05
Kelderman 27m07
Coppel 27m12

Bookwalter 27m20
Sy. Chavanel 27m22
Poels 27m25
S. Sanchez 27m26
Valverde 27m27
Javier Motoreno 27m29

T. Ludvigsson 27m39
Hollenstein 27m39
Tjallingii 27m40
Kruijswijk 27m40
Moscon 27m41
Mollema 27m43
20-02-2016 16:52
Kelderman gaat morgen winnen!
20-02-2016 16:53
'Wereldkampioen' en 'toptijdrijder' Kreder wordt goed gevolgd met de motor, mooie beelden :)
20-02-2016 16:54
Lotto-jumbo ploeg die weer erg sterk presteert hier vandaag. Zonde van kelderman
20-02-2016 16:54
is dit de uitslag al?
20-02-2016 16:54
Nee, oa Poels moet nog binnenkomen.

Misschien maar beter dat Kelderman niet wint. TLJ zou dan morgen weer naïef de koers willen dragen en er in de finale doorzakken.
20-02-2016 16:56
@xistnc
Mwah, ik denk niet dat Kelderman morgen even de overwinning pakt, dus een tijdritje winnen was wel mooi meegenomen geweest.
20-02-2016 16:58
Ze hebben allemaal wel een goede winter gehad, die Nederlanders. Kreder, Kelderman, Groenewegen, Kruijswijk, Gesink, Mollema, Poels, Van Emden, Dumoulin (en wie vergeet ik nog). Nu nog wat meer overwinningen...
20-02-2016 16:59
Uitstekende tijdritten van de Nederlanders. Alleen balen dat het net naast de overwinning is voor Kelderman.
20-02-2016 17:01
Inderdaad, ziet er veelbelovend uit. 5 Nederlanders bij de 1e 15, niet slecht!
20-02-2016 17:01
En Wippert natuurlijk.
20-02-2016 17:02
Poels verliest 20 sec en dat is volgens de "kenners" op Eurosport een slechte prestatie. Die zijn toch niet meer serieus te nemen!
Nederlanders doen het in ieder geval goed tijdens de tijdrit
20-02-2016 17:02
@alto
Poels heeft vorige week een tijdrit gewonnen dus die is nu tijdritspecialist ;)
20-02-2016 17:03
Hup Kelderman ! Qua ronderennen geloof ik minimaal zoveel in hem als in Dumoulin, slaapmomentjes en gestuntel eruit en het is een topper, hoop ik dan maar.
20-02-2016 17:04
@Alto
Ze noemden het een slechte prestatie omdat ze niet doorhadden dat Poels al bijna binnen was, toen hij nog door de heli werd gefilmd. Vermoedelijk komen ze daar zo nog wel op terug, alsof ze het niet slecht hebben genoemd. Dat slecht wordt dan 'niet zo dominant als in Valencia'.
20-02-2016 17:04
Overigens leuk om via het gebitch hier mee te krijgen hoe slap het commentaar is, Jose Been is idd altijd, overal op de afspraak qua drama zijn. Kroon nog niet veel gehoord en ik kijk er niet per se naar uit, zo te lezen.
20-02-2016 17:05
@Alto
Verre van slechte prestatie. Slecht was 2 minuten verliezen op de winnaar, maar 20 sec. verliezen ten opzichte van Van Garderen en 18 seconden op Kelderman, is gewoon een goede prestatie. Bovendien klopt hij toch mooi even Kyrienka in een tijdrit, dan kan je niet slechte gepresteerd hebben.
20-02-2016 17:14
@Lombarda
En Slagter dus ook goed uit de winter gekomen. Niet slecht van de Nederlanders vandaag, een overwinning en twee tweede plaatsen.
20-02-2016 17:16
Prima tijdrit van Wilco Kelderman en jammer net niet#
Morgen nog een kans voor de AK. Lijkt mij ook niet verkeerd.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.