Volg hier de eerste etappe van de USA Pro Challenge 2015
maandag 17 augustus 2015 om 19:25 Volg in Google

Volg hier de eerste etappe van de USA Pro Challenge 2015

Na de Tour of Utah heeft het Amerikaanse wielercircuit zich verplaatst in oostelijke richting naar de staat Colorado. In zeven dagen trekt het circus dat de USA Pro Challenge heet van Steamboat Springs naar Denver. Vandaag de openingsetappe over 156 kilometer met start- en finish in Steamboat Springs. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Er is een parcours van 78 kilometer door de omgeving uitgezet, dit wordt twee keer aangedaan. In deze ronde zit een klim van vierde categorie opgenomen, maar of die lastig genoeg is om de sprinters uit het peloton te doen lossen is nog maar de vraag.

Eurosport zal vanaf 22.00 uur de koers live uitzenden op Eurosport 2.

Start 19.40 uur Finish ± 23.15-00.10 uur

Links
Voorbeschouwing
Profiel
Deelnemerslijst
Website organisatie

Livestream (TourTracker)

[poll id=”100″]

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
16 Reacties
17-08-2015 20:08
@ redactie: ik mis de ' volgbanner' rechtsboven.
[i]Edit redactie: Thanks voor het melden. Is opgelost.[/i]
17-08-2015 20:13
Ah, is er nu!
17-08-2015 20:17
Ik mis Jose en Michel...en bij verlenging ook karl.
17-08-2015 20:32
Ik ook al moet ik zeggen dat ik de Amerikaanse commentatoren prima vind. On: 7 rijders hebben 3 min. voorsprong....
17-08-2015 20:45
Linkje naar de Tour Tracker werkt niet, deze wel: http://tourtracker.usaprocyclingchallenge.com/ Vanaf 22:00 beeld
17-08-2015 21:39
Nog 78 km. 4.00 minuten voorsprong voor de kopgroep.
17-08-2015 22:18
Ik heb het idee dat de Ronde van Utah hier iets meer leeft dan deze Ronde van Colorado... :-)
17-08-2015 22:27
Over wie ging dat verhaal van de commentatoren over de renner die s'nachts om half drie opstaat, om te trainen?
17-08-2015 23:20
Wat zijn die gasten van UHC aan het doen man?
17-08-2015 23:27
Phinney!
17-08-2015 23:28
Haha chaos. Mooie overwinning.
17-08-2015 23:28
Phinney is back! Wat een machtige overtuigende sprint van hem zeg.
17-08-2015 23:28
Leuk voor Phinney. wat een overmacht in die sprint!
17-08-2015 23:30
Mooi hoor, ontlading!
17-08-2015 23:32
UHC was een beetje aan het knoeien, maar misschien was Reijnen gewoon niet goed genoeg. Dan ziet het er al gauw slordig uit.
17-08-2015 23:38
2e reynen en 3 bookwalter

Om te reageren moet je ingelogd zijn.