Volg hier de eerste etappe in de Vuelta a Burgos 2017
dinsdag 1 augustus 2017 om 12:50 Volg in Google

Volg hier de eerste etappe in de Vuelta a Burgos 2017

Links
Voorbeschouwing

Deelnemerslijst
Officiële website
Parcours etappe 1

Liveticker (Twitter organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
21 Reacties
01-08-2017 13:20
Alaphillipe overduidelijk favoriet?
01-08-2017 13:54
Een goede en fitte wel lijkt me, maar dat is nu net de vraag.
01-08-2017 14:02
Opvallend MA López en Soler mee in de kopgroep! 4min na 25km. Verder Geoghegan Hart (Sky), Serry, King, Arroyo, Orihuela, Diaz,Van Empel, Dunne, Bou, Cousin, Stalnov en Salas.
Sky op 2 fronten niet werken met risico op verlies Landa tov Lopez en Soler?
01-08-2017 14:03
Dat is afwachten m.b.t. Alaphillippe. Voorlopig schijnt er een behoorlijke groep weg te zijn met bijna 4 minuten voorsprong. Benieuwd wie hier achteraan zal gaan rijden.
01-08-2017 14:14
Tsja toch genoeg ploegen die of niemand mee hebben (o.a. Dimension Data, Manzana, Fortuneo, Direct Energie, Rusvelo en SVB) of niet meteen de goede (Quick-step). Lijkt me niet dat MA Lopez & Soler hier al te veel ruimte gaan krijgen.
01-08-2017 14:22
Er zijn 12 ploegen vertegenwoordigd in de kopgroep (Astana met dubbele bezetting).
01-08-2017 14:26
Gazprom en Sport Vlaanderen rijden in het peloton
01-08-2017 14:33
D. Lopez schijnt in de kopgroep te zitten i.p.v. M. Lopez.
01-08-2017 14:54
Ach, kijk naar Route de Sud, daar hebben ze toch ook de plank misgeslagen door een dijk van een kopgroep niet terug te halen. Zou leuk zijn!
01-08-2017 15:25
Is er ook dit jaar weer ergens een Spaanse stream te vinden met veel te veel pixels en drie veel te snel pratende mannen?

Hmmm, de site van Teledeporte (http://www.rtve.es/deportes/mas-tdp/directo/) werkt niet bij mij..
01-08-2017 15:44
Nee bij mij ook niet, maar deze werkt wel: https://www.firstone.tv/Live/France/L'%C3%89quipe-21--27

@Noud89, Manzana Postobon heeft Orjuela mee.
01-08-2017 15:46
Ziggo Sport ook live. V. Empel eraf voorin. Soler terug laten zakken.
01-08-2017 15:52
Geen idee wie daar in tweede positie van het peloton zo zit te gebaren continu, maar ik vind dit best meevallen eigenlijk van die motor...
01-08-2017 16:12
Wie geeft commentaar op Ziggo?
01-08-2017 16:18
Jan Hermsen. Fijne commentator, bevalt me wel. Mis alleen een beetje een co-commentator.
01-08-2017 16:22
Wie is die renner van Roompot die goed vooraan bleef? Van Ginneken die er eindelijk weer doorheen komt of Meijers? Leek me in ieder geval niet de stijl van Weening.
01-08-2017 16:23
Landa & Trentin zijn allebei wel echt in topvorm zeg.
01-08-2017 16:24
Dacht dat het Budding weer was, die ook al eventjes eerder probeerde aan te vallen.
01-08-2017 16:24
Leuke finale.

@Chefspijker,
Bedankt.
01-08-2017 16:30
Mooi voor Landa.
01-08-2017 16:36
Van Ginneken was het dus, netjes! Hopelijk kan hij de lijn van vorig jaar weer doorzetten dit najaar.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.