Volg hier de eerste etappe in de Ster ZLM Toer 2015
donderdag 18 juni 2015 om 11:44 Volg in Google

Volg hier de eerste etappe in de Ster ZLM Toer 2015

Na de proloogwinst van Roger Kluge in Goes, is het vandaag tijd voor de eerste rit in lijn van de Ster ZLM Toer 2015. Biljartvlak, zo mag de eerste rit in lijn genoemd worden. Hemelsbreed liggen start- en finishplaats vijf kilometer of tien minuten met de auto van elkaar verwijderd, maar de organisatie heeft een grote ronde door het Noord-Brabantse land uitgestippeld.

De startplaats is nabij het voetbalstadion van FC Den Bosch, stadion De Vliert. Hierna wordt vaart gezet richting het noorden van de provincie, waar in de buurt van Ravenstein het keerpunt ligt. Ten noorden van Oss rijdt het peloton richting Rosmalen. Hier is in de Dorpsstraat de aankomststreep getrokken.

Een sprint lijkt onontkoombaar na ruim 180 kilometer aan vlakke wegen. Welke spurtbom toont hier de concurrentie zijn kuiten? De start is om 11:30 uur en finish wordt rond half-4 verwacht.

Links:
Voorbeschouwing (WielerFlits)

Deelnemerslijst
Website organisatie
Tijdschema etappe 1
Profiel

Liveticker (organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
45 Reacties
18-06-2015 15:42
Veel topsport zeg. En ben benieuwd of Kittel gewoon verkeerd zat, of slechte benen heeft en de tour echt in gevaar komt.
18-06-2015 15:44
als deze groep voorsprong houdt zie ik tjalingie de ronde wel winnen.. ofwel van keirsbulck
18-06-2015 15:44
2e groep zal al op 2 minuten zitten van het eerste pelotonnetje
18-06-2015 15:46
Hofland en Tjallingii in de eerste groep voor TLJ
18-06-2015 15:46
Namens de fotografen zijn de nummers 15, 21, 24 en 27 [url=https://twitter.com/vdMeerTom/status/611528919846649856]vertegenwoordigd[/url]. Hun namen kan ik niet terugvinden.
18-06-2015 15:47
Peleton 1 met Hofland, Tjallingii, W.Kreder, R. Kreder, v. Goethem, Bak, Debusschere, Greipel, Lampeart, v. Keirsbulck, iedereen van Topsport Vlaanderen, Waeytens, Aregger, Sinkeldam, D.van Poppel, Henderson, Sieberg, v. Staeyen, Beukeboom, Zanotti, Mol, v.Zandbeek, Vermeltfoort, Schwarzmann, DEmpster, Brusselman, v.Luijk, Hamelink, v. Schip en Vingerling
18-06-2015 15:48
@xistnc, snel gedaan;p
18-06-2015 15:49
@xistnc +1 Haha
18-06-2015 15:49
Hofland weet welk wiel hij moet hebben. Viviani is er niet bij!
18-06-2015 15:52
Dat is wederom een matige vertegenwoordiging van LJ.
Laat Hofland dan maar winnen!
18-06-2015 15:54
Van Keirsbulck - wat een mooie naam!- en wat kan ie hard fietsen.
18-06-2015 15:56
O, hij is al weer teruggepakt. Nu, Van Zandbeek - is ook een mooie naam.
18-06-2015 15:56
Massasprint!
18-06-2015 15:57
O, ook al weer teruggepakt. Nu Wallaeys...
18-06-2015 15:58
Ik gok Greipel....
18-06-2015 15:59
Is in ieder geval geen mooie egale finish, maar niet een al te brede straat met van die echte woonwijk stenen. En nog een scherpe bocht ongeveer 400/500 meter voor de finish.
18-06-2015 15:59
Greipel wint!
18-06-2015 16:00
Goed gegokt.
18-06-2015 16:01
Greipel ook leider, tenzij Van Poppel 2e is en de honderdsten uit de proloog in zijn voordeel zijn.
18-06-2015 16:05
Greipel met gemak aan de foto te zien.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.