Volg hier de derde etappe van Parijs-Nice 2018
dinsdag 6 maart 2018 om 11:15 Volg in Google

Volg hier de derde etappe van Parijs-Nice 2018

De derde en tevens langste etappe van Parijs-Nice kent een glooiend parcours. Met drie beklimmingen van de derde categorie wordt de strijd om de bergtrui heropend.

De laatste kilometers zijn ook niet volledig vlak. Na de laatste beklimming van de dag zal het peloton in razende vaart naar de eindstreep denderen. De laatste kilometer is volledig vlak maar daarvoor loopt de weg wel nog anderhalve kilometer vier procent omhoog. Volg het hier op WielerFlits.


De renners vertrekken om 11:30 vanuit Bourges. De finish in Chatel-Guyon wordt rond 16:30u verwacht. Eurosport en Sporza (Eén) beginnen om 15:15u live met de uitzending. De NOS heeft wederom een livestream op NOS.nl.

Links
Voorbeschouwing: Parijs-Nice 2018

Website organisatie
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)
Parcours

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Twitter organisatie)

Livestream (NOS.nl, vanaf 15.13 uur)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
120 Reacties
1 3 4 5
06-03-2018 16:37
Ergens weet je gewoon dat het groepje dat ontstaat na dat slag om slinger demarreren sowieso LL Sanchez zal bevatten.
06-03-2018 16:37
Succes met het terughalen van Lulu !
06-03-2018 16:38
En Astana laat weer aardig teamwork zien.
06-03-2018 16:40
Hivert en Luis Leon Sanchez dat zijn toch 2 ex. TLJ-renners.
06-03-2018 16:42
Ala is een erg attractieve renner maar zou soms beter zijn verstand gebruiken. Waarom op kop sleuren wanneer de groep Démare de aansluiting bijna gaat maken? En dan nog aan die Astana vragen om over te nemen...
06-03-2018 16:42
Hopen op Hivert!
06-03-2018 16:42
Ondanks z'n verdachte verleden en huidige ploeg toch wel echt een leuke aanvallende renner die LL.

Wie heeft de beste sprint vd drie vooraan? Lijkt mij LL toch?
06-03-2018 16:43
Al kan Hivert ook wel wat dacht ik.
06-03-2018 16:44
LL Sanchez met een voorschot op de eindoverwinning? Ploegen erachter mogen zich wel eens gaan organiseren.
06-03-2018 16:44
poels zal toch nu wel terug zijn?
06-03-2018 16:45
Hoeveel waardeloze Nederlanders zouden er in de groep gele trui zitten? 4? 5?
06-03-2018 16:46
LLS aan zijn stand verplicht te winnen ervan uitgaande dat ze voorop blijven, ook al is Hivert een gevaarlijke klant
06-03-2018 16:47
6 of 7.
06-03-2018 16:48
Hivert hoeft alleen maar te sparen in Lulu zn wiel, niet meer overnemen dan maakt ie grote kans. Lulu rijdt nu toch wel door voor geel obv
06-03-2018 16:48
@ ditisdavid: als ze in die laatste 2 kilometer nog die minuut inleveren, moeten ze hun fiets inleveren.
06-03-2018 16:48
Gesink in ieder geval
06-03-2018 16:50
Gesink zit daar bij
06-03-2018 16:50
Hivert gaat winnen; aan zijn stand verplicht ook met deze situatie.
06-03-2018 16:51
Roosen en Teunissen ook. Mollema, Poels, Oomen en Gesink mag je er verwachten.
06-03-2018 16:51
teunissen weer goed
1 3 4 5

Om te reageren moet je ingelogd zijn.