Volg hier de derde etappe in Tirreno-Adriatico 2016
vrijdag 11 maart 2016 om 11:55 Volg in Google

Volg hier de derde etappe in Tirreno-Adriatico 2016

In Tirreno-Adriatico wacht er vandaag een rit die waarschijnlijk in een massasprint zal eindigen. De top van de Scansano ligt op 64 kilometer van de aankomst, wat rappe mannen die moeten lossen nog de mogelijkheid geeft om terug te keren. De laatste kilometers richting Montalto di Castro zijn in dalende lijn, maar in de slotkilometer gaat het met 3 á 4% vals plat omhoog. Wordt het vandaag een duel tussen Fernando Gaviria en Caleb Ewan? En wat kan Moreno Hofland?

De start is om 12:10, de aankomst wordt verwacht tussen vier uur en half vier. Eurosport begint om 14:20 met de live-uitzending. Sporza brengt na afloop van Parijs-Nice een verslag.

slotkilometer
Links
Voorbeschouwing Tirreno-Adriatico 2016 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Informatie etappe 2

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
39 Reacties
11-03-2016 12:05
Dit lijkt me iets voor Matthews, die is in vorm.
11-03-2016 12:08
@Innrt Dat zou ik heel knap vinden !
11-03-2016 12:10
is die ewan goed in oplopende sprints? sagan was wel heel sterk gisteren in de sprint als het weer zo finishen is maakt hij goede kans denk ik.
11-03-2016 12:10
Matthews hier en Boasson Hagen in P-N (tenminste dat lees ik hier op wielerflits)...
11-03-2016 12:19
Gavaria wint hier!!!!
11-03-2016 12:22
Hofland maakt altijd kans toch?
11-03-2016 12:37
Ewan heeft wel eens zo'n oplopend sprintje gewonnen in de Vuelta, dus die maakt hier ook wel kans. Maar heeft met Matthews natuurlijk wel een serieuze concurrent in de ploeg. Hoeft gelukkig geen rekening te houden met Eddy.
11-03-2016 12:47
Zo..nu eerst een Gavaria!
11-03-2016 13:22
Sagan favoriet voor de 2e plek
11-03-2016 13:43
Viviani won op zo'n zelfde aankomst in de Giro, toen Hofland tweede werd. Die schat ik hoog in.
11-03-2016 13:45
Matthews is leider in parijs-nice
11-03-2016 13:47
Valt niet mee voor sommige volgers 25sep :)
11-03-2016 13:49
Hopelijk vandaag het eerste duel tussen Gaviria en Ewan
11-03-2016 13:49
Sorry voor mijn flauwe grapje nav het andere volgtopic 25sep. ;)
11-03-2016 14:19
Losada opgegeven. [url=https://www.instagram.com/p/BCyHFr8PPZF/?taken-by=alberto.losada]Dat ziet er pijnlijk uit...[/url]
11-03-2016 14:20
Het is wel een licht oplopend sprintje, maar de sprinters zullen nog wel eerst over dat stukje van 7% moeten op 400 meter van het einde. Als daar Valverde, Stybar, Nibali, Van Avermaet, etc..., flink doortrekken hebben de echte sprinters geen schijn van kans denk ik.
11-03-2016 14:21
Benieuwd of ze voor Cav of Hagen gaan bij DD. Cav is natuurlijk rapper, maar zeker minder in vorm.
11-03-2016 14:26
Ballan ziet er nog afgetraind uit, op de Rai...
11-03-2016 15:17
@LL Ik denk dat ze voor Hagen zullen gaan. Cav lijkt niet in goede doen te zijn en Hagen daarentegen wel. Plus de finale lijkt ook nog lastiger en meer op het lijf van Hagen geschreven dan een slechte Cav. Maar aan de andere kant, misschien voelt Cav zich vandaag gewoon kiplekker en was gisteren een incidentele slechte dag.. We zullen het zien.
11-03-2016 15:49
Heeft iemand een stream? ik krijg geen van de streams via steephill.tv aan de praat :(
11-03-2016 15:53
@MB
[url=http://cricfree.tv/update/euro2.php]Link[/url]
11-03-2016 15:55
@ NQuintana

Thanks!
11-03-2016 16:03
Iets voor hofland?
11-03-2016 16:14
Hofland met een trein
11-03-2016 16:15
Cavendish op kop voor Hagen

Reacties zijn gesloten.