Volg hier de derde etappe in de Vuelta a Burgos 2015
donderdag 6 augustus 2015 om 12:05 Volg in Google

Volg hier de derde etappe in de Vuelta a Burgos 2015

De derde etappe in de Ronde van Burgos kent een redelijk vlak verloop, met slechts één beklimming van de derde categorie, ruim voor de finish. De sprinters zullen zich roeren.

De etappe voert van Castrojeriz naar Villadiego en is 165 kilometer lang. De kleine beklimming ligt op 115 kilometer voor de streep en zal dan ook geen grote rol in het etappeverloop spelen. De renners worden om 12.20 uur in gang geschoten en rond 16.15 aan de streep verwacht.

Links:
Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker organisatie

Livestream

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
10 Reacties
06-08-2015 13:48
Ja niet zoveel topsprinters hier. Dat biedt kansen voor de wat mindere sprintgoden.
Ik heb moeite om een goede voorspelling te doen. Barbero, Duque en Vicioso ofzo :X
06-08-2015 13:52
Die namen inderdaad. OOk Selig kan aardig aankomen, daarnaast Belletti in de gaten houden. Durft Colli weer mee te sprinten?
06-08-2015 14:17
Normaal zijn Colli, Belletti en Barbero de snelste sprinters. Ik gun het Daniele zo erg.

Zelfs mannen als Andriato, Fedi en Adrián Gonzalez (Murcia) zijn hier niet kansloos.
06-08-2015 15:09
Iemand een werkende link voor de live-ticker ?
Hoe is het met Landa ?
06-08-2015 15:32
Waaiers in Spanje. Opvallend.
06-08-2015 15:35
nog 15 km / 44 sec voor 4 koplopers op grote groep
06-08-2015 15:45
Ag2r voor Montagutti?
Edit: of voor Jauregui
06-08-2015 15:50
2 km. 25 sec. Ik zie kansen voor Quintero!
06-08-2015 15:55
Quintero als een nieuweling die laatste kilometer aangevat. Ging veel te gretig naar de kop, en je weet dat die Bussato (die toch wel gehaaid is) dan niet meer overneemt.

Waaiers in Spanje is helemaal niet opvallend hoor. Vooral in de buurt van Zaragoza heb je elke keer prijs. In de Vuelta zie je ook geregeld waaiers hoor. Bijvoorbeeld vorig jaar nog.
06-08-2015 15:55
Isaychev vlg mij, maar weet t niet zeker

had het idee dat het peloton, ca 35 a 40 man groot, niet wilde terug komen, kwamen nader tot ca 20 sec met 2 km te gaan, toen stokte het

Om te reageren moet je ingelogd zijn.