Volg hier de derde etappe in de Tour of Utah 2015
woensdag 5 augustus 2015 om 17:50 Volg in Google

Volg hier de derde etappe in de Tour of Utah 2015

In de Ronde van Utah staat vandaag de derde etappe op het programma. De 175 kilometer lange rit van Antelope Island naar Bountiful is zeker niet de zwaarste van deze ronde, al moet er in de finishplaats wel twee keer een venijnig heuveltje beklommen worden.

Kiel Reijnen rijdt in de leiderstrui. Hij heeft een voorsprong van vier seconden op Alex Howes en op Jure Kocjan, de ritwinnaar van gisteren.

De etappe begint om vijf over zes Nederlandse tijd. Rond kwart voor elf is de finish. De wedstrijd is via de TourTracker van de organisatie rechtstreeks te volgen.

Links
Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

TourTracker

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
21 Reacties
05-08-2015 18:45
6 koplopers:
Johann van Zyl (MTN), Dion Smith, Joey Rosskopf, Tyler Magner, [b]Jasper Bovenhuis[/b] (Cannondale) en [b]Wouter Wippert[/b] (Drapac)! Voorsprong bedraagt een ruime halve minuut.
05-08-2015 19:06
Leuk dat die twee Nederlanders in de kopgroep zitten! Uitkijken voor die Rosskopf als ze een grote voorsprong krijgen
05-08-2015 19:30
Die van Zyl is ook lekker bezig. Reed maandag al de hele dag in de regen op kop. Zat gisteren op het lokale circuit ook al constant van voren en is nu weer mee.
05-08-2015 19:56
Twee Nederlanders die volgend jaar wellicht teamgenoten zijn :)
Voorsprong nu 2'25''
05-08-2015 20:48
Mijn hemel, zulke prachtige brede wegen en nog een flinke valpartij! 20-25 man tegen de grond in een afdaling.
05-08-2015 20:57
Het wordt erg goed in beeld gebracht en de live stream is ook erg goed. Hier kunnen veel Europese koersen nog een voorbeeld aan nemen.
05-08-2015 21:34
Wippert terug gewaaid in het peloton.
05-08-2015 21:37
Wat een vlaggen
[i]Edit redactie: Niet nodig[/i]
05-08-2015 21:53
Rosskopf inmiddels alleen vooruit. Weer om de haverklap demareren. Mooi.

[i]Edit redactie: Reactie is aangepast[/i]
05-08-2015 21:57
Doet er eentje een Barguilletje.
05-08-2015 22:03
Geweldig mooie tourtracker met alle informatie en goed commentaar bij de beelden. Kunnen veel andere koersen nog een voorbeeld aan nemen!
05-08-2015 22:11
En de WT ploegen niet bij de eerste te bekennen.
05-08-2015 22:15
Mooie koers!

En verder weten we nu wel dat Europese koersen een voorbeeld kunnen nemen aan deze Tourtracker, dat wordt echt bij elke etappe tien keer gezegd;D
05-08-2015 22:16
De lokale vlaggenleverancier heeft hier goede zaken gedaan. Ik vraag me af waarom er zoveel vlaggen langs de weg staan.
Spannende finale wel.
05-08-2015 22:23
Op het nippertje!
05-08-2015 22:23
Fotofinish voor plek 2-6 ofzo.
05-08-2015 22:23
Wat heerlijk, zo'n sprint zonder die ellendige treinen!!!!!
05-08-2015 22:24
Wippert volgens mij nog 10e ofzo.

Edit: Was ander mannetje van Drapac.
05-08-2015 22:26
Wat zal Dion Smith balen zeg. Finish lag voor hem net 10 meter te ver. Wel een mooie aanval.
05-08-2015 22:27
Wippert was er al lang af, veel te lastig klimmetje voor hem.
05-08-2015 22:27
Bookwalter echt wel snelle benen kan een stuk meer in dit soort rondjes dan alleen maar hardrijden.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.