Volg hier de derde etappe in de Ronde van Polen 2017
maandag 31 juli 2017 om 14:45 Volg in Google

Volg hier de derde etappe in de Ronde van Polen 2017

Na twee vlakke ritten, wordt het op deze derde dag van de Ronde van Polen al een stuk lastiger. Hoewel het eerste gedeelte van de etappe nog vlak is, wachten in het tweede gedeelte van de rit vier gecategoriseerde beklimmingen. De aankomst in wintersportplaats Szczyrk (niet ver van de Tsjechische en Slowaakse grens) gaat een paar honderd meter heuvelop. De klassementsrenners zullen hier bij de les moeten zijn.

De start is om 15:00. De aankomst wordt verwacht rond 19:00. Eurosport zendt de wedstrijd vanaf 18:00 uit. Bespreek hier het verloop van de koers.

Links
Voorbeschouwing Ronde van Polen
Deelnemerslijst Ronde van Polen
Informatie etappe 3

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Twitter Tour de Pologne)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
31 Reacties
31-07-2017 14:50
Ik ga voor de man in vorm, Dylan Teuns.
31-07-2017 15:10
jungels denk ik
31-07-2017 15:14
1.Teuns
2.Hermans
3.Costa
4.G.Izagirre
5.Kelderman
6.Poels
7.Vakoc
8.Majka
9.Visconti
10.Nibali
31-07-2017 15:27
@BQS Spoiler-alert! Als je nou ook de tijdverschillen er nog even bij zet, hoeven we vanavond helemaal niet meer te kijken....
31-07-2017 15:29
Heeft iemand misschien meer info over die aankomst? Lengte en stijgingspercentage.

Ben persoonlijk erg benieuwd naar hoe Kelderman en vooral Poels ervoor staan, met oog op de Vuelta.
31-07-2017 15:30
1.Teuns
2.Hermans +5
3.Costa +6
4.G.Izagirre+12
5.Kelderman+20
6.Poels+20
7.Vakoc+25
8.Majka+25
9.Visconti+45
10.Nibali+46
31-07-2017 15:40
Weet iemand ergens een stream vroeger dan 18u??
31-07-2017 16:22
Lindeman is mee in de kopgroep met o.a. Monfort
31-07-2017 16:58
@Javier
1400 mt, heel onregelmatig tot meer dan 15%
31-07-2017 17:35
Kom op Sammie!
31-07-2017 17:39
De nummer twee van vandaag heeft alvast de koers verlaten. :D
31-07-2017 17:54
Mooi, dan wordt Costa dus tweede.
31-07-2017 18:28
Iemand goede stream?
31-07-2017 18:34
http://sebn.sc/sebn-3.php
31-07-2017 18:41
bqs: Abandon Hermans. En spelen Spilak en Zakarin geen enkele rol volgens u?
31-07-2017 18:42
https://www.twitch.tv/tizcycling15
31-07-2017 18:44
Whaha, Zakarin is ribbedebie.
31-07-2017 18:46
Poels en Oomen goed voorin. Olivier ook nog mee.
31-07-2017 18:49
Kelderman uiteraard ook.
31-07-2017 18:59
En toch nodigen ze jou niet uit om daar te zitten. Hoe voelt dat?
31-07-2017 18:59
Waar zijn de mensen die benoemen dat Dennis geen teamplayer is?
Ik hoor ze nu ineens niet
31-07-2017 19:01
Leuk hoor, vol gas dat slotklimmetje op!
31-07-2017 19:04
Haha Teuns pakt hem wel! :p
31-07-2017 19:05
Mooi slotklimmetje! Slagter ook goed gereden.
31-07-2017 19:05
Wilco in orde.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.