Volg hier de derde etappe in de Ronde van Polen 2015
dinsdag 4 augustus 2015 om 14:30 Volg in Google

Volg hier de derde etappe in de Ronde van Polen 2015

De Ronde van Polen gaat vandaag verder met de derde etappe. Marcel Kittel is na twee ritten nog steeds in het bezit van de leiderstrui en behoort op dag drie ook tot de kanshebbers voor de dagzege. Blijven de renners vandaag overeind en wie pakt de overwinning? Bespreek hier het verloop van de rit.

De etappe start in Zawiercie en eindigt 166 kilometer later in Katwice. De rit wordt afgesloten met een plaatselijk parcours van 14,7 kilometer, dat vier keer afgelegd moet worden. Op dit circuit ligt nog een helling, maar de laatste kilometer is in dalende lijn. De sprinters moeten er hier nog bij kunnen zitten.

De derde rit start om kwart voor drie en de aankomst wordt verwacht tussen half zeven en tien voor zeven. Eurosport 2 zal er vanaf kwart voor vijf live bij zijn.

Links:
Voorbeschouwing (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
20 Reacties
04-08-2015 15:05
Ben benieuwd hoe iedereen uit die valpartij gekomen is. Ewan zou toch niet meer in goede doen kunnen zijn zou je zeggen.
04-08-2015 16:02
Gek... maar toch ineens minder leuk zonder Geesink....
04-08-2015 16:47
Ik merk dat je een echte liefhebber van Geesink bent! Die hebben we graag hier op WF!
04-08-2015 16:56
Uitzendingen op ES vanaf half zes.
Ik hoop op een nette sprint waarbij de snelste wint. ( Kittel )
04-08-2015 17:07
tav de twitter feed: een winnende Majka is niet de mooiste in het land.
04-08-2015 18:22
Wonderbaarlijk dat die Pool steeds meer uitloopt op het peloton.
04-08-2015 18:40
Pelucchi

Kittel komt serieus gewoon kracht te kort. Hij komt nauwelijk van zijn zadel af en ging echt kapot op dat vals plat omhoog.
04-08-2015 18:40
Tjonge, Van Asbroeck hoefde het cadeautje alleen nog maar uit te pakken. Of was het opnieuw Van Winden?

Naja, ook wel zo eerlijk om eerst het peloton terug te laten komen voor de massasprint als je op 400m van de streep per ongeluk met zijn tweeën een flink gat hebt.

Schitterende sprint van Pelucchi. Wachten wachten wachten tot er een opening komt, en als die er dan komt, dan toch nog Nizzolo passeren. Knap!
04-08-2015 18:40
wat en gekwak op het eind!
04-08-2015 18:41
Bijna Van Asbroeck. Misschien wel zijn beste sprint dit jaar?
04-08-2015 18:42
Van Winden had eigenlijk door moeten trekken toen het stil viel, maar mss zat hij ook gewoon kapot...
04-08-2015 18:43
Als Bonifozio en Modolo elkaar nou helpen...
04-08-2015 18:43
@Stelvio
arghhh, had precies hetzelfde idee.
04-08-2015 18:45
Van Winden laat hier wat mij betreft wel zien dat hij in de worldtour thuis hoort. In een sprinttrein heeft hij zeker zijn waarde. En ik wil hem na een goede winter nog weleens zien in de voorjaarsklassiekers.
04-08-2015 18:45
Waarschijnlijk zat hij kapot ja, dat stukje heuvelop leek ook wel een sprint.
04-08-2015 18:45
van Asbroeck is gewoon niet snel genoeg, hij komt zelfs nooit in de buurt van Nizollo... hij zal echt nog een stapje moeten maken.
04-08-2015 18:45
Van Winden had daarvoor volgens mij al een hoop moeten doen om daar te geraken met Van Asbroeck in zijn wiel. Kijk alleen maar hoe snel hij afgeeft nadat hij aanzet.
04-08-2015 18:46
Nizzolo en van Asbroeck zetten de deur ook wel open voor Pelucchi hoor. Als ze gewoon naast elkaar blijven dan moet Pelucchi er helemaal omheen.
04-08-2015 18:47
Mooie sprint, eindelijk gewoon eens rechtdoor.
Van Winden en Van Asbroeck worden een mooi koppel zo. En Van Asbroeck lijkt eindelijk een beetje los te komen na een tamelijk waardeloos seizoen tot nu toe.
04-08-2015 18:50
Jammer Van Asbroeck zat er dicht bij.

Reacties zijn gesloten.