Volg hier de derde etappe in de BinckBank Tour 2018
woensdag 15 augustus 2018 om 12:10 Volg in Google

Volg hier de derde etappe in de BinckBank Tour 2018

Op de derde dag doet de BinckBank Tour voor het eerst België aan voor opnieuw een vlakke rit. De start is in Aalter, een stad in het Meetjesland tussen Brugge en Gent.

De openingsfase gaat richting Eeklo, de thuisbasis van Roger De Vlaeminck. Via Zelzate en Wachtebeke gaat het richting het Waasland, de thuisstreek van Greg Van Avermaet. De koers passeert Sint-Niklaas, dat tussen 1977 en 1997 als startplaats van de Ronde van Vlaanderen fungeerde. Via Hamme en Dendermonde zet het peloton vanaf Mechelen koers richting Antwerpen. In de Scheldestad zal aan de Desguinlei de rit hoogstwaarschijnlijk beslist worden in een massasprint.

De renners worden om 12:25 in gang geschoten. De finish in Antwerpen wordt verwacht rond half vijf. Voor de volgers die de koers per televisie willen volgen hebben de NOS, Sporza én Eurosport 1 vanaf 15:00 beelden. Bovendien hebben alle drie de omroepen een livestream beschikbaar. Die van de NOS en Sporza zijn geo-gebonden, alleen zichtbaar in respectievelijk Nederland en België. Eurosport heeft een stream via de Eurosport Player.

Links
Voorbeschouwing BinckBank Tour 2018

Website organisatie
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
57 Reacties
15-08-2018 16:09
Waarom laten ze het niet aan BMC? QS nu bezig voor Schachmann? T0ch niet meer voor de sprint...
15-08-2018 16:11
Winnaar zit vooraan.
15-08-2018 16:13
Mohoric doet leeuwendeel van het werk sinds doorkomst. En nu gebruikt hij de bochetn om weg te komen.
15-08-2018 16:13
Taco nu gaan..
15-08-2018 16:14
Hoe gaat Roompot dit uitspelen? gokken op de sprint met de Bie en Van Tomme is riskant.
15-08-2018 16:14
Van der Hoorn heeft flinke ballen zeg.
15-08-2018 16:15
Leve Mohoric.
15-08-2018 16:15
Rijden ze zonder oortjes ? Ewan, Groenwegen en Kittel etc. geen zin in een massaprint?
15-08-2018 16:16
De Bie doet dat wel erg goed.
15-08-2018 16:16
Nu gaan...
15-08-2018 16:18
Lekker!!
15-08-2018 16:18
JA!
15-08-2018 16:18
De Bie, wat een domme coureur..
15-08-2018 16:19
Lekker Taco.
15-08-2018 16:19
Prachtig!!!! NA die tegenslag.
15-08-2018 16:19
Lekker hoor!
15-08-2018 16:19
Taco, prachtig!! Wat gebeurde er met Asselman?
15-08-2018 16:20
En zal je zien wint Dylan de pelotonsprint.
15-08-2018 16:20
@javier

Asselman had zich leeggereden voor Taco.
15-08-2018 16:21
Uitstekende finale gereden door Roompot
15-08-2018 16:24
De renner die met zijn schoensluiting bezig is wint meestal.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.