Volg hier de afsluiter van de Volta ao Algarve 2016
zondag 21 februari 2016 om 12:15 Volg in Google

Volg hier de afsluiter van de Volta ao Algarve 2016

Gaat Tony Martin zijn leiderstrui nog verliezen in de Volta ao Algarve? De laatste etappe van de Portugese ronde eindigt bergop en dus wordt het aanklampen voor de tijdrijder met klassieker ambities. Finish ligt bovenop de Alto do Malhão. Deze klim is 2,5 kilometer lang en kent een gemiddeld stijgingspercentage van bijna negen procent. Volg hier het verloop van de etappe op WielerFlits.

De organisatie heeft 12.30 uur (Nederlandse tijd) aangegeven als starttijd in Almodôvar. Omstreeks 16.45 en 17.15 uur is de verwachte binnenkomst van de etappewinnaar van de 169 kilometer lange rit. Kan Primož Roglič van LottoNL-Jumbo zich nog tonen? De Sloveen staat op 52 seconden van Martin op een zesde plaats in het klassement.

Let op: Het is in Portugal één uur vroeger dan hier.

etapa_5

Links
Voorbeschouwing WielerFlits

Officiële website
Deelnemerslijst
Informatie etappe 5

Liveticker (organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
43 Reacties
21-02-2016 16:49
livebeelden op de finish [url=http://www.twitch.tv/failuredz0rs]klik[/url]
21-02-2016 16:49
Aanval Contador.
21-02-2016 16:49
Contador plaatst een aanval!
21-02-2016 16:50
Aanval van Contador :P
21-02-2016 16:50
Contador valt aan. Nou Gesink, laat maar eens zien waar je je gisteren voor hebt gespaard...
21-02-2016 16:50
Contador wint
21-02-2016 16:51
El Pistolero !
21-02-2016 16:51
Contador wint de etappe!
21-02-2016 16:51
Super rahim!
Schokkerig maar toch de finish kunnen zien.
21-02-2016 16:51
Rogic zesde of zevende, Gesink ergens tussen plek 10 en 15.
21-02-2016 16:52
Contador wint. Roglic volgens mij 6e en Gesink net buiten de top 10...
21-02-2016 16:54
Alberto wint de etappe!
21-02-2016 16:54
Hoe weten jullie dat van Roglic en Gesink?
21-02-2016 16:54
Dit bericht is verwijderd
21-02-2016 16:54
Thomas wint het algemeen klassement.
Ik denk Contador het bergklassement.
21-02-2016 16:59
Izagirre 2 denk ik.
21-02-2016 17:00
Haha Gesink. Faalkanon.
@dumoman Blijkbaar zijn er toch heel wat andere Nederlanders in Spaanse vorm zo vroeg dit seizoen...
21-02-2016 17:01
@tvm
Was te zien, hoewel vaag, via de link van Rahimns.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.