Volg hier de achtste etappe in de Ronde van Zwitserland 2015
zaterdag 20 juni 2015 om 14:15 Volg in Google

Volg hier de achtste etappe in de Ronde van Zwitserland 2015

In de Ronde van Zwitserland zijn alle ogen gericht op de slottijdrit van morgen, maar de etappe van vandaag mag allerminst onderschat worden. Rond Bern moeten de coureurs de nodige hoogtemeters maken.

Op het menu staan vier rondes van ruim 38 kilometer die over hetzelfde parcours gaan als de slottijdrit. Het circuit bevat geen echte cols, maar het gaat wel constant op en af in de Zwitserse hoofdstad. Dit lijkt ideaal voor aanvallers, of krijgen we opnieuw een sprint?

De renners gaan rond half drie van start. De aankomst wordt tussen 18:04 en 18:26 verwacht. Eurosport zendt de koers vanaf 16:34 uit op het hoofdkanaal. Bespreek hier het wedstrijdverloop.


Links
Deelnemerslijst
Voorbeschouwing
Website organisatie
Parcours

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
55 Reacties
20-06-2015 17:29
Dit bericht is verwijderd
20-06-2015 17:30
http://www.bvls2013.com/stream4.html
20-06-2015 17:33
Dankjewel!
20-06-2015 17:35
Bert-Jan zit voorin!
20-06-2015 17:35
Altijd mooier als de kopgroep vooruitblijft. Sprints zijn er genoeg.
En liever iemand die er 200 km voor knokt dan iemand die perfect gegangmaakt 200m sprint. ;)
20-06-2015 17:35
Jammer dat voor Lotto niet Sep of Martens erbij zitten. Zouden dan een grote kans op winst hebben.
Van Bert Jan verwacht ik geen overwinning, daarvoor zitten te sterken en ervaren renners in de kopgroep.
20-06-2015 17:37
@Groentje, deze is veeeel beter:
www.cyclinghub.tv/livestream
20-06-2015 17:40
Kwiat gaat echt niet goed.
20-06-2015 17:41
Bakelants stelt even zijn tour selectie veilig
20-06-2015 17:42
bjl heeft zich opgeblazen
20-06-2015 17:42
Dit bericht is verwijderd
20-06-2015 17:43
Waar is Lindeman ineens gebleven?
20-06-2015 17:45
Lindeman is ook niet echt een slimme renner.
20-06-2015 17:47
Hetzelfde parcours als morgen, daar kan nog veel tijd gewonnen en verloren worden.
20-06-2015 17:51
Off: Roglic wint in Slovenië, voor Nieve en Rogina.

Die gaat volgend jaar echt een dik contract versieren.
20-06-2015 17:54
Lutesenko rijdt sneller dan een jagend peloton. Jantje mag momenteel niet overpakken gaat niet snel genoeg :p.
20-06-2015 17:56
Wat had Lindeman precies gedaan?
20-06-2015 17:56
Lutsenko verdient het zo hard !
20-06-2015 17:58
Jantje wel in een zetel zo ... Waarom doet Lutsenko dit?
20-06-2015 17:58
Hoop ook zo dat Lutsenko dit zo kan afmaken.
20-06-2015 17:59
Pff lutsenko verdiend hem bakelandts niet zo
20-06-2015 18:01
Klasse van Lutsenko, zeer verdiend
20-06-2015 18:02
Sterk nummertje van Lutsenko.
20-06-2015 18:02
Astana blijft maar winnen!
20-06-2015 18:02
Thomas, Spilak, Dumoulin, Sagan nog weggereden uit het peloton

Om te reageren moet je ingelogd zijn.