Tour 2015: Volg hier de ploegentijdrit
zondag 12 juli 2015 om 14:45

Tour 2015: Volg hier de ploegentijdrit

Hier kunnen verschillen gemaakt worden. Veel ploegen hebben zich tot in de puntjes voorbereid op deze ploegentijdrit van 28 kilometer tussen Vannes en Plumelec. Veel ploegen staan op dag negen met een gehavend team aan de start. Zij zullen het verlies zoveel mogelijk moeten beperken tegenover de formaties die nog op volle oorlogssterkte zijn. Welke ploeg weet het snelst over het glooiende parcours te rijden en grijpt de dagzege? En zien we na vandaag een nieuwe renner in het geel? Volg hier op WielerFlits het verloop van de ploegentijdrit.

Het Orica-GreenEDGE van Pieter Weening start om 15.00 uur als eerste ploeg in Vannes. De enige Nederlandse ploeg, LottoNL-Jumbo, vertrekt om 15.45 uur. Sky, met Chris Froome in de gelederen, is om 16.45 uur de laatste ploeg die van het podium rolt.

SporzaNOS en Eurosport zullen even voor 15.00 uur met de live-uitzending beginnen.

Links:
Voorbeschouwing
Sterkte van de teams voor de ploegentijdrit
Starttijden en -volgorde

Deelnemerslijst
Website organisatie
Parcours

Liveticker (organisatie)
Liveticker (NOS)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (AD)
Livestream (NPO)

GPS-data Tour de France (organisatie, bèta-versie)

RIDE Magazine
278 Reacties
12-07-2015 16:05
Op dit moment is de 2de camera van NOS live het interessants. Een motor die al meer dan half uur op de snelweg rijdt !
12-07-2015 16:06
Chaos bij Astana. Gruzdev moest lossen en twee moesten het gat dichtrijden, waardoor de rest moest wachten.
12-07-2015 16:06
Astana is lekker bezig
12-07-2015 16:06
Astana in puin. Taaramar en Gruzdev.
12-07-2015 16:07
@Danny, top 3 voor LTJ houd toch op en wordt realistisch. Kijk anders even naar de voorbeschouwing van Wielerflits en pas je mening aan. Top 10 is prima voor LTJ
12-07-2015 16:07
Astana gaat op deze manier veel tijd inleveren
12-07-2015 16:07
Fuglsang en Taaramaee eraf. Normaal toch 2 goede tijdrijders.
12-07-2015 16:07
Astana heeft het moeilijk. Lotto-Jumbo moet echter verbeteren in het tweede en derde deel.
12-07-2015 16:07
Lotto heeft uit monde van Gesink al laten weten dat ze relatief rustig zouden beginnen. Op zich wel opmerkelijk dat Weening net zegt dat je vanaf het begin moet knallen, omdat je aan het eind het verschil niet kunt maken. We gaan het zien...
12-07-2015 16:08
@Danny
Je weet dat er een paar flink tegen het asfalt hebben gelegen?? Soms is realisme verstandiger!
12-07-2015 16:08
Iam goed ingedeeld. 1e tijd 32:52.
12-07-2015 16:09
Derde op 30 seconden voor Lotto. Misschien pakken ze nog iets terug
12-07-2015 16:09
Nu derde tussentijd gaat dus best redelijk voor TLJ
12-07-2015 16:09
TLJ nog met 7 man. 30 seconden achter Iam. Hebben nog wel genoeg van voor het klimmetje.
12-07-2015 16:10
Toch wel erg matig wat TLJ laat zien, denk dat Gesink veel beter verwacht had.
12-07-2015 16:10
Purito wordt de grootste verliezer. 7 man voor hem met ook veel niet tijdrijders.
12-07-2015 16:12
Zullen we gewoon even afwachten ipv gelijk af te geven hoe slecht TLJ het doet. Iam heeft gewoon een hele goeie tijd neergezet en zoals het er nu naar uitziet komen ze daar net niet aan. Moet nog maar zien hoeveel ploegen over Iam heen komen.
12-07-2015 16:12
Hopen dat het gelijk kan blijven of een paar seconde winst kan pakken
12-07-2015 16:12
Toch wel iets tegenvallend dat LTJ langzamer is dan bv. Lampre. Een aantal renners hebben misschien toch nog wel flink last van hun blessures?
12-07-2015 16:12
Oei TLJ. Moeten nog veel leren: tijd terugpakken is onmogelijk in TTT. Maar wellicht zijn ze niet beter en iemand naar huis rijden is een ramp.
12-07-2015 16:13
Trek gelijk met Lotto
12-07-2015 16:13
Trek zelfde tijd als TLJ.
12-07-2015 16:14
Garmin Cannondale matig
12-07-2015 16:14
wat een leuk forum. jammer dat een aantal voortdurend elkaar corrigeren. Tegen diegene wil ik zeggen. Pak je rust, koop een spiegel en schrijf daarop: 1 jaar oefening voor zelfreflectie! mzzls
12-07-2015 16:14
Nu gaan we zien hoeveel de anderen ongeveer gaan verliezen met Movistar

Om te reageren moet je ingelogd zijn.

RIDE Magazine