Giro 2015: Volg hier de vijftiende etappe
zondag 24 mei 2015 om 12:15 Volg in Google

Giro 2015: Volg hier de vijftiende etappe

Nadat gisteren het hele klassement over hoop is gegooid in de 60 kilometer lange tijdrit, staat vandaag alweer een rit op het programma waarin de kleppers bij de pinken moeten zijn. Alberto Contador verdedigt in deze etappe van Marostica naar de top van de Madonna di Campiglio een voorsprong van bijna twee en een halveĀ minuut op Fabio Aru. Alhoewel, verdedigen? De Spanjaard lijkt de laatste dagen aangesterkt en sterk genoeg om dit gat zelfs uit te breiden. SchietĀ El PistoleroĀ met scherp op de Italiaanse cols? Volg het hier opĀ WielerFlits.

Om 12.30 uur worden de renners vrijgelaten door de koersdirecteur. Tussen 16.56 uur en 17.32 uur wordt de ritwinnaar op de top van de Madonna di Campiglio verwacht.

Sporza is live vanaf 13.30 uur op Eén, de uitzending van Eurosport start om 14.15 uur op het hoofdkanaal.

Links:
Deelnemerslijst
Voorbeschouwing
Parcours

Livestream (RAI)
Liveticker
(Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Liveticker (organisatie)
Liveticker (NUsport)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
387 Reacties
1 5 6 7 8 9 16
24-05-2015 15:37
@Purito, laatste kans? Hij is 30..
24-05-2015 15:37
Ben benieuwd wat we van JVDB gaan zien deze week. Gaat hij weer op zijn VDB's top 5 rijden of kiest hij voor de aanval?
24-05-2015 15:37
@kk
Daar gaat het niet om. Zo redeneren ploegen niet. Die zien een renner die te broos is om als pure kopman te dienen in een Giro/Tour. En zeker te broos om daar je hele ploeg omheen te bouwen.
24-05-2015 15:37
Hij is ook gewoon hard gevallen naast de mentale klappen
24-05-2015 15:38
Astana neemt nu over en trekt hard door
24-05-2015 15:38
Ik geloof dat die ketenen bij Sky enkel verschaft worden aan renners in een goede uitgangssituatie. Dat is bij Porte al een paar dagen niet meer het geval. Vandaar geen portie voor hem de laatste dagen. Is ook duur spul.
24-05-2015 15:39
Uran er af!
24-05-2015 15:39
Jeetje. Uran er ook af!
24-05-2015 15:39
Uran lost ook. Dan gaat VDB hem al voorbij.
24-05-2015 15:39
Uran ook al gelost! Goed voor Van den Broeck toch?
24-05-2015 15:39
Uran gelost. Nummer 2!
24-05-2015 15:39
Rigoberto is gewoon slecht deze Giro.
24-05-2015 15:39
Uran eraf m.a.w VDB gaat een plaats stijgen!
24-05-2015 15:39
Dit bericht is verwijderd
24-05-2015 15:39
Al die mannen die gisteren zogenaamd wind tegen hadden, moeten nu gewoon lossen.
24-05-2015 15:39
Uran moet ook al lossen
24-05-2015 15:39
Uran ook in crisi
24-05-2015 15:40
En daar gaat uran ook eraf, zo zonde voor kruiswijk daar hij in het begin zoveel tijd verloor
24-05-2015 15:40
Betancur :O
24-05-2015 15:40
Het is wel duidelijk dat er in week 3 nog veel mogelijk is. VDB topkandidaat voor podium als het zo door gaat
24-05-2015 15:40
Uran er al af! Daarom reed hij misschien een ook iets mindere tijdrit.
24-05-2015 15:40
VDB gaat zo naar het podium!
24-05-2015 15:41
Dit bericht is verwijderd
24-05-2015 15:41
Ciao Pellizotti. Slechte Giro van die man.
24-05-2015 15:42
Betancur ook belachelijk sterk. Dat wordt een grote kandidaat bergtrui
1 5 6 7 8 9 16

Om te reageren moet je ingelogd zijn.