Giro 2015: Volg hier de vijftiende etappe
zondag 24 mei 2015 om 12:15 Volg in Google

Giro 2015: Volg hier de vijftiende etappe

Nadat gisteren het hele klassement over hoop is gegooid in de 60 kilometer lange tijdrit, staat vandaag alweer een rit op het programma waarin de kleppers bij de pinken moeten zijn. Alberto Contador verdedigt in deze etappe van Marostica naar de top van de Madonna di Campiglio een voorsprong van bijna twee en een halveĀ minuut op Fabio Aru. Alhoewel, verdedigen? De Spanjaard lijkt de laatste dagen aangesterkt en sterk genoeg om dit gat zelfs uit te breiden. SchietĀ El PistoleroĀ met scherp op de Italiaanse cols? Volg het hier opĀ WielerFlits.

Om 12.30 uur worden de renners vrijgelaten door de koersdirecteur. Tussen 16.56 uur en 17.32 uur wordt de ritwinnaar op de top van de Madonna di Campiglio verwacht.

Sporza is live vanaf 13.30 uur op Eén, de uitzending van Eurosport start om 14.15 uur op het hoofdkanaal.

Links:
Deelnemerslijst
Voorbeschouwing
Parcours

Livestream (RAI)
Liveticker
(Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Liveticker (organisatie)
Liveticker (NUsport)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
387 Reacties
1 9 10 11 12 13 16
24-05-2015 16:08
Kruijswijk in groepje Astana met zo'n 15 man, klein gat daarachter met o.a. JVDB
24-05-2015 16:09
Ik zou Monfort laten wachten
24-05-2015 16:10
5 Astana's in de groep die toprenners op afstand rijden, het is net US postal.
24-05-2015 16:11
Pfoe, de mannen die nu achter de Astana-trein zitten hebben het perfect voor elkaar.
24-05-2015 16:11
Erg zuur voor VDB toch....
24-05-2015 16:12
14 man, 5 Astana's
24-05-2015 16:13
Gat lijkt me erg groot. Weet niet of dat alleen door die val kwam.
24-05-2015 16:13
@sjoerdiee. Bedankt sjoerd, maar verbinding is niet echt geweldig.
@tokstar. Is belgische website, waar wij uit nederland geen verbinding met de livesteam kunnen krijgen.
Iemand anders nog een optie voor een livestream met commentaar van Jose de Cauwer?

Bvd, Pierre
24-05-2015 16:13
Idd jammer. Was mooie uitgangssituatie.
24-05-2015 16:14
Kruijswijk moet zo mee gaan als landa gaat
24-05-2015 16:14
Cataldo zit ook niet in de eerste groep...
24-05-2015 16:14
Steven zit alweer met zijn grote vriend Betancur te keuvelen :p
24-05-2015 16:15
Kruijswijk en Betancur overleggen!
24-05-2015 16:15
Uran op 4 minuten :o
24-05-2015 16:15
Ja, ja, slimme zet van Kruijswijk om voor die punten te gaan en met voorsprong die gevaarlijke afdaling in te gaan. Zit hij nu toch mooi mee voorin terwijl er een breuk in het peloton zit. De Astana ploeg die gas geeft. Als dat zo doorgaat en Kruijswijk blijft er bij dan doet hij goede zaken voor het klassement.
24-05-2015 16:15
Er gaat weer lekker wat gehusseld worden in het klassement hoor
24-05-2015 16:16
Denken dat Jurgen nog terug gaat komen. Ja hoor...
24-05-2015 16:16
Toch een bewijs dat als je goed bent je minder tegen dit soort ongelukkigheden aanloopt. Je kan zeggen dat het zonde is dan Kruijswijk in week 1 zoveel verliest. Maar dan kwam omdat het toen niet goed genoeg was. Zelfde zou je nu kunnen zeggen over de mannen die nu op achterstand fietsen, kleine uitzonderingen daar gelaten.
24-05-2015 16:18
Uran heeft wind tegen nu.
24-05-2015 16:18
VDB op 2 minuten
24-05-2015 16:18
@pierre10 Je kun "hola" gebruiken, dan kan je een belgisch ip-adres instellen waardoor de computer denkt dat je in Belgƫ bent en zo kan je toch kijken
24-05-2015 16:19
Top 10 gaat nog mogelijk worden voor Kruijswijk met zijn bekende 'goede' derde week
24-05-2015 16:19
http://hola.org/
24-05-2015 16:19
Kruijswijk zitten echt in een gouden positie mbt het klassement.
24-05-2015 16:19
Misschien Kruijswijk voor een top 5 positie vandaag? Kan ook wat bergpunten pakken! Zit Intxausti er nog bij?
1 9 10 11 12 13 16

Om te reageren moet je ingelogd zijn.