Giro 2015: Volg hier de laatste etappe
zondag 31 mei 2015 om 12:15 Volg in Google

Giro 2015: Volg hier de laatste etappe

Het Giro-peloton heeft Milaan bijna bereikt. De renners moeten vandaag nog 178 kilometer over brede en vlakke wegen afleggen. Aan het eind krijgen we hoogstwaarschijnlijk een massasprint.

In Milaan zullen de renners zevenmaal een lokale ronde van 5,35 kilometer afleggen. Het circuit bevat in totaal acht bochten met de laatste op één kilometer van de meet. De finishstraat is 8,5 meter breed en biedt daarmee voldoende ruimte voor een nette sprint.

De renners gaan om 12:30 van start; de aankomst wordt tussen 16:57 en 17:27 verwacht. Eurosport begint de uitzending om drie uur, terwijl Sporza pas na de Ronde van België (rond vier uur) beelden uit Italië toont. Volg hier de laatste etappe.

T15_MadonnaDC_2_alt

Links:
Deelnemerslijst
Voorbeschouwing
Parcours

Liveticker (Sporza)
Liveticker (organisatie)
Liveticker (NUsport)
Liveticker (Cyclingnews)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
91 Reacties
31-05-2015 16:47
Iedereen rijdt lek. Ze hebben wat gestrooid. Kan niet anders
31-05-2015 16:49
die twee gaan het halen denk ik
31-05-2015 16:50
De twee gaan het halen, totaal geen organisatie door al die lekke banden.
31-05-2015 16:51
Je bent als sprintersploeg trouwens wel een druiloor als je een zesdaagsespecialist en een toptijdrijder bijna een minuut weg laat rijden op een bochtig circuit.
31-05-2015 16:51
Het zou wat zijn...
31-05-2015 16:51
Zou een passend slotstuk zijn voor deze Giro ;)
31-05-2015 16:51
Van TLJ snap ik ook niks. Waarom niet één iemand bij Hofland houden...
31-05-2015 16:52
Keisse kennende gaat hij nog vallen in de slotbocht.
31-05-2015 16:54
ik denk dat het deurbitch wordt
31-05-2015 16:54
Sabatini komt nog ff de boel lam leggen :D
31-05-2015 16:54
Peloton in stukken?
31-05-2015 16:54
Ze winnen het vooraan. Ongelofelijk haha.
31-05-2015 16:55
Pffff man, man, man...
31-05-2015 16:55
Er wordt niet doorgereden in t peloton hoor, kunnen zelfs mannen aanvallen.
31-05-2015 16:55
Dat gaan ze gewoon redden erg sterk
31-05-2015 16:56
Wat een sukkels die ploegen
31-05-2015 16:56
Weer mensen die lek rijden.
31-05-2015 16:56
Hah mooi
31-05-2015 16:56
Das dan toch wel erg "straf". Laatste etappe in een grote ronde en dan voorop blijven... onverwachts. Maar ze zijn er nog niet.
31-05-2015 16:57
Ze gaan pokeren vooraan. Echt dom.
31-05-2015 16:57
Wrm heeft lotto jumbo niet gereden?je moet gwn vertrouwen hebben in Hofland kom op zeg
31-05-2015 16:58
Dit is echt mooi :D
31-05-2015 16:59
Haha lachen
31-05-2015 16:59
Mooi dit, Keisse perfect gespeeld
31-05-2015 16:59
Iljo wint hahahaha de aanvallers winnen. Mooi omhelzing met Durbridge.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.