Tony Martin stapt uit Olympische wegrit
zaterdag 28 juli 2012 om 15:18 Volg in Google

Tony Martin stapt uit Olympische wegrit

foto: Sirotti

Tony Martin heeft met nog tachtig kilometer te gaan opgegeven in de Olympische wegwedstrijd. De Duitser knapte nog wel zijn werk op in dienst van ploeggenoot André Greipel, maar hield het als eerste van de grote namen voor gezien.

Waarschijnlijk heeft de tijdritspecialist beslist om te stoppen met het oog op de Olympische tijdrit van woensdag. Daar wil de renner van Omega Pharma-Quick Step zijn slag slaan.

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster