Tiesj Benoot heeft droomaanbieding van Decathlon AG2R La Mondiale
foto: Cor Vos
Raymond Kerckhoffs
zaterdag 26 april 2025 om 14:15

Tiesj Benoot heeft droomaanbieding van Decathlon AG2R La Mondiale

Tiesj Benoot lijkt op weg naar Decathlon AG2R La Mondiale. De Belg van Visma | Lease a Bike kan bij het Franse WorldTeam een riant driejarig contract tekenen voor 2026 tot en met 2028. Dat hebben meerdere bronnen aan WielerFlits bevestigd. Voor de 31-jarige zou dat de beloning zijn van een tot dusver prachtige loopbaan.

Ook dit voorjaar was Benoot weer een van de meest constante renners binnen Visma | Lease a Bike. Een derde plaats in Dwars door Vlaanderen, zesde in de Ronde van Vlaanderen en achtste in Amstel Gold Race benadrukken zijn sterke optredens in de klassiekers.

Sinds 2022 komt de Belg uit voor de Nederlandse ploeg. Visma | Lease a Bike wil dan ook graag doorgaan met Benoot. Ook het Britse INEOS – Grenadiers heeft zich bij zijn management gemeld. De aanbieding van Decathlon AG2R La Mondiale is echter het best en ook met de sportieve mogelijkheden die deze ploeg Benoot biedt, is het een kwestie van tijd dat de verbintenis ondertekend gaat worden.

Foto: Cor Vos

Benoot is al jaren een van de meest constante en meest waardevolle renners in het peloton. Zeges in de Strade Bianche en Kuurne-Brussel-Kuurne prijken op zijn palmares. Maar de renner uit Gent heeft naast vele prachtige ereplaatsen vooral ook veel teamgenoten naar successen kunnen leiden. Zo maakte hij de afgelopen vier jaar deel uit van de Tour-ploeg die Jonas Vingegaard naar twee Tour-zeges en twee tweede plekken in het klassement begeleidde.

Dat Decathlon AG2R La Mondiale diep in de buidel voor Benoot wil tasten is geen verrassing. Het team met een nauwe band met Noord-Frankrijk wil ook in de Vlaamse klassiekers sterk voor de dag komen en heeft daarvoor o.a. de Belgen Oliver Naesen, en Dries De Bondt in dienst. Decathlon investeert fors in het team en sponsort ook de fietsen van het merk Van Rysel dat een onderdeel is van de Decathlon-groep.

Voor Visma | Lease a Bike is het aanstaande vertrek van Benoot een groot verlies. Al lijkt de ploeg richting de toekomst sowieso meer in jonge renners te willen investeren.


Heb jij RIDE Magazine al besteld?

Pauline Ferrand-Prévot staat met een groot interview in de RIDE Magazine Najaarsgids 2025! De kopvrouw van Visma | Lease a Bike verraste vriend en vijand door in haar comebackjaar meteen Parijs-Roubaix en de Tour de France Femmes te winnen. Frankrijk ligt daardoor aan haar voeten. Hoe kijkt ze zelf terug op de impact van haar Tourzege? Lees het verhaal nu in de nieuwe RIDE!
RIDE Magazine
77 Reacties
25-04-2025 16:48
Benoot is eigenlijk altijd wel een goede pion en zo beetje een vaste waarde in de hogere regionen van de voorjaarskoersen. Het verbaast me dan ook niet dat hij een gewild renner is en dat TVL hem niet graag ziet vertrekken. Aan de andere kant is hij natuurlijk niet bepaald een winnaarstype. Ik ben wel benieuwd wat een "riant contract" inhoudt, wat zo'n type renner in het huidige peloton dan waard is.
    25-04-2025 16:59
    Veel. Kijk naar de punten die hij inbrengt. Als eerste luitenant van een kopman als Van Aert moet hij toch minstens 1/2 kunnen verdienen gezien zijn polyvalentie, want ook in de tour onmisbaar.
    26-04-2025 10:54
    De vraag is natuurlijk ook wat hij voor AG2R waard is. Die hebben een vrij droevige klassieke voorjaarsploeg en daar zou Benoot een mooie kopman voor kunnen zijn. Voor hemzelf is het natuurlijk ook een beloning voor al die jaren trouw knechten voor WvA in de klassiekers. Daarnaast kan je hem heel goed gebruiken in je tour ploeg, dus ik denk dat AG2R hem wel lekker wil betalen. En dan moet je dat natuurlijk doen zo aan het eind van je carrière. Wellicht dat ze hem ook wel voor etappe overwinningen laten meestrijden in de TdF, wat vast ook nog wel op het wensenlijstje van Tiesj staat. Dan is nu wel het moment voor hem om te oogsten, zowel financieel als sportief.
    26-04-2025 16:49
    @Hooligan,
    Ik vind die voorjaarsploeg best potentie hebben. Gautherat, Godon, Lapeira zijn in potentie prima renners voor het klassieke voorjaar. Ik denk dat een Benoot deze jongens absoluut verder kan helpen.
    TJV kan op deze manier ook doorselecteren. Benoot, van Baarle en Valter eruit en nieuwe renners hiervoor terug halen. Een Vauquelin vind ik een prima stand- in voor de Strade en Waalse Klassiekers. Voor de Rest van Aert, Brennan, Strand- Hagenes, Laporte (als die weer levend wordt..)
25-04-2025 16:35
In jonge renners investeren? Milan Vader, de broers Van Dijke laten ze gewoon gaan.....O ja, ze hebben liever buitenlandse renners natuurlijk, sorry!
    25-04-2025 16:43
    Ze hadden de gebroeders van Dijke graag verlengd,maar die kozen zelf voor de aanbieding van Redbull
    25-04-2025 16:49
    Graat Huising Brennan Nordhagen Tulett Gloag....
    25-04-2025 17:02
    Vader was niet heel jong trouwens. Maar de van dijke broers zijn ook weg km zelf meer kansen te krijgen. Visma koerst te gecontroleerd ook in kleinere wedstrijden als dwars door Vlaanderen, waardoor van dijkes weinig kansen krijgen. En twee reden ze jarenlang te weinig kleinere wedstrijden. Dat ze nu nadat dit al jaren hier in de commentaren was te lezen iemand hebben gevonden die wielerflits commentaren leest om hun strategie op niveau te brengen is mooi, maar komt voor hen te laat en dat is visma wel aan te rekenen. Denk dat bouwman ook beter naar voren was gekomen bij net wat meer wedstrijden, dan kunnen de klassement kopmannen gespreid worden over meerdere wedstrijden en is er meer ruimte in wt week koersen. Of hij kan als ervaren vrijbuiter de jonkies wat leren en zelf mee dingen voor etappes met enkele jonkies samen.
    25-04-2025 17:38
    Van Dijke en van dijke wilden zelf weg: meer geld en vrijere rol. Presteren niet echt geweldig.

    Vader wilde ook zelf weg naar een ploeg waar ze er minder bovenop zitten en hij ook een vrijere rol kon krijgen.

    Krijnsen werd benaderd maar wilde meteen kopman spelen. Bakt er nu bij jayco helemaal niks van.
    25-04-2025 19:53
    En dan nog: kijk ze nu eens presteren, de Van Dijkes en Bouwman, en Vader en Oomen.
    25-04-2025 21:42
    En Milan Vader is niet zo jong en niet zo talentvol dus wat is precies je punt?
    26-04-2025 09:29
    Altijd maar dat gezeur over Nederlandse renners. Kijkt bij Ajax toch ook niemand naar? Daar hoor je nooit iemand over.
    Zolang we in Nederland koersen en de bijbehorende wegafsluiting als een last en een ontzettende schending van onze mobiliteit en vrijheid blijven zien (want zo zijn we) gaat het er niet beter op worden, dan maar ergens anders vandaan halen als NL wielerploeg.

    Mensen in NL zijn gewoon zeikerds en zeiken daarna op gevolgen van hun eigen gezeik (ja, ik ben ook Nederlander) ;-)
    26-04-2025 12:16
    De ploeg heeft 11 renners van 23 jaar of jonger, dus van investeren in jong talent is wel degelijk sprake. Dat ze voor sommige mensen uit het verkeerde land komen, doet daar niets aan af.
    26-04-2025 15:29
    "Zolang we in Nederland koersen". Dat is dus deel van het probleem, er worden veel kleinere koersen overgeslagen waar de niet absolute top kansen zou kunnen hebben
25-04-2025 17:19
Als hij slim is kiest hij eieren voor zijn geld. Contract van 3 j is voor hem ideaal en bovendien naar decathlon ag2r is zeker geen stap achteruit voor hem
    25-04-2025 21:44
    Tuurlijk is dat wel een stap achteruit. Als anti misschien niet. Maar een objectief iemand zou zeggen een stap of 2 zelfs. Sportief dan. Maar als hij een dikke aanbieding krijgt voor 3 jaar snap ik hem uiteraard wel!
    25-04-2025 22:15
    Is sportief geen stap achteruit voor hem, juist.

    Wat moet hij nu doen in de klassiekers? Beetje knechten voor de 4e plekken en morele overwinningen van Wout? Bij Decathlon kan hij voor eigen kans rijden.
    25-04-2025 22:33
    Alsof hij de wapens heeft om een koers te winnen. Het is een diesel die lekker lang door blijft brommeren en zo vanzelf de top 10 inrijdt. Er zit geen explosiviteit of eindschot in bij hem waarmee hij het verschil gaat maken dus ik verwacht vergelijkbare uitslagen als nu. Misschien zelfs minder omdat hij niet langer kan profiteren van het ploegenspel (tenzij er nog meer goede renners bij komen).
    25-04-2025 23:32
    Allereerst zijn Nederlandse ploegen natuurlijk per definitie het beste voor alle renners. Maar benoot is toevallig eerder al vastgelopen bij dsm vanwege de protocollen en strikte benadering waarvan gedaan wordt alsof het wetenschappelijk zou zijn. Visma doet hetzelfde met een iets meer menselijk sausje in de communicatie, maar in de praktijk was het ook wel heel veel gedoe dat dumoulin een ander traject wilde. Of zit wout eindeloos op een berg ipv te koersen en aan zijn positionering angst te werken door veel te koersen, en ipv zelfvertrouwen te tanken door lekker in kleine koers finales te rijden. Dat lijkt net zo nodig (denk aan zijn uitspraken na de amstel) als op die berg zitten. Andere teams kunnen dit soort dingen tegenwoordig met tentjes en aangepaste hoogtekamers omdat die meer de mens naast de topsporter zien.
25-04-2025 16:28
Wel even scherp op formulering zijn jongens. Je kan niet in een artikel zetten dat hij meerdere aanbiedingen heeft en tegelijk dat hij al naar de uitgang aan het fietsen is. Behalve als je al zekerheid hebt daarop, maar dan moet je dat duidelijker toelichten.
    25-04-2025 16:57
    Wat een onzin, natuurlijk kan dat wel. Het kan prima dat er meerdere aanbiedingen liggen en dat er één zo duidelijk beter is dat het een formaliteit lijkt welke het wordt. Of dat ook echt gebeurd hangt natuurlijk af van 1 het proces, het kan natuurlijk dat visma of ineos nog probeert de aanbieding van decathlon te matchen, te benaderen of zelfs overtroeven. Misschien is dit stadium al gepasseerd, zoals het artikel suggereert maar niet vermeld. Andere eis is 2 dat Benoot zelf het wil. Ook dat maakt het artikel niet expliciet duidelijk maar impliciet wordt het gesuggereerd. Wat dat zegt over de status? Wellicht dat ze bronnen hebben die suggereren dat benoot het wil en de aanbieding van decathlon niet benaderd gaat worden, maar er niet zeker genoeg voor zijn om dat echt expliciet te melden?
    25-04-2025 17:03
    Dit gaat puur om eindredactie. Het is prima om te schrijven dat de uitgang een realistische optie lijkt, maar in hetzelfde artikel wordt ook aangegeven dat TVL wil dat ze blijven en dat Ineos heeft geïnformeerd. Vooral die laatste zin maakt het een beetje ambigu: als je aanstaand aanpast naar mogelijk klopt het artikel eigenlijk al veel meer.
    25-04-2025 17:11
    Waarschijnlijk dezelfde zekerheid als met de fusie destijds...

    Ik ga er niet raar van op kijken als ie ook volgend jaar nog "gewoon" bij Vislab rijdt.
    25-04-2025 23:24
    Maar ook bij de fusie leek het op een bepaald moment behoorlijk zeker, niet alleen op wielerflits maar ook bij direct betrokkenen
25-04-2025 18:11
Volgens mij mogen wielertransfers pas bekrachtigt worden vanaf 1 augustus, dit nieuws nu naar buiten brengen is dus rijkelijk voorbarig. En uiteindelijk is het een afweging prijs - kwaliteit. Het zal afhangen van VL of zij een tegenbod gaan doen, hoe groot is het belang om Benoot te houden, dat weet alleen VL. De vraag in dit soort situaties weet VL van de aanbiedingen, wordt er onderhandeld. Als VL niet op de hoogte was, staan ze nu een stuk sterker.

Kortom ik ben niet zo’n fan dat dit soort zaken op deze manier in de media worden uitgemeten. (Salaris) onderhandelingen moeten gaan tussen onderhandelende partijen, de media hoort daar buiten te blijven Wie er dan ook gelekt heeft. Of deze transfer doorgaat of niet zullen we pas op 1 augustus zeker weten, tot dan is het maar weer eens speculatie.

Oh ja, de kwalificatie ‘droomaanbieding’, ik denk dat de enige die kan beoordelen of iets een droom aanbieding is Benoot zelf is. Wat WF daar van vind is volkomen onbelangrijk…………
    25-04-2025 21:20
    Best normaal dat de meeste grote transfers al voor 1 augustus zijn vastgelegd toch? Snap je hele verhaal niet, want dit gebeurd elk jaar. Volgens mij zijn de regels zelfs verandert dat transfers nu wel voor 1 augustus kunnen worden bekendgemaakt.

    Ook dat je doet alsof Wielerflits maar wat bedenkt???? Ze hebben bij wielerflits gewoon een paar goeie bronnen, zeker rond Visma, en zitten eigenlijk altijd aan het goeie eind. Als wielerflits in het artikel zegt dat het een kwestie van tijd is dat het rond komt, kun je er echt wel vanuit gaan dat Benoot dus naar Decathlon gaat.
    25-04-2025 23:39
    Als je echt vind dat wielerflits zijn mening onbelangrijk is, waarom reageer je dan op de artikelen? Ook zijn dit soort lek berichten juist vaak onderdeel van die onderhandelingen. Wellicht komt visma niet over de brug en lekt de manager van benoot bewust zodat visma merkt dat het menens is en er een tandje bij moet omdat benoot anders tekent bij decathlon.
    26-04-2025 15:49
    Ploegen en renners mogen het pas 1 augustus bekent maken. Maar contracten zijn daarvoor al getekend
25-04-2025 16:45
Plugge heeft eerder dit jaar bij een interview met daniel benson al aangegeven dat ze van baarle en benoot graag houden. Maar hij zei ook dat wanneer zij ‘een offer you can’t refuse krijgen, dat visma dat niet gaat evenaren .
    25-04-2025 17:05
    Echt handig om je concurrenten alvast te tippen hoe je renners los kan krijgen. Je vraagt je af is plugge nou zo naïef of wilde hij deze renners kwijt? Kan me dat laatste voor benoot niet voorstellen eigenlijk
    25-04-2025 18:01
    Je doet alsof dat geheim is? Het is overal zo dat je een renner kunt krijgen door meer geld te bieden dan de ander wil betalen.
    25-04-2025 18:41
    Bennoot zou ik proberen te houden. Maar van Baarle? Bakt er niks meer van.
25-04-2025 18:07
Veel succesj bij Decathlon Tiesj!
25-04-2025 18:44
De op leeftijd rakende knecht van een kopman op zijn retour. Altijd laten gaan, natuurlijk. Zal volgend seizoen 32 zijn.
25-04-2025 16:35
Normaal zou je zeggen: Franse ploeg, niet doen.
Maar Decathlon lijkt wel op de goede weg, dus valt het wel te overwegen.
    25-04-2025 16:53
    Zijn boekhouder ziet het heel anders…wél doen…
    25-04-2025 17:03
    Vlamingen kunnen ook vaak stukken beter communiceren met Fransen dan Nederlanders. Zowel taal technisch als cultureel. Ik zie benoot n
    25-04-2025 17:04
    ... ook niet als een Vlaming met een grote mond die altijd direct en expliciet communiceert zoals bijvoorbeeld evenepoel
    25-04-2025 17:54
    Ik denk dat de universele taal bij deze overstap gewoon beaucoup d’argent is.
    En waarom niet? Bij Visma is hij ook eerder een heel gewaardeerde helper die zelf nog een uitslag kan rijden dan uitgesproken kopman. Dus als hij elders meer kan verdienen met hetzelfde doen heeft hij groot gelijk.
25-04-2025 16:56
Nadat Visma Benoot vrijkocht van DSM destijds, is dit een rare zet. Vooral omdat hij zo close is met van Aert… maar je rijdt ook voor een salaris, als het bedrag groot genoeg is moet je het doen.
Daarnaast, in welke hoedanigheid gaat Benoot dan naar Decathlon? Hij kan een ton aan resultaten rijden maar toch vooral in dienst van een kopman. Wie gaat die kopman zijn?
Was Laporte als Fransman niet een betere optie geweest voor Decathlon? (Laporte ligt nog vast vermoed ik) Laporte kan winnen uit verschillende scenario’s, kan kopman zijn en heeft alleen een ploeg nodig die hem kan brengen naar de finales van een lastige koers.
    25-04-2025 17:05
    Hij wordt de rechterhand van Seixas. Ook Van Wilder heeft zo'n aanbod gekregen, maar SQS lijkt wel bereid om een extra inspanning te doen.
    25-04-2025 17:07
    Alvast halen want nu vrij, jaartje kopman zijn en volgend jaar laporte halen?
    25-04-2025 19:53
    Zelfs al zou hij vrij zijn dan zou ik mij als ploeg momenteel niet aan Laporte wagen.... Eerst maar eens kijken of en hoe die gaat herstellen van zijn virus. En het gevaar op een terugval blijft altijd sluimeren want dit is een virus dat permanent in het lichaam aanwezig blijft.
25-04-2025 18:30
Laporte kreeg destijds ook een geweldige aanbieding van ik meen AG2R, maar koos toch voor Visma. Ook voor Benoot denk ik dat hij bij Visma prima ziet. In de huidige tijd is hij als knecht van onschatbare waarde, maar als kopman te licht. Hij heeft geen punch, geen supersprint dus de grote koersen zit hij in de huidige rol heel goed.
    25-04-2025 23:41
    Maar laporte had nog niet de ervaring bij een niet Frans team en groeimarkt qua leeftijd en inhoudelijk werken. Benoot rijdt al jaren voor wetenschappelijk opererende teams, is rond de 30 en kan veel ervaring juist zelf inbrengen en meenemen. De groeimarge bij visma is er ook duidelijk al uit, eigenlijk was dat bij lotto al lijkt want daar reed hij ook in veel klassiekers top 10 en grootste winst in strade was daar.
    25-04-2025 23:53
    Dat aanbod voor Laporte was ook na twee seizoenen Visma. Verlengde toen alleen gewoon zijn contract i. 2023.
25-04-2025 18:53
De afnemende kwaliteit van de Visma ploeg zet zich voort....
25-04-2025 20:10
De eerste die het zinkende schip gaat verlaten?
    25-04-2025 20:52
    Wat een onzin. De ploeg presteert prima, staan 4e op de ranking bij zowel pcs als uco. Hebben na uae en lidl de meeste overwinningen dit seizoen.
    26-04-2025 20:21
    Tuurlijk…..niet. De wijsheden staan langs de kant, 31 jaar, wel het bestecgrfad
25-04-2025 20:49
Samen met Wout gaan wegwezen bij die gele bende van elende
25-04-2025 17:48
Decathlon heeft elke dag spul in de aanbieding maar mijn droom ben ik daar nog niet tegen gekomen.
    25-04-2025 17:55
    De decathlon Aero team fiets is vast een droom om op te rijden, mooie fiets.
25-04-2025 19:46
Hoe chauvinistisch ik ook ben ik krijg het idee dat vislab een beetje aan het afglijden is. Richting top 6 á 7 ploeg i.p.v. bij de beste 2 zeg maar. Denk wel dat er structureel iets moet veranderen. Helemaal om de valpartijen zoveel mogelijk te voorkomen.
    25-04-2025 22:25
    Ja, puur objectief gekeken zijn ze niet meer zo dominant aanwezig als voorheen. Doen ook nooit echt mee voor de zege in de klassiekers.

    Van Aert is duidelijk op z'n retour. Kuss is na dat ene wonderjaar ver terug gevallen. Laporte? Geen idee wat daar precies mee is, maar klinkt niet goed. Zingle is sinds zijn overstap de weg compleet kwijt. Cian ziet er ook allemaal niet best uit.

    En dan zijn ze van een team met een sterke Nederlandse basis in transitie naar een samenraapsel van allerlei nationaliteiten.

    Rabobank gaat sponsoren, maar zullen op moeten gaan leiden voor de langere termijn. Want goede beschikbare Nederlanders zijn er niet tot amper. Als je niks af gaat kopen elders, kom je dan uit bij figuren als Schelling en Hoole.
    26-04-2025 12:13
    Er zijn met Red Bull en Lidl twee kapitaalkrachtige ploegen bijgekomen. Daar komt nog bij dat Roglic niet langer behouden kon worden. De ploeg heeft nog altijd een zeer sterk fundament en toprenners als Vingegaard, Jorgenson, Van Aert en Kooij. Natuurlijk wordt het wel tijd om door te selecteren, maar zonder een flinke zak extra geld gaan ze UAE niet meer inhalen.
25-04-2025 18:11
Gelijk doen! mooi dat je kan cashen als knecht
25-04-2025 19:56
Visma richt zich meer op de jeugd? Dan toch alleen op de jeugd die er vanaf de eerste wedstrijd direct staat want anders wacht een rol als knecht.... Zeker met het hele beperkte programma dat Visma afwerkt zijn de kansen voor jonge renners heel schaars.
    25-04-2025 20:30
    Niet waar Matxin.
    25-04-2025 22:34
    Dat willen ze nu dus anders gaan doen. Hoe dat in de praktijk gaat is afwachten, maar de ambitie is er in elk geval.

    Wel het idee dat, op Brennan na, de meesten niet echt door aan het breken zijn.
    25-04-2025 22:38
    Ze hebben dit jaar hun program uitgebreid voor de jonge renners. Diverse jonge renners krijgen hun kansen, zoals Olaf Kooij, alleen doorbreken in de tour is lastig, maar dat is zo in iedere ploeg op de top, inclusief Sky destijds, teveel goede renners, maar dat moet ook om het niveau vast te houden.
    25-04-2025 23:51
    Ze doen het al 1 maand anders ja. Kooij moet toch ook nog doorbreken? Ik snap zijn talent maar voor een sprinter is toch echt de winst zelf belangrijk en van de grote wedstrijden voor sprinters heeft hij nog 0 overwinningen in eendagswedstrijden als Milaan san remo, kuurne, schelde, Gent wevelgem, de panne, ek, nk en 1 etappe in grote ronde. Dat is evenveel als bertjan lindeman die laatst prof af werd om maar iemand te noemen. Hoop niet dat een verhaal als jacobsen wordt die eigenlijk voor hij de tour daadwerkelijk reed meer top leek.
26-04-2025 11:28
zonder Tiesj zal het voor Wout toch moeilijk worden om nog grote koersen te winnen. Ik gun het Benoot wel enorm hard, beetje cashen en eindelijk verdiend kopman
25-04-2025 16:47
Maar Benoot is wel relatief op.leeftijd. Als nr. 2 kan het wel, maar dat is geen kopman.
    25-04-2025 17:06
    Wel een goede puntenpakker, geen afmaker natuurlijk
25-04-2025 19:01
Het is geen slechte renner maar nou ook weer geen immense aderlating.
Voor hetzelfde salaris moet er gewoon een jongere vervanger te halen zijn.
    25-04-2025 23:43
    Maar niet eentje die standaard bij de laatste 20 in 250k wedstrijden zit in de finale en in goede jaren het tourpeloton tot 20 a 40 man kan reduceren op voorlaatste berg en op het vlakke goed uit de voeten kan. En die combinatie is in kleinere ploegen wel enorm handig.
    26-04-2025 14:29
    Maar hij is duidelijk op zijn retour en ik neem aan dat hij bijvoorbeeld meer verdiend dan een Jorgenson die hetzelfde kan en meer.

    Het is niet dat je hem weg moet doen maar het is nou ook geen onmisbaar verlies.
25-04-2025 19:17
resultaten uit het verleden bieden geen zekerheid voor de toekomst
25-04-2025 19:17
Ik hoop voor hem dat hij zijn vorm van 2018-2019 terug vindt
25-04-2025 19:44
Klinkt als een een prima deal voor Benoot. Dat gaat hij wel doen. Hij is een fijne coureur bij Visma. Beter als knecht dan als kopman. Als ze goed inkopen bij Visma is zijn vertrek wel te overzien, jammer alleen voor Van Aert, zijn beste vriend. Van Baarle zou ik ook ik ook laten gaan, die komt al tijden niet meer aan fatsoenlijke uitslagen toe. Die kan het beter elders proberen. Terug naar Ineos ofzo.
25-04-2025 21:44
Een transfer naar een Frans team is doorgaans sportieve zeldmoord.
    26-04-2025 11:58
    Dat was in het verleden wel zo, maar is nu nog slechts het geval bij Cofidis en Total. Decathlon is een moderne wielerploeg, die de renners prima begeleiding en materiaal kan bieden. Zie bijvoorbeeld Gall en O'Connor.
    26-04-2025 17:14
    De man kan tekenen van zijn 32ste tot zijn 35 ste aan riante voorwaarden. Ieder normaal mens die langer dan 3 seconden nadenkt zegt "doen!!".

Reacties zijn gesloten.

RIDE Magazine