Team Sunweb met Tourritwinnaar Kragh Andersen in BinckBank Tour
foto: Cor Vos
maandag 21 september 2020 om 13:04

Team Sunweb met Tourritwinnaar Kragh Andersen in BinckBank Tour

Team Sunweb heeft bekendgemaakt welke renners van start gaan in de BinckBank Tour, die op 29 september van start gaat. Bij de zeven man is ook Søren Kragh Andersen, die in de Tour de France twee etappes achter zijn naam zette.

De BinckBank Tour is op het lijf is geschreven van de allrounders, stelt ploegleider Marc Reef vast. “Het is een verraderlijk parcours. Elke dag moeten we scherp zijn als we een goed klassement willen rijden. De wind kan op elk moment een rol spelen en op het gevarieerde parcours zien we normaal gesproken een aanvallend wedstrijdverloop. De tijdrit in de tweede etappe en de laatste twee dagen in de heuvels van Limburg en Vlaanderen worden bepalend.”

Voor het klassement kijkt Team Sunweb naar Jasha Sütterlin en Søren Kragh Andersen, die in de Tour de France de etappes naar Lyon en Champagnole wist te winnen. Alberto Dainese is de man voor de sprints. De selectie wordt compleet gemaakt door Nils Eekhoff, Max Kanter, Asbjørn Kragh Andersen en Florian Stork. De BinckBank Tour begin op 29 september in Blankenberge en eindigt vier dagen later in Geraardsbergen.

Team Sunweb voor de BinckBank Tour (29/9 – 3/10)
flag-it Alberto Dainese
flag-nl Nils Eekhoff
flag-de Max Kanter
flag-dk Asbjørn Kragh Andersen
flag-dk Søren Kragh Andersen
flag-de Florian Stork
flag-de Jasha Sütterlin

RIDE Magazine
5 Reacties
21-09-2020 13:28
Mooie renner, kan daar zeker wat uithalen. Ook benieuwd naar Eekhoff, kan die een beetje tijdrijden?
    21-09-2020 14:31
    @Wheely, Vorig jaar zevende op het WK U23, dus zeker niet slecht. Maar hier zal de tegenstand natuurlijk wel van hoger niveau zijn.
21-09-2020 17:45
Kunnen weer lekker in de aanval
21-09-2020 20:59
Benieuwd naar de verdere ontwikkeling van Eekhoff. Lijkt wel een topper voor de klassiekers in wording.
21-09-2020 21:05
Moet Kragh niet gewoon gaan chillen en naar de keien toewerken?

Reacties zijn gesloten.

RIDE Magazine