Ook Cannondale-Garmin kiest voor zwart tenue
donderdag 8 januari 2015 om 09:15 Volg in Google

Ook Cannondale-Garmin kiest voor zwart tenue

Cannondale-Garmin rijdt komend seizoen in een zwart tenue. De ploeg presenteerde gisteren in New York zijn selectie voor volgend seizoen en maakte daarbij ook het shirt voor 2015 wereldkundig.

Cannondale-Garmin is een fusie tussen de wielerploegen Cannondale en Garmin-Sharp. De ploeg van manager Jonathan Vaughters heeft onder meer Daniel Martin en oud-Girowinnaar Ryder Hesjedal in de gelederen. Met Tom-Jelte Slagter, Sebastian Langeveld en Dylan van Baarle heeft het team drie Nederlanders onder contract.

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster