zondag 23 april 2017 om 18:35
Nico Verhoeven: “We komen op dit moment nog tekort”
LottoNL-Jumbo slaagde er vandaag niet in om in beeld te komen in Luik-Bastenaken-Luik. Met een selectie zonder toppers eindigde de beste renner van de ploeg (Antwan Tolhoek) als veertigste. Ploegleider Nico Verhoeven doet tegenover de camera van WielerFlits zijn verhaal.
Dan moeten Groenewegen en Kruiswijk wel echt de pannen van het dak gaan fietsen om er een mooi seizoen van te maken.
-we komen (op dit moment) of voor deze koers (nog) tekort.
-we mogen of kunnen over vandaag of over deze etappekoers tevreden(niet ontevreden) zijn.
Tsja, wat als deze beide fenomenen beter bij elkaar gaan aansluiten?
Of als andere keuzes worden gemaakt. Was men met bijv. deelname Gesink vandaag ook tekortgeschoten? Sooike zal het wellicht wel weten? ;)
Misschien een tip om met menselijk kapitaal anders te gaan investeren. Kies voor verantwoorde "tekorten", investeer op andere wijze en de bekende tevredenheid kan komen.
De maand mei lijkt de juiste wijze van investeren te moeten gaan bewijzen.
Maar ook daar kan met een juiste investering door de tegenvallende markt en concurrentie een tekort ontstaan. Laten we dat met z'n allen niet hopen en ook niet verwachten.
Bijkomend voordeel als het tij gaat keren, is dat de ellenlange herhalende meer negatieve topics over TLJ ingekort kunnen worden. Of is dit een nadeel voor de fervente lezers die dit toch stiekum wel leuk vinden?
Het lijkt me toch dat je als bedrijfsleider van je werknemers moet kunnen eisen op je werk te verschijnen en een prestatie te leveren passend bij je salaris.
Van hen die in de Giro te werk worden gesteld kan ik me nog voorstellen, dat die hier niet uitgespeeld worden, maar van de rest niet je sterkst mogelijke team opstellen? In een klassieker, wat heet, een monument?
Dan haalt de ploegleiding simpelweg niet uit de ploeg wat er inzit, nog even los van de mislukte inkoop. Ergo, de ploegleiding is aan (met uitzondering van Niermann, die wel lijkt te slagen) vervanging toe!
Ga een niveau lager koersen en zet in op wildcards. Nu rij je constant in de mongolenwaaier.
Dan kan de helft van de WT ploegen wel lager gaan koersen...
Volgens mij heb jij een functie bij Lotto,je mag niets negatief over Lotto zeggen of jij weet het veel beter.
Je mag hier bij sommige totaal geen kritiek op LottoJumbo hebben, doe je dat wel dan ben je een Lotto-basher. Die personen die dat vinden zitten hier verkeerd dit is een open forum en geen Lotto-Jumbo fanclub webpagina.
Ik zelf ben altijd een grote liefhebber van Gesink geweest , maar om op hoogtestage te gaan voor dat rondje in California ? Moet niet gekker worden. En op hoogte stage gaan om eventueel een etappe te winnen in de Tour ? Dit is al met al zijn 11e profjaar en daarin heeft hij één etappe gewonnen in een van de 3 grote rondes , dan ben je toch geen rittenkaper.
Lotto Jumbo is nagenoeg vanaf 2011 ( Theo Bos ) constant bezig met een sprinttrein op de rails te krijgen, is ze nog steeds niet gelukt. Groenewegen staat nog steeds op nul dit jaar.
Persoonlijk zou ik niet graag in de schoenen van Kruijswijk staan , op zijn brede schouder ligt me toch een zware druk , de hele ploeg valt of staat nu met zijn prestaties in de Giro voor dit eerste half jaar.
Dit zijn dus kritische opmerkingen wat sommige mensen Lotto-Jumbo bashen vinden.
Als Kruijswijk niet slaagt in de Giro, dan vind ik dat je Roglic zijn prestaties tekort doet in de Tireno en Baskenland en wie weet wat hij in Romandië doet. Ook Gesink kan nog wat goed maken in Californië. Ik denk dat je over 1,5 maand pas kunt zeggen of het goed eerste half jaar is geweest of niet
US heeft in veel punten gelijk, los van het feit dat roglic het goed doet. Die sprinttrein is wel wat beter maar nog steeds niet vergelijkbaar met de echte toppers terwijl ze er inderdaad al 5-6 jaar mee bezig zijn.
oh en @pol: als ik een functie had bij TLJ dan zou ik toch niet schrijven dat TLJ het net zo slecht doet als Astana en Katusha. ipv daarvan zou ik schrijven: "TLJ doet het beduidend beter dan enkele andere WT ploegen en kijk maar naar de ranglijst we staan 10e" en nog meer van dat geblaat.
En waarom Tolhoek of De Tier in de vroege vlucht sturen? Ze geven toch aan dat ze investeren in de toekomst door ze een finale te laten rijden? Als ze in de vroege vlucht zitten rijden ze over het algemeen geen finale.
Slagter, Oomen en Lammertink finishen allen achter Tolhoek. Ik snap de ophef niet zo. Ik had geen verwachtingen, dus ook geen teleurstelling. Misschien dat mensen hier de verwachtingen eens wat bij moeten stellen mbt TLJ (maar volgens mij spreek ik dan tegen dovemansoren).