Movistar-serie krijgt derde seizoen

donderdag 20 januari 2022 om 10:34
Movistar-serie krijgt derde seizoen

foto: Cor Vos

Grote kans dat we binnenkort meer te weten komen over de opzienbarende opgave van Miguel Angel López in de Vuelta a España van 2021. Er lijkt namelijk een vervolg te komen op de populaire Netflix-serie van Movistar, ‘El Día Menos Pensado’. Radio Marca meldt dat er na de eerste twee seizoenen, waarin we reeds een bijzonder inkijkje kregen in de ploeg van Eusebio Unzué, nu ook een derde seizoen (over het jaar 2021) uitgezonden zal worden.

Of iedereen toegang tot de serie zal hebben, is echter nog de vraag. Niet Netflix, maar een betaald kanaal van Movistar zelf zou de serie namelijk uit gaan zenden. Later vandaag, tijdens de ploegenpresentatie van Movistar, zal de officiële bekendmaking van het derde seizoen en verder informatie volgen, is de verwachting. De ploegenpresentatie begint om 11:30.


Update – 12:22:

Tijdens de ploegenpresentatie van Movistar is bevestigd dat er binnenkort inderdaad een nieuw seizoen te zien zal zijn.

Dit artikel delen:

18 Reacties

Alfons Haavers 20 januari 2022 om 10:43

*Popcornmachines gaan het winkelmandje in*

Cochise 20 januari 2022 om 10:54

Die “waarschijnlijk” klinkt wel grappig. De beelden van het seizoen 2021 zijn hopelijk al gemaakt, enkel nog de vraag wie de uitzendrechten heeft dus.
Als het daadwerkelijk enkel via de eigen kanalen wordt uitgebracht zullen we waarschijnlijk niet veel meer te weten komen over het superman-conflict.

tsjoldegalerien 20 januari 2022 om 11:46

Hier heb je toch wel een maand ‘movistar channel’ subscription voor over ;)

Wheely 20 januari 2022 om 10:56

Heerlijk nieuws, ideaal materiaal de volgende winter mee door te komen.

Tpinotfan 20 januari 2022 om 12:31

Qua inzichten in hoe het er daar achter de schermen aan toegaat erg leuk. Als docu echter bijzonder beroerd in elkaar gedraaid. Vond het zelf daardoor bijna niet te doen om te blijven kijken.

Alfons Haavers 20 januari 2022 om 12:38

Jij bent meer van de Koyaanisqatsi?

lo squalo dello Stretto 20 januari 2022 om 13:07

Vond de editing wel ok. Is ook geen miljoenen-productie hé. Waar ik me kapot aan ergerde was dat bij het tweede seizoen de NL ondertitels wel echt nergens op trokken waardoor er heel wat verloren ging.

Franco Ballerini 20 januari 2022 om 14:01

Wel eens met Tpinotfan. Erg leuk om een kijkje achter de schermen te nemen, maar het was mij allemaal wat te rommelig en te druk. Zal ongetwijfeld iets Spaans zijn.

Tpinotfan 20 januari 2022 om 14:10

Haha had nog nooit van Koyaanisqatsi gehoord en dat lijkt me al helemaal niks. Maar inderdaad rommelige presentatie zonder narratief. Zeker omdat een seizoen van A naar B gaat en de koers ook had dat wat duidelijker gemogen. Misschien ligt het er ook aan dat ik pas recent ben gaan kijken en die seizoenen al wat verder achter ons liggen.

Medicijnman 20 januari 2022 om 14:29

Ik ben anderhalve aflevering afgehaakt. Kijkje achter de schermen is heel selectief en de hele opzet is zo chaotisch en zonder duidelijke lijnen dat je wel heel goed moet zijn ingevoerd om er nog een verhaal in te ontdekken.

TheBFG 20 januari 2022 om 14:55

De vertaling in de ondertitels is inderdaad beroerd en pijnlijk slecht. Wat me ook opviel is dat het in het Engels net zo slecht was. Alsof er iemand zonder maar enige wielerkennis eerst (slecht) in 1 taal heeft vertaald, en daarna de andere talen zijn gedaan uit die eerste vertaling ipv uit het origineel.

Willem Kieft 25 januari 2022 om 23:55

Het is ook een chaotische bende. De kwaliteit van de serie is als de kwaliteit va. de Movistar organisatie. Wat dat betreft is het een voltreffer.

horsm 20 januari 2022 om 12:50

HOERAHOERAHOERAHOERAHOERA

Posterix 20 januari 2022 om 15:16

Yeah baby! Top serie.
Kan niet eens knap uitleggen waarom, maar het intrigeert, zoals de originele, Engels Office ook intrigeert

Jean Dumas 20 januari 2022 om 15:26

Oprechte tranen hier, ik wil pannenkoeken bakken. Maar de hele puberschaar (1 exemplaar) zit te wachten op BOOS.

Tom Bidon 20 januari 2022 om 16:11

Ik verwacht alleszins een heel eenzijdige narratief rond de Lopez-Vueltakwestie. Netflix is niet meteen bezig met een volledig en juist beeld te geven, getuige de F1 Drive to Survive reeks.

JelleNijdam88 20 januari 2022 om 19:06

Ik hoop dat ze nog wat olie op het vuur gooien, wat een heerlijk soap met Lopez afgelopen jaar! Ik kijk er naar uit.

Willem Kieft 25 januari 2022 om 23:53

Nog een seizoen deze onkunde aanschouwen, Dat is geen zelfkastijding maar pure hardcore SM van het hele team.

Headlines

Materiaalzone

Populair