KNWU en Sockeloen slaan handen ineen
foto: Cor Vos (archief)
dinsdag 10 december 2024 om 10:15

KNWU en Sockeloen slaan handen ineen

Materiaalzone De KNWU en wielersokkenmerk Sockeloen slaan de handen ineen. Vanaf 2025 zullen KNWU-selecties in het wegwielrennen, veldrijden, BMX, mountainbike, gravel (elite) en paracycling met sokken van Sockeloen rondrijden. De twee partijen hebben een deal voor vier jaar gesloten.

“Sockeloen is een gevestigde naam in de wielerwereld en we zijn trots dat zij zich de komende vier jaar aan ons verbinden”, zegt Daniel Heijne, Chief Commercial Officer KNWU, enthousiast in een reactie. “Hun producten sluiten perfect aan bij onze ambitie om sporters van alle niveaus te ondersteunen met de beste materialen. Samen kijken we uit naar een succesvolle en inspirerende samenwerking.”

Jasper Ockeloen, oprichter en eigenaar van Sockeloen, is ook blij met de samenwerking. “Als voormalig profwielrenner en gepassioneerd gravel- en strandracer weet ik hoe belangrijk details zijn voor topprestaties. Het is een eer om onze expertise en producten te verbinden aan de KNWU. We zijn er trots op om een bijdrage te leveren aan de prestaties van Nederlandse wielrenners, zowel nationaal als internationaal.”

RIDE Magazine
8 Reacties
10-12-2024 12:08
Nu hoeft Mathieu nooit meer stiekem sokken te kopen. En dat vlak voor Kerst!
10-12-2024 10:34
Heeft Jasper een eigen fabriek waar ze die sokken produceren ?
    10-12-2024 14:32
    Volgens mij laten ze het ergens in Italië maken
10-12-2024 11:20
goede morge, dat word weer sokken meten in great britain, meetlatten van zolder halen, :-)
10-12-2024 12:42
"Chief Commercial Officer KNWU;
In gewoon Nederlands betekent dat "hoofd inkoper sokken"........
10-12-2024 16:13
Tegenwoordig kan je met een paar sokken al een bijdrage leveren aan de prestaties van Nederlandse wielrenners.........
    10-12-2024 17:44
    Het prestatie niveau komt ook baauwelijks boven de enkels uit.
10-12-2024 21:46
Op een sok en een oude fietsschoen wordt Nederland kampioen.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.

RIDE Magazine