Interessant gesprek, dank aan iedereen die erbij betrokken was!
De financiële overwegingen en corona troubles kan ik goed begrijpen, over de technische kant ben ik niet veel wijzer geworden (ook wellicht omdat ik de technische baggage niet bezit).
Iets dat ik niet goed begrijp bij de uitleg van Martijn: het probleem met de website zou zijn dat deze vanwege de oude code de zwakste schakel zou zijn op de piekmomenten na de internationale uitrol. Hij geeft aan dat het niet noodzakelijk door toegenomen gebruik van de website zou zijn, maar vooral ook door hoog gebruik van de app. Hoe moet ik mij dit voorstellen? Zit er een database (/databases) achter die efficiënt kan samenwerken met de app maar minder goed met de website(+app)? Anders gesteld: wat kan technisch gezien de oorzaak zijn van de gevreesde ‘bottleneck’/instabiliteit als gevolg van de verouderde website?
Een tweede vraag die ik heb: hij zegt dat op vlak van functionaliteit de vernieuwde app de website al voorbij was. Aan zij die beide gebruikten: hebben jullie daar iets van gemerkt? Welke functies waren er wel in de app en niet op de website?
Als laatste punt wil ik nog een crowdfunding voorstellen. Niet om geld te verzamelen voor Scorito, maar wel voor de Wielerflitser linksboven in beeld (Vincent?) want die arme beste man woont in een houten kist…