Prima verhaal, wat mij betreft, Martin.
Daarnaast vind ik de post van RV ook top.
Volgens mij is er voor een volg-hier-topic en een livechat een heel ander publiek. Zoals het zich ook in dit topic manifesteert, zijn sommige mensen (‘harde kern’, ‘ouwe garde’, forumbezoekers) veel meer op zoek naar diepgang en waardevolle en originele bijdrages.
Andere mensen zijn daar niet in geïnteresseerd (of niet in staat tot diepgaande discussies).
Het lijkt mij prima in daarom beide doelgroepen op deze manier te bedienen. Ik kijk nu al uit naar de prachtige anekdotes die op het forum gaan verschijnen tijdens de Tour.
Ik geniet er altijd van dat dit soort welgemanierde en welbespraakte discussies op het internet mogelijk zijn, Wielerflits is daarin best uniek.
(En RV, xistnc e.a.: vergis je niet, de meeste mensen in Nederland zijn hier niet intelligent genoeg voor, laat ze lekker in de chat wat roepen.)
Wanneer 320 watt staat voor normalised power wat vluchters gedurende 3 tot 5 uur kunnen halen, dan zal dit maximum onafhankelijk zijn van de geaccidenteerdheid van het terrein. Het gemiddelde vermogen wat vluchters gedurende 3 tot 5 uur kunnen halen, dan zal echter afnemen naarmate de geaccidenteerdheid toeneemt. Dat is wat ik in dit bericht probeerde duidelijk te maken.