Gesprek met Scorito (inzake Gamecenter)

|
25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 313)
  • #650390

    @Nasibal
    Uiteraard zal ik het beter verwoorden, ging mij even om de strekking. Bedankt voor je opzetje :)
    Ik wacht even tot vanavond met het sturen van een reactie. Als er namelijk nog mensen zijn die alsnog het gesprek aanwillen, wil ik hen ook nog even de kans geven om te reageren.

    #650391

    Mijn 1e reactie was ook om het overleg niet door te laten gaan, want m.i. bevestigt deze handeling wel dat ze ons weinig serieus nemen, maar aan de andere kant ben ik ook wel benieuwd naar het verhaal waar ze mee gaan komen en of ze al iets kunnen zeggen over opzeggingen/verminderd gebruik hierdoor of dat het allemaal wel meevalt…

    Bovendien had ik al sterk het gevoel dat het voor specifiek het Gamecenter weinig effect meer zou hebben, maar dat een dergelijk gesprek er mogelijk wel toe leidt dat ze bij toekomstige ontwikkelingen de gebruikers wel gaan betrekken. Maakt voor mij als ex-gebruiker natuurlijk niet zoveel uit, maar als ik nog een actieve gebruiker zou zijn, dan zou dat voor mij wel een reden zijn om het gesprek alsnog wel door te laten gaan.

    #650409

    Gesprek ver in de toekomst zetten (in de hoop dat de storm is gaan liggen) en tussentijds polsen of er nog voldoende animo is zegt ook wel voldoende.

    Ik vind dit een perfecte reactie:

    Quote:
    “Wij hadden de hoop en verwachting op een tweezijdig feedback gesprek dat naargelang de uitkomst eventueel van invloed zou kunnen zijn op huidige en komende veranderingen. De houding van scorito tot op heden en de recente ontwikkelingen tonen ons dat deze hoop en verwachting hoogstwaarschijnlijk onterecht is. Dat vinden wij jammer. Wij waren niet specifiek op zoek naar een informatie-avond en als dat de insteek van de bijeenkomst wordt zien wij er helaas van af om daar onze tijd aan te besteden.”

    Ik schuif aan als het doorgaat en anders niet. Verder blijf ik nog wel scorito’en, maar niet meer met dezelfde passie. Ik heb nog wel de hoop dat men over een poosje tot inkeer komt, zodra ze de omzet zien teruglopen…! Dus ook dat is voor mij een reden om het gesprek wel door te laten gaan.

    #650436

    Prima verwoord @Nasibal !

    Ik heb ook al opgezegd en ben niet voornemens spellen te gaan spelen waar ik mijn selecties binnen Gamecenter moet gaan maken. Mijn huidige lopende spellen maak ik nog wel af, dat doe ik toch met de app. De hele site omzetten is voor mij ook wel de druppel geweest dat het me weinig meer boeit. Een gesprek hoeft van mij dan ook niet zo meer, maar mochten er mensen het gesprek alsnog aangaan dan kijk ik wel of ik aan kan sluiten.

    #650442

    @pietje precies
    To be fair, ik had met Scorito afgesproken dat we in de loop van deze week zouden afstemmen in welke vorm het gesprek zou plaats vinden. Afhankelijk van aantal deelnemers moesten we nog bepalen welk platform en hoe we het gesprek zouden vormgeven. Dus dat ze me gisteravond mailden is niet zo heel raar.

    #650460

    Ah oké

    #650507

    Je zal maar nieuw zijn op de Scorito site. Ziet er allemaal gelikt uit en je wilt het wel eens uitproberen. En dan ga je daadwerkelijk een spelletje spelen en kom je in het Gamecenter terecht.

    #650524

    Ik heb het even laten bezinken, zeker omdat ik merk dat dit gedoe nogal wat verkeerde energie kost. Dus op een cri de coeur vanochtend na heb ik me even afzijdig gehouden.

    Ondanks alles zou het toch mijn voorkeur hebben om het door te laten gaan, vooral om vanuit onze kant de lijn open te houden. Een gesprek zou dus puur op de ‘relatie’ zijn, vanuit de redenering van @starlynk: in de toekomst wel *vooraf* betrokken willen worden. Dus niet op proces (zeker niet na die nare streek van vanochtend) en al helemaal niet op inhoud (het wordt toch zenden vanuit hun kant).


    @Mr10B
    : ik kan me voorstellen dat je er zo onderhand tabak van hebt en dus niet alleen maar voor ‘de relatie’ een gesprek wil hebben. Dus als je er klaar mee bent en het gesprek wil afzeggen, dan begrijp ik dat. Ik weet niet eens of ik er zelf bij kan zijn (ivm werkgerelateerde zaken).

    #650527

    Ik heb het volgende gemaild:

    Beste XXX,

    Wij, als community, hadden de hoop en verwachting op een tweezijdig feedback gesprek dat naargelang de uitkomst eventueel van invloed zou kunnen zijn op komende veranderingen. De vandaag, zonder verdere communicatie, uitgevoerde overzet van de andere Scorito spellen naar het gamecenter heeft bij veel leden van onze community deze hoop teniet gedaan. Met deze wijziging, precies tussen ons eerste gesprek en de geplande discussie-sessie in, hebben jullie in de ogen van veel van ons aangegeven dat onze feedback niet serieus genomen gaat worden. Er leeft bij ons nu het sentiment dat deze en eventueel toekomstige wijzigingen voldongen feiten zijn, ongeacht eventuele feedback van de spelers. Het is als commercieel bedrijf uiteraard jullie goed recht om jullie eigen koers te bepalen, maar het animo voor de discussie-sessie is hier drastisch door verlaagd. De meeste leden van onze community zijn niet geïnteresseerd in een eenzijdige informatie-sessie waarin jullie het gekozen beleid uitleggen. Er resteren nog slechts enkele personen die eventueel alsnog het gesprek met jullie aan zouden willen gaan. Persoonlijk twijfel ik hoe waardevol zo’n gesprek met slechts enkele spelers voor jullie en voor ons is. 

    Ik hoor graag hoe jij hierin staat.

    Met vriendelijke groet,

    #650528

    @Mr10B: netjes verwoord. Dat was het dan dus… :_(

    #650531

    @Mr10B

    Top, bedankt voor alle inspanningen!

    #650532

    Bedankt voor de moeite opnieuw Mr10B. Ik vind de grote ronde spellen te leuk om te stoppen, maar denk dat ik wel ga stoppen met de andere sporten. Voetbal overweeg ik misschien nog door te gaan met Topcoach omdat enkele vrienden dit spelen, maar niet meer voor mezelf. Ook zij zijn overigens kritisch, en meer mainstream gebruikers. De rest deed ik er al bij en vaak met beperkte research en redelijke kennis van enkele sporten klikte ik wel een team bij elkaar, maar om me nou in alle bochten te wringen om die spellen te blijven spelen?

    Ik vind ook dat we een redelijke f*ck you hebben gekregen van Scorito in al hun communicatie (en vooral het gebrek eraan). Ik pretendeer verder niet dat de paar honderd fanatici die hier komen belangrijk zijn voor hun multi million company droom en zeker niet de paar handen vol waarmee we in o.a. dit topic toch soms nog wat serieuzer op de zaken in gingen. Maar hey Scorito, het zijn over het algemeen wel de beste spelers van jullie spellen en de door jullie zelf gewaardeerde index die jullie een warm hart toedragen en dit juist daarom zo serieus nemen. En dat is jammer.

    Niet zelden stond ik >95 procent in bepaalde spellen en dan zat je niet eens bij de beste 30-40 procent uit de forumpoule. Prima als jullie het anders willen, meer publiek willen trekken, meer geld willen verdienen (of überhaupt eens wat willen verdienen), maar dat zal dan toch zijn met ander publiek en niet degenen van het eerste uur, die jullie spellen vanaf het begin spelen en de essentie ervan soms misschien wel beter kennen dan jullie zelf.

    Moet je kijken wat een heisa we maken om met jullie in contact te komen na deze verandering. En zeg nou zelf, is er één iemand op de Scorito headquarters die de website in deze vorm aantrekkelijk of functioneel vindt? Nee toch, dus stoppen jullie helemaal met de website over een paar maanden (weken?). En dan zitten alle centjes in de app, die er eigenlijk nog hetzelfde uit ziet. En misschien straks zoveel functionaliteiten bezit dat je het niet kunt overzien, want hè het is een app.

    Zo ontiegelijk veel reacties hier van dezelfde strekking, maar we ‘zullen er wel aan wennen’. Wen er zelf maar eens aan, het idee dat deze strategie misschien niet de weg naar de top is.

    #650534

    Ook ik vind het zeer teleurstellend, deze acties van Scorito. Helemaal mee eens dat er een groot deel van het “puzzelplezier” weg is. Kreeg daarnet op mijn tablet de melding dat het gamecenter niet geschikt was hiervoor. Lijkt gewoon een ordinaire bezuigingsmaatregel. Als je dat nog niet eens voor elkaar kan/wil krijgen.
    Verder is het natuurlijk maar een spelletje. Als ik het niet meer leuk vind, stop ik er gewoon mee. Zal vast wel een of andere therapie/praatgroep zijn om me te helpen met stoppen.😉. Vergoed door de zorgverzekeraar?

    #650536

    Poeh, doet toch wel een beetje pijn te bedenken dat dit mijn laatste jaar Scorito gaat worden. Vond zo voor een keertje nog wel leuk om een scriptje te schrijven wat een Excel maakt waarin ik dan kon puzzelen, maar was zeker niet van plan het elke keer te doen. Spellen alleen op mijn mobiel spelen is voor mij geen optie, het puzzelen is/was eigenlijk vooral leuk op de pc. Jammer om te zien hoe slecht de verstandhouding tussen Scorito en de community is, terwijl ik juist altijd dacht dat dit heel goed ging. Via Twitter vaak contact met ze gehad en dat was altijd top, maar blijkt dat als het er echt om gaat ze toch gewoon een bedrijf net zoals alle anderen zijn: te gefocust op winst maken en te weinig op kwaliteit.

    #650537

    @Mr10B bedankt voor al je ‘verspilde’ tijd en energie. Heel teleurstellend zoals hiermee is omgegaan door Scorito. Ik ben zeer benieuwd naar hun reactie op jouw laatste bericht.

    #650539

    Ben ik eigenlijk de enige die al gestopt is?

    #650542

    Nope, ook/zelfs de nummer 4 van de Index is gestopt

    En meerdere hier en op social media hebben aangegeven opgezegd te hebben

    #650543

    Ach jee, hebben ze het al helemaal omgegooid, waardeloos!!!

    Vind dit enigszins weinig van respect uiten ook. Een gesprek aankondigen, deze op een bepaalde datum zetten en vervolgens, terwijl je in gesprek gaat, onaangekondigd uitgerekend dat doen wat in het aangekondigde gesprek besproken zou gaan worden. Alsof je as. zaterdag een gesprek hebt met je ex, die vreemd ging, om te kijken of er nog een basis is om verder te gaan en dat die ex dan de avond ervoor hetzelfde nog eens uithaalt. Het kan en mag natuurlijk maar dan moet je de gevolgen ook accepteren.

    Btw, ik denk niet dat nu heel veel profcoaches zullen ageren nu de selecties gemaakt zijn. Wacht maar tot juli/augustus.
    Geldt ook voor de grote rondes.


    @Mr10B
    : dank zover voor alle inspanningen

    #650548

    Reactie Scorito

    Beste Erik,

    Deze mail verbaast me eerlijk gezegd. Dat wij het Gamecenter ook voor andere spellen zouden gaan uitrollen en de oude website zouden gaan uitfaseren, was volgens mij toch helder. In ons gesprek heb ik je ook aangegeven dat we het besluit niet zouden terugdraaien. En zelfs al zou ik het willen, dan zou dat dit op korte termijn niet haalbaar zijn.

    Het zou juist heel huichelachtig zijn, als wij onze uitrol in de tussentijd zouden stil leggen, wetende dat we deze koers toch zullen volgen. En dat ik dan voor de vorm jullie aanhoor en dan net doe of ik het besluit zou heroverwegen… Juist dan zou ik jullie niet serieus nemen.

    Wij hebben de afgelopen jaren ons beleid juist afgestemd op de feedback van onze spelers. Het Klassiekerspel is er bijvoorbeeld op verzoek van onze spelers gekomen en de aanpassingen daarin in de eerste edities ook. Maar nu we een aanpassing doorvoeren, waar jullie het niet mee eens zijn, zouden we jullie nooit meer serieus nemen? Sorry hoor, maar daar ga ik niet in mee en is ook totaal niet, zoals ik in de wedstrijd zit.

    Anoniem kritiek uiten is gemakkelijk, op voorhand zeggen dat je toch niet serieus genomen wordt ook.

    Wil je met 5 man in een call? Prima. Wil je met 200 man in een call? Ook goed. Wil je geen call? Geen probleem.

    Maar verwacht van mij geen lulkoek voor de vorm. Van mij krijg je een eerlijk verhaal. Als wij fouten maken, ben ik de eerste om dat te erkennen. Als ik een andere mening heb, dan hoor je het ook. En als iets toezeg, dan mag je me daar aan houden.

    Ik ben zelf minstens zo’n fanatieke Scorito-speler, als dat jullie zijn. Het zou heel raar zijn, als ik wat dat betreft een heel andere mening zou hebben. Een verschil tussen jullie en mij is echter wel, dat ik verantwoordelijkheden heb als ondernemer, naar mijn medewerkers en naar mensen die in Scorito hebben geïnvesteerd. Dat jullie dit inzicht niet hebben, is logisch. Ik vind het wel jammer, dat de discussie zo eenzijdig en zonder nuance wordt gevoerd. Tegelijkertijd besef ik dat dit dit ook te wijten is aan onze communicatie hierin.

    Jij bent namens jullie community naar ons toegekomen, omdat je een toelichting wilde en de discussie wilde aangaan. Volgens mij heb ik dat serieus genomen, door samen daarover een gesprek te hebben. Ik heb je tevens voorgesteld dat ik dit gesprek met iedereen wil voeren, die dit wil. Ik heb je aangegeven dat jullie de setting en de invulling mogen bepalen en ik me daarin schik.

    Dat voorstel staat nog steeds en ik denk dat dit alleen maar kan bijdragen tot begrip aan beide kanten.

    Dus laat maar weten of, hoe en wat je wil, ik haak wel aan (of niet). De bal ligt bij jullie.

    Groeten, XXX

    ————-
    Ik heb geen idee wat we hier mee moeten. Ik snap ansich wel dat hij gepikeerd is, maar denk niet dat we iets gaan bereiken. Ik heb er zoals Condor zei wel een beetje tabak van. Zeker omdat ik er de hele tijd tussen zit, Hier op het forum ben ik regelmatig Scorito aan verdedigen en in de call met Scorito moest ik me nog net niet excuseren voor de beledigingen en bedreigingen die Scorito ontvangen had. (ik chargeer om een punt te maken, dit is niet letterlijk gebeurt).

    Ik ben er ook wel een beetje klaar mee dat de bal steeds bij mij / ons ligt. Als bedrijf zou Scorito mi hier veel beter het voortouw in kunnen nemen.

    Anyhow, mijn abo loopt tot juni. In de tussentijd eens kijken of er concurrenten zijn die soortgelijke spellen aanbieden, want ik weet niet of ik wil verlengen. (zoals velen hier)

    #650549

    @Mr10B

    Jij snapt dat hij gepikeerd is, ik snap dat hij gepikeerd is, wij snappen allemaal dat hij gepikeerd is (althans, de meesten van ons dan toch waarschijnlijk). Maar snapt hij óns ook? Wij vragen om iets, hij geeft ons een ‘nee’, biedt wat anders aan en wij gaan hier vervolgens weer niet in mee. Lijkt me een hele normale gang van zaken. Hij voelt zich waarschijnlijk aangevallen omdat wij aangeven ons niet serieus genomen te voelen, maar om dat zo op ons (en jou) af te reageren vind ik van weinig professionaliteit getuigen. Ik ben blij dat dit nu gebeurt, want dit geeft wel aan dat tijdens een eventuele call de sfeer flink om had kunnen slaan.

    Ik denk dat we heel duidelijk gemaakt hebben wat wij verwacht hadden en dat we er niet op vertrouwen dat dat gaat gebeuren. Dat dat zijn goed recht is, we het hem niet kwalijk nemen, maar het dan ook niet de moeite waard vinden om er tijd in te stoppen. Als hij daar niet mee om kan gaan is dat zijn probleem.

    Ik snap ook dat je er tabak van hebt. Geef hem een reactie waar je jezelf goed bij voelt, desnoods alleen namens jezelf als je dat prettiger vind, en laat het daarmee gaan zou mijn mening zijn.

    edit:

    Quote:
    Ik ben zelf minstens zo’n fanatieke Scorito-speler, als dat jullie zijn. Het zou heel raar zijn, als ik wat dat betreft een heel andere mening zou hebben. Een verschil tussen jullie en mij is echter wel, dat ik verantwoordelijkheden heb als ondernemer, naar mijn medewerkers en naar mensen die in Scorito hebben geïnvesteerd.

    Dit vind ik overigens wel een hele interessante passage. Geeft hij hiermee aan dat hij dezelfde mening heeft als wij (lees; gamecenter volkomen kut) maar dat hij vanwege financiële redenen en druk van investeerders geen andere keus heeft?

    #650550

    Tja, ik ben nog wel gewoon voorstander van het gesprek. Het is nou ook niet zo dat ik dan zoveel anders te doen heb. Naast dat ik het netjes/gepast vind, geeft het ook écht duidelijkheid of Scorito klaar is of er op termijn nog een weg terug is. Wat mij betreft dus 8 maart, 20u, via Teams ofzo. En dan zien we wel.

    Ik lees ook weinig verplaatsing en twee van zijn opmerkingen springen er voor mij wel uit. De eerste is dat “anoniem kritiek uiten makkelijk is”. Dat vind ik een raar verwijt, terwijl vermoedelijk eenieder die een klacht/feedback bij hen heeft ingediend, dat niet anoniem heeft gedaan. Ik in ieder geval niet. Dat ze mij vervolgens als een nummertje behandelen (met een standaardreactie en vervolgens geen reactie) kiezen zij voor. Daarmee laten ze mij/ons juist in de anonimiteit.

    En het tweede is dat de discussie eenzijdig en zonder nuance zou worden gevoerd. Terwijl wij, in deze topics, zelfs hebben beargumenteerd/gespeculeerd hoe Scorito er financieel voorstaat. Dat een kostenbesparing dus mogelijk de beweegreden is, maar wij ons moeizaam kunnen voorstellen dat het een forse besparing zal zijn.

    Hebben we tevens gediscussieerd over dat wij denken dat ze beter kunnen inzetten op een manier om extra omzet te generen, namelijk hogere abbo prijs. Dus om dat zonder nuance te noemen vind ik niet fair. Eenzijdig misschien wel, maar dat komt omdat we ook zeer eensgezind en overtuigd dat ‘gamecenter’ ontzettend ruk vinden.

    #650552

    Ik las de reactie na middernacht al, toen ik klaar was met mijn werk. Maar vervolgens ben ik uren bezig geweest met het bij elkaar zoeken van de splinters van mijn klomp, zo explosief was hij gebroken…

    Wellicht was er een aanleiding voor de felle toon van zijn reactie (ruzie met puberdochter? Naaste in ziekenhuis? Ingewikkeld gesprek met banken/investeerders?). Maar als je zo’n lange reactie getypt hebt, moet je toch wel afgekoeld zijn? En als directeur (dat maak ik althans op uit het woordje “verantwoordelijkheden”) moet je het vermogen hebben tot 10 te tellen, of een uurtje te wachten voor je op de verzendknop drukt. Natuurlijk was ons/jouw bericht in significante bewoordingen gesteld, maar wij zijn “slechts” liefhebbers; als betaalde leidinggevende moet je secundair kunnen reageren. Bovendien: je/we hebben het heel netjes gesteld. Je hoort niet zo passief-agressief, verongelijkt, fel en verwijtend te reageren, zeker niet naar je trouwe fanbase van het eerste uur. Het is mij nu overigens nog steeds niet duidelijk wat hij had verwacht van het gesprek op 8 maart.

    Wat was er mis met een reactie in de trant van “Bedankt voor je bericht. Ik lees dat jullie enorm betrokken zijn, daarom vind ik het jammer dat jullie tot deze afweging gekomen zijn. Ik was graag met jullie in gesprek gegaan over wat we in de toekomst beter kunnen doen. Mochten jullie van gedachten veranderen, dan blijf ik bereid tot een gesprek.” In plaats daarvan maakt hij onterechte verwijten naar jou/ons toe en laat hij zich op onprofessionele wijze in de kaart kijken. Dit roept bij mij ernstige en urgente vragen op over het leiderschap en de algehele situatie bij Scorito. Dat alleen al is een reden waarom ik volgend jaar niet meer zal durven verlengen (geld kwijt).


    @Mr10B
    : de rol van ‘go between’ is een zeer ondankbare. Nogmaals mijn grote waardering voor hoe je het hebt gedaan. Wat mij betreft mag je nu opzij stappen en kiezen voor wat jij zelf wil. Als iemand anders het gesprek wel wil door laten gaan, dan is het vm het beste als hij/zij dat zelf bij Scorito aangeeft. Ik heb er zelf geen behoefte meer aan, alleen al omdat die reactie aangeeft hoe snel de sfeer zal kunnen omslaan. Ik heb geen zin in een bak met onterechte verwijten. Ik heb al genoeg andere dingen aan mijn hoofd.

    #650555

    Heren, er is hier duidelijk sprake van miscommunicatie omtrent de verwachtingen over dat gesprek.
    Nu zit er aan beide zijde irritatie en die angel moet er eerst uit wil je tot een constructief gesprek komen.

    Bij Erik leefde duidelijk het idee dat Scorito tot 8 maart niets meer zou doen, bij Scorito (is het Martijn?) leeft het idee dat het duidelijk was dat zij door zouden gaan met hun implementatie.

    Misschien moeten we beginnen met: wat is het doel van dit gesprek? Ons doel is duidelijk, maar hebben we gevraagd wat het doel van Scorito is? Dat zouden we hen eens moeten vragen.
    Ik lees vooral veel aannames. Van ons maar ook van Scorito.
    En als je je mening gaat baseren op aannames gaat het altijd fout.
    Of het gesprek zinvol is lijkt mij afhankelijk van het doel van Scorito.
    Is dat naar onze kritiek luisteren? Is dat ons informeren?
    Is dat ‘t eerste dan is het moeilijk om er achter komen of ze het voor hun fatsoen doen zodat ze kunnen zeggen dat ze naar hun klanten luisteren, of omdat ze er écht iets mee willen?
    Dat laatste is wel achter te komen met een slimme vraag.

    In alle andere gevallen heeft een gesprek geen zin.

    Maar de kou moet eerst uit de lucht anders is het sowieso gedoemd te mislukken.

    #650568

    Ik heb nog wel een grappige anekdote. Een paar weken geleden was ik op de kamer van mijn zoontje en ik constateerde dat de verf op de muren een beetje begon af te bladderen.. tijd voor vervanging dus! In de schuur had ik nog een pot roze verf staan van de kamer van zijn zus, dus ik ben gelijk begonnen met verven. Een paar uur later kwam hij thuis, en wat denk je? Not amused! Blijkbaar had ik dat eerst even met hem af moeten stemmen en vond hij roze echt geen mooie kleur.. Nou die had ik echt niet aan zien komen.. hij werd echt boos joh: “Dit is MIJN kamer pap!!”. Ik heb hem uitgelegd dat hij misschien wel in die kamer mag slapen, maar dat het hele huis met mijn centjes betaald is.. Vond ie blijkbaar nog steeds geen goede uitleg, geen idee waarom.. Maar goed, ik ben de beroerdste niet, dus ik heb aangegeven dat we het er best samen nog even over kunnen hebben, alleen niet vandaag want “papa is druk” weet je, dus misschien over 2 weken? Vond hij eigenlijk een beetje ver weg en ondertussen zat ie dan wel met één roze muur in zijn kamer, maar vooruit, hij ging akkoord.. Afgelopen weekend had ik weer wat tijd, dus ik heb die kamer ff af geverfd zodat ie helemaal roze was, want ik was er nou eenmaal mee gestart, en nu is hij dus helemaal klaar met me? Snappen jullie dat nou?

    Maar even zonder dollen: het lijkt mij nog steeds goed om wel het gesprek te voeren, maar ik schrik ook wel van de reactie van Scorito. Het klinkt echt alsof iemand behoorlijk onder druk staat en dat dit móét slagen, omdat Scorito anders Finito is… Maar goed, als hij echt behoefte heeft om met ons in gesprek te gaan, waarom post hij zelf dan niet hier? Hoeft echt niet op elke post inhoudelijk te gaan reageren, maar hij kan toch ook zelf prima een algemene reactie plaatsen en die sessie inplannen? Bovendien kan hij hier ook onze reacties zelf lezen en hoeft het niet allemaal via 1 tussenpersoon gechanneld te worden (wat idd een behoorlijk ondankbare taak is). Verwijt van “anoniem kritiek” is ook bijzonder, want de enige die hier anoniem blijft is hij zelf door niks te zeggen en via een tussenpersoon te praten. Ze hebben mij nota bene ook nog op LinkedIn op gezocht, maar me ff een niet copy-paste antwoord/berichtje sturen is blijkbaar te veel gevraagd?

    Nou, ik merk dat ik weer geïrriteerd begin te raken, dus ik hou het hier maar bij ;) Zoals gezegd: ik sta nog steeds open voor een gesprek, waarin we hopelijk de ruis weg kunnen nemen…

    #650572

    Ik denk dat de gemoederen zodanig verhit zijn, dat er beter eerst een afkoelingsperiode ingelast kan worden. En dan over een aantal weken nogmaals objectief bekijken hoe en wat. Hopelijk stelt Scorito zich dan wat opener en constructiever op.
    Overigens nog navraag gedaan over de actie van Scorito bij iemand met juridische kennis. Zij zei dat als je hebt betaald voor Scorito voordat de omzetting plaats vond en je hier niet van in kennis was gesteld, je feitelijk een afwijkend product/dienst hebt gekregen. Scorito behoort dan de gebruiker actief te informeren waarbij de mogelijkheid van onmiddelijke stopzetting en terugbetaling duidelijk wordt aangeven. Of ze dat in dit geval verplicht zijn is moeilijk aan te geven, maar zou wel zo netjes zijn.

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 313)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Headlines