Gesprek met Scorito (inzake Gamecenter)

1 2 ... 10 11 12 13
Mr10B

'@nasibal, in de post van vincent stond op een niet al te constructieve manier geformuleerd dat "wij" geparafraseerd een kleine groep zeikerds zijn. Een deel daarvan kan ik volgen, als er "maar" 5 mensen zich aanmelden is het animo voor een discussie (/ Q&A) niet heel groot. (ongeacht dat dat Scorito ook veel meer had kunnen doen om er voor te zorgen dat er (veel) meer aanmeldingen zouden zijn, al snap ik ook weer dat Martijn dit eerst zo probeerde, dit was voor hem ook een "pilot". (haha ja dit wel, en de wijziging aan website geen pilot, ik hoor je ironische lach hier :P))

Pietje Precies

Ik zou zweren dat Martijn zelf heeft gezegd dat er 15 tech developers werken, maar gelukkig hebben we de beelden nog ;)

Verder vond ik het qua medewerkers wat onduidelijk (al wist ik eigenlijk op voorhand al hoeveel het er waren). Volgens mij is er gedurende het gesprek gezegd: 25 man op de loonlijst, aantal medewerkers met oog op EK verdubbeld, veel mensen moeten ontslaan na aflasting, inmiddels weer veel aangenomen (en dan dus die 15 tech opmerking).

Overigens wel handig dat ik mij hier Pietje noem en er nu een andere Vincent in dit topic actief is :p

Verder is het denk ik logisch dat je op een forum al vlotter kritisch bent dan in zo'n overleg. Naast dat dit denk ik al een behoorlijk beschaafd forum is. Geen enkele reden om écht hard de confrontatie met Martijn/Scorito aan te gaan (als slechts klant van Scorito zijnde i.p.v. investeerder).

Het is ook mede klein doordat Scorito het graag zo klein mogelijk houdt. Maar goed het heeft ook geen nut om met meer dan 8 man in zo'n sessie te gaan zitten. Ik ben eigenlijk wel blij dat er niet 'geloot' is, maar dat iedereen die zich heeft aangemeld er nu ook bij was.

Laatst gewijzigd
nasibal

'@MR10B

Ik ben vooral wel eens benieuwd hoe vaak de video bekeken gaat worden. Afhankelijk van op welk platform de video online gaat moet dat toch te zien zijn.

@Pietje
Roept bij mij alleen maar meer vragen op. Waarom heb je zoveel extra mensen nodig voor een extra spel. De EK/WK voetbal spellen zijn daarnaast niet eens zo uitgebreid. Je bestaande developpers moeten dat spel kunnen maken en de site/app in de lucht kunnen houden, zoals ze dat in het verleden deden, ook bij een internationale uitrol. Veel van het extra werk bij een internationale uitrol is 'eenmalig' en kan je dus net zo goed outsourcen of met externe 'consultants' (kom even niet op het juiste woord) doen. Is hier enige dieper inzicht in gegeven? 7 man op de klantenservice?

Laatst gewijzigd
Mr10B

Uit die colincrowd fund pagina wordt wel duidelijk dat ze met een extern customer service centre leads willen genereren, dus dat zal het niet zijn. Ik weet ook echt niet waarom je 10+ mensen voor een EK-spel nodig zou hebben. Eventueel dat het nieuwe OS spel veel development kostte? Daarnaast het toekomstig bestendig maken van de app (en bij extensie de website) zal een aantal man kosten. Ik denk niet dat Martijn maar gewoon wat mensen heeft aangenomen omdat hij het leuk vindt om mensen aan te nemen ;)

Laatst gewijzigd
user26878

Voor degenen die zich afvroegen wat ik ongeveer te zeggen had:

Ik schreef een heel epistel over hoe ik als buitenstaander naar dit topic kijk en trok daarbij (kort door de bocht) de conclusie dat ontzettend veel mensen heel veel plezier beleven aan Scorito en dat er eigenlijk maar een kleine club mensen is dat "kritisch’ is. Van die kleine club "kritische’ mensen blijkt vervolgens maar vijf man echt bereid om in actie te schieten en daadwerkelijk het gesprek aan te gaan met Scorito.

Vervolgens wordt er in dit topic wel grote taal gebezigd over de bemensing en organisatiestructuur bij Scorito zelf. Dat vond ik lachwekkend en dat probeerde ik te benadrukken door erop te wijzen dat de criticasters op dit forum zelfs hun eigen protest niet eens fatsoenlijk kunnen organiseren. Laat staan dat ze een betere Sportspool Tool zouden kunnen ontwikkelen.

Toen ik dat zo allemaal typte dacht ik eigenlijk "waar bemoei ik me mee? Welk nut dient mijn bijdrage? Ben ik niet gewoon dronken?’

En al concluderende heb ik mijn bijdrage toen gewist.

Maar goed. Er wordt naar verwezen en er zijn vraagtekens gerezen.

Ik hoop dat deze post enige onbelangrijke duidelijkheid verschaft.

nasibal

Ha Vincent,

bedankt voor je opheldering!

Ik schreef een heel epistel over hoe ik als buitenstaander naar dit topic kijk en trok daarbij (kort door de bocht) de conclusie dat ontzettend veel mensen heel veel plezier beleven aan Scorito en dat er eigenlijk maar een kleine club mensen is dat “kritisch’ is.

Ik denk dat 'plezier beleven aan' en 'kritisch zijn' elkaar niet uit hoeven te sluiten. Sterker nog, ik denk hoe meer plezier je aan iets beleefd, hoe meer begaan je er mee bent en hoe sneller je dus ook kritisch zal zijn. Als het je allemaal om het even is, dan wuif je het gewoon weg en stop je er al dan niet gewoon mee. Dan ga je niet de moeite doen om je daar inhoudelijk over te uiten. Of minder snel in ieder geval.

Van Scorito en dat er eigenlijk maar een kleine club mensen is dat “kritisch’ is. Van die kleine club “kritische’ mensen blijkt vervolgens maar vijf man echt bereid om in actie te schieten en daadwerkelijk het gesprek aan te gaan met Scorito.

Tja, ondanks dat ik zelf dus ook bewust niet aanschoof was ik inderdaad ook verrast door het uiteindelijk lage aantal inschrijvingen. Maargoed, daar kunnen vele redenen voor zijn zoals ik al eerder schreef. Daarmee denk ik dat het bereik van dit specifieke topic echt niet overschat moet worden. En zeker niet het bereik van een linkje naar een externe brief wat ergens tussen alle epistels hier gepost wordt. Opmerkingen als 'klein kritisch clubje' en 'maar 5' zouden een stuk meer valide zijn als alle 65.000 (meen ik ergens gelezen te hebben, correct me if I am wrong) deelnemers bereikt waren met de aankondiging.

Vervolgens wordt er in dit topic wel grote taal gebezigd over de bemensing en organisatiestructuur bij Scorito zelf. Dat vond ik lachwekkend en dat probeerde ik te benadrukken door erop te wijzen dat de criticasters op dit forum zelfs hun eigen protest niet eens fatsoenlijk kunnen organiseren

Uiteindelijk zijn het de inspanningen van MR10B geweest die er aan hebben bijgedragen dat Martijn met dit voorstel kwam en met 'ons' in gesprek is gegaan. Dat gesprek heeft vervolgens ook plaatsgevonden. Dat lijkt mij op zichzelf best een prestatie en prima 'georganiseerd'. Dat er uiteindelijk een stuk minder mensen daadwerkelijk aan mee doen doet daar wat mij betreft weinig aan af.

Laat staan dat ze een betere Sportspool Tool zouden kunnen ontwikkelen.

Dat vind ik nogal een conclusie op basis van anonieme schuilnamen op een forum. Wie weet lopen hier wel degelijk deskundigen rondt. Weet jij veel ;)

Maargoed, tot dergelijke conclusies kwam je zelf ook al als ik het zo begrijp. Wel fijn dat je in ieder geval nog even voor opheldering hebt gezorgd, dat kan ik wel waarderen :)

jsprunk

Wat betreft de mensen op de loonlijst: als ik de vacatures bekijk, lijken met dat niet allemaal fulltimers.
Daarnaast, als je een backend, een desktopfront, een Android-app en een iOS-app wilt ontwikkelen en alle functies dubbel wilt bezetten, zit je al aan 8 overlopers.
Als je dan technische problemen ervaart met een grote scale-up in het vooruitzicht en een compleet nieuw spel, kan ik me voorstellen dat je met een miljoen aan crowdfunding nog wat extra resources aanhoort. Als is 15 wel veel.

Wat betreft een server bijprikken: dat zou moeten werken als de code verder fatsoenlijk is. Als die 10 jaar geleden in elkaar gehobby't is, kan ik me voorstellen dat het een stuk lastiger is.

Ab Normaal

Even een vraag van mijn kant:
Eigenlijk is het gesprek dus vooral informatief geweest vanuit Martijn. Hij heeft uitleg gegeven waarom ze wat doen en dat daar niets aan gaat veranderen, wat wij er ook van vinden. Klopt dat?

Starlynk

'@Ab: Ja klopt, en hij heeft ook uitgelegd waarom ze daar (op korte termijn) niks aan kunnen veranderen. Ik denk dat iedereen er naar het zien van de video wel begrip voor kan hebben, ook al zijn het nog steeds keuzes waar wij, als fanatieke spelers, niet echt happy van worden.

@jsprunk: zoals ik het begreep was de website idd 10 jaar oude code die veel druk op de database genereert. Ze waren bang dat dit er bij het EK (als er hopelijk een nog hogere gebruikerspiek dan ooit is) voor zou kunnen zorgen dat alles er uit klapt en ze willen natuurlijk niet dat dat de eerste indruk is van nieuwe, internationale gebruikers. We zijn er voor de rest technisch niet te diep op ingegaan, maar volgens Martijn was dat de reden dat de oude website weg moest. En echt een nieuwe website maken zou hij wel willen, maar kan qua kosten/baten/prioriteiten op dit moment niet, dus vandaar nu de keuze om de app te renderen op de website.

Risje89

'@Mr10B 'God zegene de greep' is wat gechargeerd, maar het is op z'n minst een vleugje opportuun allemaal. Allez, ondernemen is risico nemen en ik hoop dat het lukt voor Scorito en voor ons.

@jsprunk Het laatste wat je zegt is interessant (want het is ook mijn gedachte), ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er in de basis iets fout zit, waardoor er zoveel moeilijkheden ontstaan met opschalen en onderhoud. Dat gezegd hebbende besef ik dat mijn kennis in deze in alle opzichten tekort schiet. Ik vond het al knap dat sommige vanuit de .api(?) een overzichtje konden fabriceren.

Marsthinaikos

Iedereen bedankt die gisteren aanwezig was:).

Scorito gokt op de zomer. Ik ben dan ook echt benieuwd en welke vorm ze het EK spel en de OS gaan aanbieden. Moet dus meer zijn dan uitslagen raden.

@AbNormaal Zo begrijp ik het ook. We zitten nu vast aan het gamecenter en moeten er maar aan wennen dat puzzelen anders zal zijn. En dan hopen dat er iemand van ons weer een excelsheet maakt etc.

De Condor van Echt

'@Vincent L: Bedankt voor de toelichting!

Over het punt van 'kritisch zijn' en 'plezier beleven aan' sluit ik me aan bij wat @nasibal zegt:


Sterker nog, ik denk hoe meer plezier je aan iets beleeft, hoe meer begaan je er mee bent en hoe sneller je dus ook kritisch zal zijn.


Van die kleine club “kritische’ mensen blijkt vervolgens maar vijf man echt bereid om in actie te schieten en daadwerkelijk het gesprek aan te gaan met Scorito.

Dat is iets wat veel breder speelt, neem bijv. de politiek. Slechts ca. 3% van de volwassen NL is lid van een politieke partij, en nog veel minder vervullen een politieke functie. Toch wil dit niet zeggen dat dus ook slechts een handjevol inwoners kritisch is op de politiek en dat er niets te verbeteren valt ;) Dit heeft met vele dingen te maken: motivatie, tijd, afbreukrisico, (gebrek aan) responsiviteit. Met het oog op die responsiviteit vind ik het juist zo goed van Scorito dat zij het gesprek aangaan.

Ab Normaal

Dan moet ik de complimenten aan Martijn maken.
Heeft ie het heel goed verkocht.

Vooraf riepen we hier allemaal dat “als het een eenzijdig gesprek wordt waarin Scorito uitlegt waarom ze wat doen en dat het niks uitmaakt wat wij vinden en ze daar niks mee doen, dan hoeft het voor ons niet en dan zijn wij zeer ontevreden.”

En dat gebeurd dus en toch roemen we nu allemaal Martijn, dat het zo’n fijn gesprek was en we het nu begrijpen.

Dan denk ik dat er niets mis is met de communicatie skills van Martijn :)

jsprunk

Ik denk dat we het Scorito niet kunnen verwijten dat de 10 jaar oude website technisch niet voldeed. Een bedrijf maakt nu eenmaal professionaliseringsslagen door en de techniek (zeker ook op gebied van veiligheid en dataefficiëntie) is flink ontwikkeld. Dat de website na 10 jaar aan vervanging toe is, snap ik dus.
Dat er geen geld is voor vervanging vind ik ergens wel zorgelijk (zo spectaculair moet het niet zijn om een responsive web-front-end te bouwen op de bestaande backend/API, zeker met zoveel developers op de loonlijst), maar daarvoor heb ik geen inzicht in de bedrijfsstrategie en huidige situatie. Ik denk tenminste dat me dat met een paar weken prima zou moeten lukken, maar die paar weken heb ik niet :)

La Primavera

'@jsprunk Nouja ik vind een 10 jaar verouderde website, waarbij de code blijkbaar dusdanig verouderd is dat deze niet mee kan met de huidige ontwikkelingen, toch niet getuigen van ondernemersdrift. 10 jaar is een behoorlijk lange tijd waarin ze echt wel dingen hebben kunnen veranderen. Dat ze de keuze maken dat niet te doen is hun goed recht, maar dan is het ook niet gek dat er dan weerstand komt. Ze zetten met het Gamecenter een grote stap terug in gebruiksvriendelijkheid. Als ze in al die jaren hiervoor ervoor gekozen hadden om te blijven door ontwikkelen, hadden ze nu naar het buitenland kunnen gaan met een gelikte website met alle functionaliteiten die je er bij mag verwachten.

Lijkt me toch een veel mooiere uitgangspositie dan deze App/Gamecenter situatie. Ik heb er een hard hoofd in dat ze hiermee naar het buitenland kunnen.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Het heeft alleen zin om actie te ondernemen als je daarmee iets kan veranderen. Met aanwezig zijn bij een informatief praatje verander je niets. Of zie jij dat anders, Vincent?

Desondanks waardeer ik het dat er mensen aanwezig waren en hier een samenvatting van het gesprek geven. Ik heb even gemist, heeft Martijn nog toegegeven dat zonder communicatie vooraf zo'n verandering doorvoeren een fout was?

Joster

Dank voor de aanwezigheid gisteren en de toelichtingen die hier gegeven worden!

Paar dingetjes waar ik op wil inhaken:

@jsprunk Daarnaast, als je een backend, een desktopfront, een Android-app en een iOS-app wilt ontwikkelen en alle functies dubbel wilt bezetten, zit je al aan 8 overlopers.

Als ze een responsive web-front-end zouden bouwen op de bestaande backend/API (zoals je zelf later ook zegt) zouden ze volledig OS / app onafhankelijk zijn en waren deze developers niet nodig ;)

@LaPrimavera Nouja ik vind een 10 jaar verouderde website, waarbij de code blijkbaar dusdanig verouderd is dat deze niet mee kan met de huidige ontwikkelingen, toch niet getuigen van ondernemersdrift. 10 jaar is een behoorlijk lange tijd waarin ze echt wel dingen hebben kunnen veranderen. Dat ze de keuze maken dat niet te doen is hun goed recht, maar dan is het ook niet gek dat er dan weerstand komt. Ze zetten met het Gamecenter een grote stap terug in gebruiksvriendelijkheid. Als ze in al die jaren hiervoor ervoor gekozen hadden om te blijven door ontwikkelen, hadden ze nu naar het buitenland kunnen gaan met een gelikte website met alle functionaliteiten die je er bij mag verwachten.

Hier sluit ik me helemaal bij aan ja. Als je bang bent dat jouw site de hoeveelheid traffic bij een EK niet aan kan dan liggen daar toch juist super veel kansen? Sponsoren, ads, etc. Ondernemersdrift is wat mij betreft ook op die kansen inspelen en inkomen genereren. Het komt op mij over alsof hier heel weinig oog voor is geweest.

Waar ik nog wel benieuwd naar was; Is er bij het gesprek nog ingegaan op de overweging om de abonnementsprijzen te verhogen zodat er wel geld zou zijn geweest voor een website? Of helemaal niet?

Anyway, ben benieuwd naar het volledige gesprek dus als de link beschikbaar is zal ik deze zeker terug kijken!

rkmmr

Bedankt aan de mensen die aanwezig waren en dank voor de samenvattende posts die tot nu toe al gedaan zijn. Ben ook benieuwd naar het gesprek, dus in afwachting van de link. Ik denk trouwens dat de reacties hier naar aanleiding van het gesprek en de interesse in wat er besproken is, meer aangeeft dan het aantal mensen dat ook daadwerkelijk het gesprek wilde aangaan. Daarin ben ik het eens met @nasibal

... dat daadwerkelijk voor het oog van het hele internet inhoudelijk in gesprek gaan met een CEO van een onderneming niet voor iedereen weggelegd is.

Verder plausibele uitleg dat als de code van de website al zo verouderd was, het nu opschalen ingewikkeld is en veel tijd en geld kost. Vraag is wel waarom er in die 10 jaar dan niet doorontwikkeld is en daarin eens met @La Primavera, maargoed terugkijken heeft geen zin. Ik snap niet zo goed waarom de keuze voor een app is gemaakt tov een responsieve website, maar daarin zou ik 'ouderwets' kunnen zijn :)

Ik ben ook nog wel benieuwd naar wat @Poeksel vroeg inderdaad

Ik heb even gemist, heeft Martijn nog toegegeven dat zonder communicatie vooraf zo’n verandering doorvoeren een fout was?

Laatst gewijzigd
Starlynk

@Joster: Waar ik nog wel benieuwd naar was; Is er bij het gesprek nog ingegaan op de overweging om de abonnementsprijzen te verhogen zodat er wel geld zou zijn geweest voor een website? Of helemaal niet?

Yes, dit is besproken. Martijn gaf aan dat ze dit wel onderzocht hebben, maar dat de verwachting is dat door een significante prijsverhoging te veel "casual" gebruikers zouden afhaken, en dat is nou net de doelgroep waar ze op willen inzetten, dus dat vond hij geen wenselijke optie.

@Poeksel: Ik heb even gemist, heeft Martijn nog toegegeven dat zonder communicatie vooraf zo’n verandering doorvoeren een fout was?

Ja, hij heeft aangegeven dat ze dit beter hadden moeten doen.

@jsprunk: Ik denk tenminste dat me dat met een paar weken prima zou moeten lukken, maar die paar weken heb ik niet :)

Martijn had het zelf over een project van een jaar om een website op te zetten die volledig aan alle wensen/eisen voldoet. Dat leek mij zelf ook behoorlijk lang, maar had niet heel veel zin om daar een welles/nietes discussie over te gaan voeren. Uiteindelijk is het zijn bedrijf en kan hij het beste inschatten hoeveel tijd/geld iets kost.

@Ab Normaal: Vooraf riepen we hier allemaal dat “als het een eenzijdig gesprek wordt waarin Scorito uitlegt waarom ze wat doen en dat het niks uitmaakt wat wij vinden en ze daar niks mee doen, dan hoeft het voor ons niet en dan zijn wij zeer ontevreden.”

Ik ben nog steeds zeer ontevreden hoor, maar dat betekent niet dat het geen verhelderend gesprek geweest kan zijn toch? Ik denk dat @Mr10B het ook goed samenvat ergens aan het einde van het gesprek. Weet niet meer precies hoe hij het formuleerde, maar het kwam er op neer dat we nu dan wel beter begrijpen waarom bepaalde keuzes gemaakt zijn, maar dat dat niet betekent dat we het overal mee eens zijn.

Persoonlijk ben ik echt inhoudelijk niet blij met de gemaakte keuzes (en communicatie daaromheen), maar ik kan wel waarderen dat Martijn de tijd heeft genomen om dit met ons te bespreken. Dat had hij natuurlijk helemaal niet hoeven te doen. Wij waren uiteindelijk maar 5 van de 700.000 gebruikers.

nasibal

'@Jsprunk

Ik denk dat je elk willekeurig bedrijf (zeker een online based bedrijf) kan verwijten dat een 10 jaar oude website niet meer voldoet. Het betekent namelijk dat je er in al die tijd niets of weinig aan gedaan hebt en dat terwijl het je uithangbord is.

De plannen om internationaal uit te rollen zijn er al lang. Ze beseffen terecht dat een goed werkende stabiele website daarbij essentieel is. Vervolgens komen ze om 5 voor 12 tot de conclusie dat die website niet stabiel genoeg is (ik blijf me maar afvragen, als dat EK en de OS wel waren doorgegaan, was het dan dus allemaal in de soep gelopen? En hebben ze nu dus eigenlijk "mazzel"?) en besluiten hem dan maar gewoon weg te doen. Een betere, vooruitkijkende manier van doen was geweest om in een veel eerder stadium dezelfde conclusies te trekken en er daadwerkelijk wat mee te doen. Een beetje professional had ook toen al kunnen inschatten dat verouderde code voor problemen zou zorgen. Als zoveel geld kon besteden aan het uitbreiden van je personeelsbestand en het aantal spellen, dan had je dat ook kunnen stoppen in het op orde hebben van de essentiële basis. Dat ervoor gekozen (of nagelaten is) om dat niet te doen en ze daardoor nu in een lastige positie zitten (erkennen ze zelf, enige optie is om het weg te doen en dat is niet ideaal) is de bedrijfsvoering wel degelijk verwijtbaar.

De huidige keuzes in de huidige situatie zijn voor mij begrijpelijk. Hoe ze ooit in deze situatie zijn gekomen niet. Dan ben je gewoon niet op gezonde wijze meegegroeid met de grootse plannen die je had.

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@Nasibal: Ik denk dat een redelijk belangrijk punt dat uit het overleg kwam dat voor ons inderdaad geldt dat de website essentieel is, maar Martijn gaf aan dat uit hun data blijkt dat dit eigenlijk alleen voor de "oude" gebruikers geldt (die al Scorito spelen vanaf voordat er een app was). Bij "nieuwe" gebruikers zien ze veel meer mensen die niet of nauwelijks op de website komen en vrijwel alles via de app doen. En die groep "nieuwe" gebruikers is juist hun hoofd doelgroep, ook richting de toekomst..

Ik kan moeilijk beoordelen of het inderdaad zo is dat voor de grootste groep gebruikers de website NIET essentieel is, maar dat is iig wel de (onderbouwde) aanname waarop zij hun keuzes hebben gebaseerd. En als je dat in je achterhoofd houdt, dan zijn hun keuzes (o.a. niet doorontwikkelen van de website, maar full focus op de app) best verklaarbaar. Conclusie dus: wij zijn een niche groep gebruikers, die hij heel graag zou willen pleasen met een mooie nieuwe website, maar andere vlakken/doelgroepen hebben momenteel prioriteit. Begrijpelijk gezien hun business plan, maar dat maakt het niet leuk voor ons ;)

Laatst gewijzigd
Mr10B

UPDATE

Brief met link naar Video van Martijn (Scorito): https://drive.google.com/file/d/1V4EHsd3fhQlVgVWBzSkwnTbb8t0Xwvsr/view?usp=sharing

rkmmr

'@Starlynk: Ik denk dat je hier gelijk hebt, in het algemeen wordt de focus verlegd naar mobiel gebruik. Zo krijg ik net een reclamemail binnen waarin staat dat ik 'm op m'n mobiel moet openen zodat ik m'n scherm kan draaien. Waar ik me niet kan voorstellen om alles op een mobiel te moeten doen, zijn er genoeg mensen die dat wel doen en niet eens meer een laptop of PC hebben. Ik vraag me dan af of dit ook voor Scorito gebruikers geldt, maar blijkbaar blijkt het uit hun data analyse en dan is het geen heel onlogische gedachte om te focussen op de app. Maar zoals je ook al zegt, niet leuk voor ons..

Edit: Ik zie net de brief van Martijn, hele nette en eerlijke reactie, die ook overeenkomt met waar het hier in het forum al over ging en waarin hij ook nog even zijn hart als Scorito-speler laat zien. Video kijk ik later even, nu weer aan het werk :)

Laatst gewijzigd
Risje89

'@Starlynk de 'nieuwe' gebruikers weten niet wat ze missen.. ;)

Verder helemaal eens met de vorige reactie van @nasibal.

Even verder denkend: als de, al dan niet begrijpelijke, keuze wordt gemaakt voor volle focus op de app, moet de opzet van een aantal spellen dan niet anders? Een telefoonschermpje is nu eenmaal niet geschikt voor uitgebreid puzzelen, maar wel uitermate geschikt voor het aanklikken van drie kopmannen per etappe/koers in een wielerspel. Oftewel: teamselecties helemaal afschaffen en in die zin een soort TOTO worden. Zou ik persoonlijk werkelijk helemaal dramatisch vinden natuurlijk, maar dan past de functionaliteit in ieder geval beter bij de vorm.

EDIT: nette brief, ga de video later even bekijken.

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@Mr10B: man man man wat verschrikkelijk om jezelf terug te zien op beeld :p Ik snap opeens wel waarom een hele hoop mensen niet wilden aanhaken haha

Maar goede brief van Martijn met een juiste samenvatting m.i.

1 2 ... 10 11 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.