Bestel nu de eerste editie van ons magazine Ride

vrijdag 5 maart 2021 om 08:00
Bestel nu de eerste editie van ons magazine Ride

Op 18 maart verschijnt Ride, het magazine van WielerFlits. Wil je er zeker van zijn dat je ons blad als een van de eersten kan lezen? Bestel het magazine dan nu online.

Sinds de aankondiging van ons blad, op 20 januari, is er behoorlijk veel gebeurd. De eerste verhalen zijn inmiddels ingeleverd en liggen nu op het bureau van de vormgever.

Wie het blad alvast wil bestellen, kan dat vanaf nu doen. De 188 pagina’s tellende eerste editie van Ride verschijnt op dinsdag 18 maart.

Wil je niets missen van de laatste ontwikkelingen rond Ride? Schrijf je dan in voor de Ride-nieuwsbrief.

Ride wordt niet alleen een blad voor jullie, maar ook met jullie. We zijn al druk bezig met de eerste verhalen, maar zijn ook benieuwd naar jullie ideeën. Dus deel met ons wat jij graag in Ride zou willen lezen. Dan kijken wij of we dat kunnen realiseren.

Dit artikel delen:

28 Reacties

FDJ 9 februari 2021 om 20:07

Neem aan dat het blad ook gewoon bij de Bruna of AKO komt?

Panache 9 februari 2021 om 21:08

Alleen bij Jumbo :)

Maxim Horssels 10 februari 2021 om 09:08

Waarschijnlijk niet vanwege de lockdown.

FDJ 10 februari 2021 om 13:17

@Maxim Horssels hmm zonde. De postbezorging is hier drama en regelmatig komt er spul niet aan dus vind die gok van bestellen wat groot.

Panache 10 februari 2021 om 18:57

Kan Youri niet op de fiets alle magazines bezorgen? Ludiek en een schat aan data verzamelen.

Kelder is de Man 10 februari 2021 om 11:34

Leuk. Ben benieuwd.

platteprijs 10 februari 2021 om 12:57

Voor mij ongebruikelijke betaalwijzen.

HoofdIsVrij 10 februari 2021 om 13:04

Ja, geen Ideal?

Kelder is de Man 10 februari 2021 om 13:40

Jawel. Als je op shop drukt, kom je vanzelf bij ideal. Maar dacht hetzelfde. Misschien is een ideal icoontje wel een idee. Nu denken mensen mss meteen.. laat maar.

platteprijs 10 februari 2021 om 15:49

@Kelder is de Man, dank je wel. Misschien moet je commissie aan Wf vragen, want jouw reactie scheelt weer een verkocht blad ;)

Kelder is de Man 10 februari 2021 om 16:03

Platteprijs
Ha.. Het is goed zo. Een extra gratis binnenbandje zou wel fijn zijn op zich haha.

kartje 10 februari 2021 om 16:03

Ik kan dus ook al pre-orderen als Belg zijnde? :)

Romāns Vainšteins 10 februari 2021 om 19:23

Dan krijg je een andere editie.

Verweggistan 10 februari 2021 om 19:26

Eentje zonder reacties, maar met veldritvoorbeschouwingen ;)

Maxim Horssels 10 februari 2021 om 20:20

@kartje
Jazeker! Net als in Nederland geldt tijdens de early bird-actie ook voor België gratis verzending.

@Verweggistan
Ik moest lachen ;)

jsprunk 28 februari 2021 om 14:36

Als ik nu bestel, is dat dan voor één editie? Wil het namelijk best een keer proberen, maar wil niet meteen aan een abonnement vastzitten. Is een beetje afhankelijk van de verhouding artikelen over professioneel wielrennen en hobbyfietsen

willem buffel 11 februari 2021 om 06:59

Verzenden jullie ook naar Ierland?

Maxim Horssels 11 februari 2021 om 12:33

We verzenden wereldwijd!

Sarg 11 februari 2021 om 08:06

Normaal lees ik geen wielerbladen maar heb hem besteld om wielerflits te bedanken voor alle jaren wieler lees plezier op deze site.

hansiehansie 18 februari 2021 om 10:11

Voor mij geldt hetzelfde. Geniet al jaren van de prachtige voorbeschouwingen en reacties van (over het algemeen) mede wielerliefhebbers.

wolfslaar 12 februari 2021 om 16:52

Kan helaas geen ideal vinden.
Wat doe ik fout ?
Succes met het blad.^^

Veleta 15 februari 2021 om 17:19

Als je je gegevens invult kom je vanzelf bij Ideal

roelfietstalseengek 21 februari 2021 om 08:04

Mij lukt het ook niet om ideal te vinden. Ik komt uiteindelijk terecht op een scherm waarin ik het kaartnummer etc moet doorgeven. Kijk wel via smartphone.

Edit: inmiddels toch gelukt!

wolfslaar 20 februari 2021 om 10:10

Gisteren ideal gevonden !
Bestellen gelukt, Veleta bedankt.

IlPirata 20 februari 2021 om 13:50

Net besteld, hopelijk kan het blad mij, net zoals procycling, bekoren. In ieder geval, bedankt voor het maken.

dingetjep 22 februari 2021 om 12:16

Hoi WF redactie,

Leuk dat jullie nieuwe dingen proberen en ik zal het magazine een kans geven, mede als aanmoediging en bedankje voor jullie goede werk.

Ik vraag me wel af waarom voor een magazine is gekozen en niet voor een soort Wielerflits Pro, waarbij abonnees elke maand een paar euro betalen voor premium content van het type dat nu in het magazine terechtkomt. Pieter Zwart heeft met VI Pro het goede voorbeeld gegeven. Overigens heeft VI ook nog een papieren versie en geven ze af en toe een special uit, dus het een hoeft het ander natuurlijk niet uit te sluiten.

HoofdIsVrij 23 februari 2021 om 09:00

Misschien door de redactie al gezien, maar hier een mooi stuk van Rouleur. Ik ga er vanuit dat jullie dat artikel van harte nemen: https://www.rouleur.cc/blogs/the-rouleur-journal/more-women-in-cycling