Tom Dumoulin en Rob Ruijgh weten waar ze seizoen starten

Geplaatst op donderdag 2 januari 2014 om 15:43 door redactie.

Tom Dumoulin

foto: Sirotti

Tom Dumoulin zal zijn eerste wedstrijdkilometers van 2014 rijden in februari. In de Ronde van Andalusië begint de Limburger aan zijn seizoen namens de opvolger van Argos-Shimano, die op 14 januari bekend wordt gemaakt. Het verdere programma van Dumoulin wordt later bekend gemaakt. Rob Ruijgh, die naar het nieuwe Vastgoedservice is overgestapt, maakt zijn eerste kilometers pas in maart.

Ruijgh (27) zal op 2 maart aan de start staan van Kuurne-Brussel-Kuurne, zo meldde de streekgenoot van Dumoulin op Twitter. In 2013 kon Ruijgh geen noemenswaardige uitslagen rijden in dienst van Vacansoleil-DCM, maar nadat die ploeg stopte met sponsoring, vertrok de renner die in 2011 nog twintigste werd in de Tour de France naar de continentale ploeg van Vastgoedservice.






Reacties

[1]

Geplaatst door UrbanSteel op 02-01-2014 om 15:54: !    
Nou , dan kan Tom Dumoulin flink aan de bak , want deze uitgave is niet voor de poes , of anders gezegd voor de sterkere en betere coureurs .

Hij mag me verrassen .

Geplaatst door BlancoProCycling op 02-01-2014 om 16:04: !    
Hulsmans zal kopman zijn voor Vastgoedservice neem ik even aan...

Geplaatst door Tutu888 op 02-01-2014 om 16:05: !    
K-B-K is ook echt een geschikte koers voor Ruijgh. Hoewel hij weinig keus zal hebben gehad vraag ik me toch af of een carrierestap zoals Lindeman heeft gedaan naar het Rabo Development Team geen betere was geweest. Bij een dergelijke ploeg had hij waarschijnlijk met een geschikter programma meer in de kijker kunnen rijden.

Geplaatst door LinusGerdemann op 02-01-2014 om 16:24: !    
Ik verwacht veel van Dumoulin dit jaar. Vorig jaar was hij al steeds sterker naar het einde van het jaar toe en als hij opnieuw een stap heeft weten te maken is het ook een renner die op den duur mee kan gaan doen in de Amstel en Luik.

Geplaatst door Guushovd op 02-01-2014 om 16:25: !    
Ik bedacht me ineens, opvolger Argos Shimano: Wordt dat niet 'gewoon' Giant?

Zou de overstap van Giant ook meteen beter verklaren.

Geplaatst door tendam op 02-01-2014 om 16:41: !    
Ik denk dat ik de opvolger van Argos wel weet. 1t4i gebruikt tegenwoordig de hashtag #keepchallenging. Even Googlen leert dat dit de slogan is van het Amerikaanse consultancybedrijf Cognizant, met een Europees hoofdkantoor in Amsterdam.

Geplaatst door enno op 02-01-2014 om 16:43: !    
@Guushovd de opvolger van Argos-Shimano word een Amerikaanse multinational en Giant is Taiwanees.

Geplaatst door Verweggistan op 02-01-2014 om 16:49: !    
@tendam: goed speurwerk smiley
Ik lees dat dat bedrijf vooral in de offshore industrie zit, dus er is ook een link met Argos.

Geplaatst door Tinkerbell op 02-01-2014 om 17:45: !    
Goed gevonden tendam. Zou inderdaad erg logisch zijn als dit hem wordt.

Geplaatst door ThibautPinot op 02-01-2014 om 17:48: !    
Waarom stopt Argos Shimano dan eigenlijk?

Geplaatst door Wheely op 02-01-2014 om 18:00: !    
Was google ook niet geïnteresserd in de wielrennerij?

@Pinot
Bedrijf Argos van eigenaar veranderd dacht ik, of geld op en er klaar mee smiley

Geplaatst door LB108 op 02-01-2014 om 18:22: !    
Hahaha KBK voor ruigh :')

Geplaatst door petoi op 02-01-2014 om 19:11: !    
Op de site van 1t4i staat overigens 13 januari als dag van bekendmaking.

Geplaatst door Guushovd op 02-01-2014 om 19:38: !    
@Ten Dam,

Oké, thanx!

Geplaatst door Dayer Quintana op 02-01-2014 om 23:08: !    
Doet vastgoedservice mee aan de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix? Ik wil Hulsmans daar graag nog eens zien,ik wist trouwens niet dat Argos niet verder gaat maar dus weer een andere naam... toch altijd even wennen.

Geplaatst door peterwinnen op 02-01-2014 om 23:15: !    
Oppassen dat de verwachtingen over Dumoulin niet te hoog waren. Zou het niet vreemd vinden als hij juist een wat minder jaar rijdt. Zie je vaker met een talent. En dan daarna weer doorgroeien

Geplaatst door Panne op 03-01-2014 om 13:13: !    
Eens met de mensen die een tegenslag aan zien komen voor Dumoulin, die gast is toch een stukje harder de lucht ingeluld dan dat hij nou werkelijk heeft laten zien. T'is een goede, sterke en complete renner die naar mijn mening een uitstekende aanvaller/rittenkaper kan worden maar feitelijk zou een seizoen giro-vuelta met overal een vrije rol een goddamn stuk beter voor m zijn dan bijbeunen in de kittel-trein en 1 a 2 keer in de aanval te mogen met allerlei lepe renners die m er echt nog wel opleggen aankomende tour.

Geplaatst door Panne op 03-01-2014 om 13:19: !    
Ik ben dus bang dat hij een programma a la zo'n beetje alle voorjaarsklassieker + tdf voorgeschoteld gaat krijgen,.

[1]

Je moet ingelogd zijn om te reageren.