Giro verder zonder Feillu, Hushovd en Lastras

Geplaatst op vrijdag 11 mei 2012 om 14:54 door redactie.

foto: Sirotti

Tijdens de zesde etappe van de Giro d'Italia hebben de eerste renners vroegtijdig opgegeven. De Fransman Romain Feillu kreeg de twijfelachtige eer om als eerste zijn rugnummer in te leveren. De renner van Vacansoleil-DCM ondervond te veel last van een val in de tweede etappe, waarbij hij op zijn staartbeen terecht kwam.

Naast Feillu gaf ook Thor Hushovd vroegtijdig op. Op 84 kilometer na de start stapte hij in de ploegleiderswagen. De Noor kwam gisteren net als Feillu op grote achterstand binnen. Volgens een woordvoerder van de ploeg kampt Hushovd met vermoeidheid.

Ook Pablo Lastras moest de Giro vroegtijdig verlaten. De renner van Movistar kwam ten val tijdens een afdaling toen hij een bocht miste. Er wordt gevreesd voor een sleutelbeenbreuk.



Wedden op Wielrennen? Registreer bij Unibet en ontvang bij een storting van 50 euro 50 euro bonus. (adv)

Reacties

[1]

Geplaatst door SolitaryShell op 11-05-2012 om 15:02
Waar is Hushovd dan oververmoeid van?

Geplaatst door Geert44 op 11-05-2012 om 15:12
van maandelijks zijn euro's te tellen

Geplaatst door Verweggistan op 11-05-2012 om 15:52
Hoeveelste keer zal het zijn dat Lastras zijn sleutelbeen breekt?

Geplaatst door Purito op 11-05-2012 om 16:00
Denk toch al een stuk of 5 keer.

Geplaatst door Dennis94 op 11-05-2012 om 16:01
Misschien wel "gunstig" voor Feillu met het oog op de Tour?

Geplaatst door Janventje op 11-05-2012 om 16:49
Ik las een interview/verhaal over BMC in ProCycling. De renners waren erg positief want er werd niet tegen ze gezegd hoe ze moesten trainen, ze hoefden geen doelen te stellen en ze moesten vooral hun eigen gang gaan. Je ziet het resultaat. Toprenners die geen schim zijn van wat ze kunnen, maar wel dik miljonair aan het worden zijn.

Geplaatst door AllSeeingEye op 11-05-2012 om 17:32
Hushovd en Farrar zijn totaal niet in vorm. Iemand die de voorjaarsklassiekers heeft gezien, zal dit niet ontkennen. Een Hushovd die meer verdient dan Boonen maar nog niet aan de knieën komt van zo'n supertalent. Alleen mogelijk bij BMC (Bank Met Centen).

"Boonen is bang van mij", dixit Hushovd.
http://www.sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.1267030

Laat me niet lachen, man.

Geplaatst door heuvelvacansoleil op 11-05-2012 om 21:26
Ik denk dat Feillu een rit gaat winnen in de tour.
Hushovd heeft zijn tijd gehad

Geplaatst door Kingstown op 12-05-2012 om 10:03
Quote:
Ik denk dat Feillu een rit gaat winnen in de tour.


Ik denk dat Feillu niet meegenomen gaat worden naar de Tour.

[1]

Je moet ingelogd zijn om te reageren.