Forum - Persoonlijke gegevens

Geplaats door remco2103 op dinsdag 27 juli 2010 om 11:43.
Beste geflitsten,

Omdat we eigenlijk altijd digitaal met elkaar omgaan, ben ik (en misschien ook anderen) benieuwd naar de persoon achter de nickname. In het profiel staat informatie, maar het is misschien handig om dat in één topic te hebben.
Kies zelf hoever je hier in gaat, maar het is wel leuk om iets te vertellen over je naam, leeftijd, woonplaats, school/werk en andere bezigheden. Misschien kom je wel een plaatsgenoot tegen smiley
Dus, ga je gang!

Ps. Geen date-topic smiley

Reacties

1 [2]
Geplaatst door Koldo op woensdag 22 september 2010 om 23:22
18 jaar en tweedejaars? Dan heb je twee jaar overgeslagen ergens, of ben ik abuis?
Geplaatst door gwk op donderdag 23 september 2010 om 08:54
Misschien bijna 19? Dan ben je een 'jonge leerling' en zou je een klas (groep 1 meestal) kunnen hebben overgeslagen...

Van twee klassen overslaan heb ik nog nooit van gehoord.
Geplaatst door Heuj op donderdag 23 september 2010 om 08:58
nee, ben op 14 juli (Quatorze Juillet, mooi om een keertje mee te maken) 18 geworden. heb idd een klas overgeslagen. het effect lijkt idd op dat van 2 klassen overslaan.

maargoed, dat komt er dus op neer dat ik straffeloos een jaar langer over mn studie mag doen. hmm waar zou ik die tijd aan besteden smiley
Geplaatst door maikel11 op donderdag 23 september 2010 om 09:19
Maikel, 18 jaar ik woon in eindhoven/nuenen studeer HBO SBRM in Den Bosch. Hobbies: uitgaan in Eindhoven/Belgie, Mtb'en ik vind Nederland namelijk geen land voor de racefiets en Voetballen.
Geplaatst door Liefhebber op donderdag 23 september 2010 om 09:34
Vind jij Nederland geen voetballand?? smiley
Geplaatst door Feilluu op donderdag 23 september 2010 om 09:43
@ heuj
Ken je nocentinifan haha! Hij doet dezelfde studie, dus dat kan best smiley Ik ga volgend jaar ook naar de Erasmus uni toe smiley
Geplaatst door Heuj op donderdag 23 september 2010 om 10:08
mwah, kennen is een groot woord, had ff een constructief babbeltje op MSN. wat ga je doen? is er een kans dat ik je een vereniging in kan praten? smiley
Geplaatst door Feilluu op donderdag 23 september 2010 om 13:45
@ heuj
Ik zat te denken een Economie en bedrijfseconomie.. Tenminste, dat was het plan wat ik van de zomer had bedacht, maar nu zit ik toch ineens weer te denken aan het buitenland, en dan vooral Amerika. Maar ik heb echt nog geen idee... (ineens, vreemde opwelling smiley)
Geplaatst door RubenAV op donderdag 23 september 2010 om 13:57
Je zit bij een studentenvereniging Heuj?
Geplaatst door ippglobal op donderdag 23 september 2010 om 14:38
rhonan, in los boliches, tussen marbella en malaga
Geplaatst door marjiel op donderdag 23 september 2010 om 18:08
@koldo zo als je eerste uitspraak maar dan als 1 woord. hoevaak ik daaral niet tegen aanloop, en als je dan ook nog in de zorg werkt is het helemaal leuk want dan denken ze dat het een meisjesnaam is enz enz
Geplaatst door ASB op donderdag 23 september 2010 om 18:57
@Popovych: Als je ooit vragen hebt, laat je het maar weten. smiley
Ik ben toch op al mijn herexamens erdoor geraakt dus iets moet ik toch kunnen. Dinsdag begint het 2e jaar.
Geplaatst door petoi op zaterdag 30 oktober 2010 om 21:44
Er zijn beter maar deze is goed genoeg denk ik.
Geplaatst door CannonballCav op zaterdag 30 oktober 2010 om 21:48
hallo ik ben Ferdinand, 13 jaar, ik woon in Zwolle, ik zit op het Celeanum aldaar. hobbies: voetbal en wielrennen. ik hoop hier heel wat over wielrennen op te steken.
1 [2]