Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Persoonlijke gegevens
Geplaats door remco2103 op dinsdag 27 juli 2010 om 11:43.
Beste geflitsten,
Omdat we eigenlijk altijd digitaal met elkaar omgaan, ben ik (en misschien ook anderen) benieuwd naar de persoon achter de nickname. In het profiel staat informatie, maar het is misschien handig om dat in één topic te hebben.
Kies zelf hoever je hier in gaat, maar het is wel leuk om iets te vertellen over je naam, leeftijd, woonplaats, school/werk en andere bezigheden. Misschien kom je wel een plaatsgenoot tegen 
Dus, ga je gang!
Ps. Geen date-topic 
Reacties
| Geplaatst door remco2103 op dinsdag 27 juli 2010 om 11:43 |
| - |
| Geplaatst door Liefhebber op dinsdag 27 juli 2010 om 13:11 |
| @remco Ik hoop niet dat "-" jouw hele levensverhaal is ![]() |
| Geplaatst door remco2103 op dinsdag 27 juli 2010 om 13:18 |
Haha, nee hoor ![]() Zal ik beginnen: Naam: Remco (goh )Leeftijd: 17 Woonplaats: Hengelo (gld) School/werk: Net havo afgerond, nu HBO MER in Arnhem + bijbaantje bij een supermarkt Ik kijk ook veel sport, van alles eigenlijk wel. Zelf voetbal ik. |
| Geplaatst door Nocentinifan op dinsdag 27 juli 2010 om 13:23 |
Oke ik woon in Tiel, ben 17 jaar oud, ga straks Fiscaal Recht studeren aan het Erasmus. Mijn grootste hobby's zijn sport, muziek en tv/computer. Dat is wel heel breed dus even wat uitgediept:Sport: Ik kan naar elke sport op tv kijken, behalve korfbal (wat ook geen sport is). Zelf hockey ik veel en voetbal ik ook veel met vrienden op een trapveldje bij ons in de buurt (o.a. met Feilluu). Muziek: Ik speel gitaar en heb lang keyboard gespeeld. Ik luister ook regelmatig naar muziek, vooral Rock (in de brede zin van het woord). Tv/Computer: Ik kijk graag naar sport, maar ook naar Veronica in de vroege avond (de sitcoms) en naar Comedy Central. Op de computer ben ik te vinden op GeenStijl, SpitsNieuws, CyclingSimulator, Hockeybase en Wielerflits. Ik speel verder ProCyclingManager2009 en ik FIFA op de Xbox 360. Aan al het bovenstaande gaat mijn tijd op en ik denk ook dat dat de dingen zijn die ik het meeste doe. Zoals je ziet wielren ik zelf niet, maar ik ben zeker van plan dat in de toekomst te veranderen .EDIT: En ik moet zeggen dat ik altijd veel plezier beleef aan het grootste hockeyfeest van Nederland dat hier bij de Kromhouters in Tiel gehouden wordt. En hockeychicks zijn lekker (serieus het is weird, maar in de hoogste teams zit er echt nooit een lelijkerd tussen). |
| Geplaatst door odnan op dinsdag 27 juli 2010 om 14:24 |
| Ik ben Nando Delengaigne "odnan" , ik ben 18 jaar oud, woon te Blankenberge (west-vlaanderen) ik volg verkoop, maar ga later studeren voor sportjournalist, mijn hobby's zijn:sport,uitgaan,computer. Ik kijk veel naar sport: zoals: voetbal,nba,tennis,wielrennen,veldrijden,atletiek,mountainbiken, ik sport ook zeer veel dat gaat van voetbal tot fietsen tot achter de meiden hollen haaa computer: ja daar zit ik meestal op msn,twitter,WF,sporza,nba.com,pcm. Op de xbox360 zit ik ook regelmatig, en voor de rest analyseer ik veel voetbal. Vragen zijn altijd welkom |
| Geplaatst door Markoes op dinsdag 27 juli 2010 om 21:17 |
Als mensen geintresseerd in me zijn, moeten ze maar meedoen met een WF toertocht.. Zal ik volledig over mezelf uitwijden tijdens een leuk gesprek op de fiets . Dus doe allen mee! |
| Geplaatst door Larson op dinsdag 27 juli 2010 om 23:23 |
| Ik heet lars wat verassend he.. ik woon in lichtenvoorde bekend van zwarte cross ![]() ik ben 15 jaren oud mijn hobbys zijn fietsen voetballen, ik speel ook nog regelmatig een spelletje op mijn ps3 of pc. ik kijk vaak sport op tv als het er op is maakt niet uit wat als het maar geen worstelen (ZOOOOO NEP) of golf of biljart is vind ik het goed ![]() |
| Geplaatst door Limburger op zaterdag 31 juli 2010 om 13:47 |
| Ik woon in Venlo, ben 23 jaar. Ik ben verslaaft aan alles wat met wielrennen te maken heeft en kijk minimaal 30 keer per dag op Wielerflits of er nog nieuws is. Ik reageer niet zo heel vaak, en doe bijna nooit mee aan spelletjes. Simpelweg omdat ik normaal geen tijd heb om alles uit te zoeken. En als ik er in de vakantie aan begin, wil ik winnen en blijf ik zoeken naar goede antwoorden. |
| Geplaatst door kartje op zaterdag 31 juli 2010 om 13:56 |
| ik ben ward woon in Wevelgem (vooral bekend van Gent-Wevelgem) kijk ook naar alle sporten op TV zelfs naar snooker en korfbal , zelf fiets ik samen met een paar vrienden als recreant. andere hobby's zijn uiteraard wielerflits, maar ook PCM, strips en boeken en gezelschapsspelletjes. |
| Geplaatst door Rhohan op zondag 5 september 2010 om 16:56 |
Mijn naam is Rohan, 24 jaar, Ik woon in Amsterdam en daar ga ik ook fulltime naar school en naar mijn werk. Barcelona is de andere stad waar ik terecht kan om te wonen (eigenlijk liever dan in A'dam). Ik ben volger van allerlei soorten sporten. Zelf wil ik nog weleens gaan mountainbiken en scuba-diving. Helaas door een studie heb ik daar niet alle tijd voor en verder heb ik een lief vriendinnetje ![]() |
| Geplaatst door Floris op zondag 5 september 2010 om 17:02 |
| Hier meldt zich Floris. 25-jarige Groninger, die met het laatste jaar van zijn studie bezig is. Daarnaast ben ik bestuurslid van mijn bewonersvereniging, redactielid van het faculteitsblad en nog een paar maanden actief lid van mijn studievereniging. Ook heb ik een uitzendbaantje in de schoonmaaksector. Ik mag graag tennissen, voetballen en ga de komende tijd, na lange inactiviteit, weer lekker op de racefiets zitten. Ik zit erg veel achter mijn pc, in verband met wielerflits en FIFA2010. Voorts mag ik graag een avondje in de kroeg doorbrengen, wandelen en fotograferen. |
| Geplaatst door frederik850 op zondag 5 september 2010 om 18:58 |
| Fifa 10 is zo zalig! |
| Geplaatst door Koldo op zondag 5 september 2010 om 19:41 |
| Het is persoonlijk, dus niet off-topic: Ik wacht met smart op de PES 2011-demo op 15 september. |
| Geplaatst door Onie op zondag 5 september 2010 om 19:50 |
PES? Google zegt: Pro Evolution Soccer. Nooit van gehoord .Laatste tijd de computer iets meer links laten liggen en maar wat gaan lezen. De 'Millenium-trilogie' van Stieg Larsson. De serie is uit en ik moet zeggen dat het een mooie serie was. On: O ja, Ronald 20 jaar . |
| Geplaatst door stoemper op zondag 5 september 2010 om 19:54 |
@ Onie: Ah, die heb ik ook gelezen, maar dan in het Zweeds Viel me eerlijk gezegd een beetje tegen, die serie |
| Geplaatst door remco2103 op zondag 5 september 2010 om 20:02 |
Zweeds ? |
| Geplaatst door Larson op zondag 5 september 2010 om 20:02 |
| @ Koldo ik raad het je aan om fifa 11 te kopen ik hoorde dat hij weer eens veel beter ging worden dan pes.. fifa demo komt trouwens ook fifa 11 kan je het vergelijken ![]() |
| Geplaatst door zacht op zondag 5 september 2010 om 20:26 |
| @Onie Prachtige reeks boeken, ik heb ze eerst gelezen en vorige week de eerste film bekeken. Volgende week is deel 2 aan de beurt. |
| Geplaatst door Koldo op zondag 5 september 2010 om 23:33 |
| @Larson: met het gevaar om off-topic te gaan, maar het blijft persoonlijke info (: Ik heb verschillende redenen om PES elk jaar weer te halen: Allereerst omdat ik gewoon fan ben ;p Maar de Master League en Edit Mode kan ik niet missen. Fifa is leuk met vrienden, maar verder niet. Bovendien lijkt PES dit jaar écht wat goede veranderingen in te voeren. Uiteraard zal ik beide demo's vergelijken. Dan post ik mijn oordeel wel ![]() |
| Geplaatst door frederik850 op zondag 5 september 2010 om 23:54 |
| Uiteraard is FIFA veel completer(licenties o.a.), en ook mijn voorkeur gaat uit naar FIFA, PES heb ik echter ook. |
| Geplaatst door montventoux op maandag 6 september 2010 om 01:39 |
| Groningen |
| Geplaatst door Koldo op maandag 6 september 2010 om 10:23 |
| Er gaat |
| Geplaatst door StonedCamel op maandag 6 september 2010 om 10:26 |
| Vind dit een beetje een nutteloos topic, doe gewoon met een WF toertocht mee, dat is veel handiger. Wel vind ik dat vrouwelijke leden een foto in hun profiel moeten hebben ![]() |
| Geplaatst door Floris op maandag 6 september 2010 om 10:28 |
@Koldo: Er gaat vast wel iets boven Groningen, maar ik betwijfel of dat Oud-Beijerland is ![]() |
| Geplaatst door Koldo op maandag 6 september 2010 om 10:29 |
| @Floris: Oud-Beijerland niet nee, ik bedoelde eigenlijk gewoon mijn post zelf. En de andere posts die er nu al boven staan. |
| Geplaatst door Popovych op maandag 6 september 2010 om 10:38 |
| Ik ben Christian, 15 jaar, kom uit Bemmel. (Ligt tussen Arnhem en Nijmegen) Ik doe aan voetbal en wielrennen, dat zijn dan ook mijn hobby's. Verder speel ik vaak een spel op de Xbox of PC. Ik hou vooral van Shooters, maar Sport/Race vind ik ook wel leuk. |
| Geplaatst door Liefhebber op maandag 6 september 2010 om 10:54 |
| @popovych Dan heb je een goed weekend gehad in de uitwedstrijd tegen Spero ![]() |
| Geplaatst door Popovych op maandag 6 september 2010 om 12:15 |
Jazeker ![]() Was ook erg blij met onze dorps-equipe. Liefhebber als ik zo vrij mag zijn het te vragen; Kom jij ook uit de Betuwe? |
| Geplaatst door waggie op maandag 6 september 2010 om 12:22 |
Ik heb 14 jaar gevoetbald bij Spero ![]() |
| Geplaatst door Liefhebber op maandag 6 september 2010 om 12:52 |
| @popovych Ben geboren en getogen in Druten, dus DIO'30 is mijn club ![]() |
| Geplaatst door Rhohan op maandag 6 september 2010 om 13:39 |
Zijn er nog meer A'dammers op W'flits?? Geen fietsomgeving zeker ![]() |
| Geplaatst door Popovych op maandag 6 september 2010 om 14:00 |
DIO moet ik regelmatig tegen. (Zit in . @Waggie: Woon je nog in Elst ? |
| Geplaatst door gwk op maandag 6 september 2010 om 14:18 |
Tukker, Tubant of Twentenaar. K'ben het allemaal . |
| Geplaatst door Onie op maandag 6 september 2010 om 16:03 |
| Uit de gouden korenaren schiep God de Achterhoekers en de Twentenaren, en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen De wijzen komen uit het oosten, maar de slimsten uit de Achterhøek! Beetje off, maar goed . |
| Geplaatst door gwk op maandag 6 september 2010 om 16:11 |
+ 1 voor deel 1 . |
| Geplaatst door ippglobal op maandag 6 september 2010 om 16:14 |
Rhonan, oud sloten, maar al 16 jaar in Spanje, geen gebrek aan wielrennners ![]() |
| Geplaatst door Eva op dinsdag 7 september 2010 om 23:00 |
Eva, Gent (Bel), 19jaar, Communicatiewetenschappen, boekenwurm, computer, babbelkous in positieve zin . Heuse twitterverslaving en wielerverslaving. Wil sportjournalist worden. Verliefd geworden op de wielersport door Vandenbroecke in 1999 dat was de aanleiding en een verdere stimulans door de successen van Boonen... en nu heb ik berggeiten ontdekt die ik bewonder. Oja, haat aan cliches ![]() |
| Geplaatst door Schele Sjakie op dinsdag 7 september 2010 om 23:19 |
| Hoewel ik Schele Sjakie heet, is mijn echte naam Jan. Ik ben tweedejaars Sociale Geografie aan de universiteit in Utrecht. Verder woon ik in Rotterdam, waar ik ook vandaan kom. Verder volg ik wielrennen en ook voetbal goed, alhoewel ik zelf niets aan sport doe (beetje te lui). |
| Geplaatst door Friso op woensdag 8 september 2010 om 00:30 |
| Friso is mijn naam. Ben 22 jaar en studeer Taalwetenschap en Spaans aan de VU. Woon in Renswoude, vlakbij Veenendaal, maar ben geboren in Amersfoort. Naast het volgen van wielrennen wil ik ook nog wel eens een voetbal- of tenniswedstrijd kijken en heb ik nog andere vreemde hobby's. |
| Geplaatst door djoriana op woensdag 8 september 2010 om 06:43 |
| ik heet marco dormans. ik ben 25, 5 jaar getrouwd, 3 kinderen: djoriana 4, deliano bijna 3, djaviëno bijna 1 ik woon in heerlen |
| Geplaatst door Rhohan op zaterdag 11 september 2010 om 14:37 |
ippglobal Hola! Waar is Spanje woon je nu dan?! Ik weet 't, geen gebrek aan fietsers idd |
| Geplaatst door ASB op zaterdag 11 september 2010 om 14:42 |
| Hier een student wiskunde. 19 jaar. Belg. ... |
| Geplaatst door marijeh op woensdag 22 september 2010 om 19:47 |
| Mijn naam is marije en ik woon in Vroomshoop. Ik ben geboren in Almelo en opgegroeid in Vriezenveen. Ik ben 23 jaar. Sinds vorig jaar doe ik de opleiding bedrijfseconomie op Saxion Hoge scholen te Enschede. Ik heb in mijn eerste studiejaar 60 punten gehaald. Ik zit nu in het tweede jaar. Mijn hobbies zijn fietsen, computeren en voetbal. |
| Geplaatst door Popovych op woensdag 22 september 2010 om 21:18 |
Mooi, ASB als ik ooit met Wiskunde in de knoop zit kan ik het dus bij jou vragen ![]() |
| Geplaatst door marjiel op woensdag 22 september 2010 om 21:26 |
| @marijeh elke keer als ik jou naam zie denk ik dat ik het zelf ben, maar ik ben dus marjiel 23 jaar woon in brakel en werk in de zorg |
| Geplaatst door Onie op woensdag 22 september 2010 om 21:55 |
| @marijeh: Aangenaam. Ik doe ook sinds vorig jaar de opleiding BE op Saxion, maar dan in Deventer, uiteraard ook mijn P en in het tweede jaar. Veel plezier met mevr. Lensink ![]() |
| Geplaatst door Koldo op woensdag 22 september 2010 om 22:42 |
| @marjiel: hoe spreek je dat uit? Mar-jiel, Mardzjel, Maryell? |
| Geplaatst door mistermiyagi op woensdag 22 september 2010 om 22:58 |
| Melvin, 24 jaar, karakter mannetje, werkt in de hulpverlening sindskort een eigen huis met 4 grote slaapkamers!! (ruime 1 gezinswoning) waar ik dan weer helemaal alleen woon ![]() |
| Geplaatst door marijeh op woensdag 22 september 2010 om 23:01 |
| @Onie gefeliciteerd met je p. Ik heb deze periode overigens geen les van mevr. Lensink. |
| Geplaatst door Heuj op woensdag 22 september 2010 om 23:19 |
Titiaan, 18 jaar, 2e jaars student aan de Erasmus Uni in Rotje, doe daar Fiscaal Recht, afgelopen jaar natuurlijk m'n p gehaald. (over FR: nocentinifan is een na-aper , heb hem helaas er niet van kunnen overtuigen lid te worden van een vereniging.... )Kom uit Twente, ben edoch supporter van die Amsterdammers (ergo: ik heb nergens vrienden... ).Ben lid van het RSC, waarschijnlijk beter bekend als het corps, hoewel meer omgang met de jaarclub. Doe vooral aan MTB'en (erg recreatief, ik = immers student...) en daar wil het Twentse landschap (Twickel enz enz) wel ruimte aan bieden. Overige hobbies zijn slapen (vooral voor de rust), gezellig een biertje drinken met huisgenoten/vrienden (erg leuk, en redelijk funest voor de conditie) of op het terras, MSN (hyves, bah...) lezen en voetballen. Mag daarnaast soms genieten van een goede sigaar. Interesseer me erg voor politiek en nieuws. Hmm, erg uitvoerige beschouwing zie ik zo. Tsjoh. |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- woensdag 8 februari
- 22:04 Vijf Nederlanders in Ronde v..
- 18:47 Tom Veelers: "Dit was het ma..
- 17:33 Parcours Ronde van Zwitserla..
- 16:38 Philippe Gilbert: "Ik ben no..
- 16:28 ASO wil Saxo Bank geen Tours..