Vacansoleil 4 Challenge Toertochten

Forum - Het grote Vuelta 2010 topic

Geplaats door Ivo1976 op zondag 25 juli 2010 om 20:25.
De Tour zit er op, en na de vakantie kunnen ons opmaken voor de 75e Vuelta a Espagna.

Reacties

1 [2]
Geplaatst door Feilluu op donderdag 12 augustus 2010 om 12:22
Stamsneijder heeft al een ronde gereden en Nuyens niet, dus ik denk dat het Nuyens wordt. Niermann heeft Gesink er niet bij, dus die zal niet rijden, dus ik denk Posthuma en Nuyens.
Geplaatst door jupla op donderdag 12 augustus 2010 om 13:15
.
Geplaatst door Allardje op donderdag 12 augustus 2010 om 15:26
Its official: I do the Vuelta Espana this year!next races are Vattenvall Classic, Gp Plouay and the Vuelta for now

Michel Kreder
Geplaatst door SanderK op donderdag 12 augustus 2010 om 15:29
@Feillu,

alsof Niermann geen koers kan rijden zonder Gesink...

Posthuma rijdt dit jaar geen grote ronde dus dan gaat het nog maar tussen 3 man voor 2 plekken.
Geplaatst door Ivo1976 op donderdag 12 augustus 2010 om 15:32
@sanderK
Hoe weet je dat Posthuma geen grote ronde rijdt?
Heb je een bron of zeg je zomaar wat?
Geplaatst door Floris op donderdag 12 augustus 2010 om 15:37
Ik zou op de plaatsen van Weening en Martens het liefst Posthuma en Nuyens zien. Zijn ervaren jongens, die ook met het oog op de ploegentijdrit van belang kunnen zijn.
Geplaatst door SanderK op donderdag 12 augustus 2010 om 15:37
Denk je soms dat ik zomaar dingen verzin?

Posthuma hd in de Tubantia aangegeven grote rondes zonde van de tijd te vinden. Andere wedstrijden in die periodes golden dan vaak als voorbereiding en dat vond hij zonde.

Ik zal de bron even zoeken omdat je het zo netjes vraagt.
Geplaatst door SanderK op donderdag 12 augustus 2010 om 15:39
Alsjeblieft.

Dit gaat alleen over de Tour. De rest zal dan wel in het uitgebreide artikel in de Tubantia hebben gestaan, waar helaas geen bron van is (of je moet de krant zelf nog hebben).

PS:
Even mezelf indekken natuurlijk. Dat interview was van begin dit seizoen, dus de plannen kunnen eventueel nog veranderd zijn, maar normaalgesproken rijdt je geen Vuelta meer als je al Polen en Eneco in de benen hebt. Maar met deze blessures kan er nog van alles veranderd zijn,=.
Geplaatst door dnDaris op donderdag 12 augustus 2010 om 15:47
Als vervanger van Weening snijdt Niermann het meeste hout. Ideale knecht voor grote rondes.
Posthuma en Stamsnijder rijden Polen en Eneco. Om dan ook Vuelta nog te doen lijkt me wel erg veel. Ook voor Nuyens past de Vuelta niet in zijn planning. Eigenlijk kiezen tussen drie kwaaien dus.
Geplaatst door SanderK op donderdag 12 augustus 2010 om 15:50
Stamsnijder rijdt volgens mij Limousin ipv Eneco, wat erop kan duiden dat juist hij de Vuelta rijdt.
Geplaatst door rdm16 op zondag 15 augustus 2010 om 22:13
schrap devolder maar ! smiley en de revelaties kunnen mata, gallopin, boss, valls en gusev zijn!
Geplaatst door trebilg op zaterdag 21 augustus 2010 om 09:19
Ploeg Omega Pharma Lotto

Bakelants Jan
Delage Mickaël
Gilbert Philippe
Hoste Leif
Kaisen Olivier
Péraud Jean-Christophe
Van Avermaet Greg
Van Goolen Jurgen
Vanendert Jelle
1 [2]