Forum - Ronde van Vlaanderen

Geplaats door arjan op zondag 29 maart 2009 om 13:29.
Fantastische koers.
Ga er al een aantal jaartjes kijken.
Wie weet er nog een leuk plekje op een bergje waar je daarna weer op een andere plaats kan gaan staan??
Het wordt elk jaar drukker en drukker.

Reacties

[1]
Geplaatst door Sloffey op maandag 30 maart 2009 om 13:32
Ff een vraagje over het aanwezig zijn bij een koers.
Is het dan allemaal wel goed te volgen? ik bedoel nadat de renners langs zijn geweest gaat iedereen dan gewoon naar huis ofzo? Kijk veel liever tv dan mis ik iig niets
Geplaatst door polderploer op maandag 30 maart 2009 om 13:38
neej, iedereen duikt in vlaanderen massaal de wielercafe's binnen! daar wordt dan de ronde door vele mensen op 1 plek tegelijk intensief gevolgd.. dit is voor nederlanders in principe minder leuk, of je moet een mega-fan van tom boonen zijn.. ik prefereer het volgen thuis via de tv!
Geplaatst door arjan op maandag 30 maart 2009 om 22:18
Sloffey, Als je de dag een beetje goed inddelt, dan kan je de renners op ongeveer 4/5 plekken zien. Het aanwezig zijn bij de koers is een geweldige ervaring. Ook 's morgens voor de start gaan we al kijken in Brugge, zie je alle ploegen / renners met materiaal etc. Na de laatste berg gaan we ergens in een cafe de finale bekijken, wordt goed geaccepteerd, zeker als de belgen zien dat je voor het wielrennen komt en specifiek fan bent van 1 renner, een mooie sportieve koers is toch uiteindelijk het belangrijkste.
[1]