Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Nieuws VI
Geplaats door niborzerrop op woensdag 30 juni 2010 om 20:10.
Hoewel wij ons best doen om (belangrijk) nieuws zo snel mogelijk op de site te publiceren, kan het gebeuren dat je ergens anders nieuws ontdekt dat hier nog niet bekend is. Als dat het geval is, dan kun je dat hier posten. Een link naar de bron volstaat, of vermeld in andere gevallen hoe dan ook altijd een bron.
Je kan je nieuws ook hier insturen.
Reacties
| Geplaatst door djoriana op zondag 22 augustus 2010 om 19:17 |
| Transfer QuickstepDoor: Niki Na vier mooie jaren bij Gerry van Gerwen voor Team Milram te hebben gereden, zal ik volgend jaar voor Quickstep uitkomen. Ik ben echt enorm blij dat ik voor dit top team mag gaan koersen. Hopelijk is dit weer een stap vooruit in mijn carriére. De ploeg van Patrick Lefevre heeft natuurlijk een mooie geschiedenis opgebouwd in, vooral, de Vlaamse voorjaarsklassiekers die ik zo mooi vind! Ik kijk er dus nu al naar uit om als lid van deze ploeg in deze klassiekers aan de start te staan. Groeten, Niki |
| Geplaatst door noyelje op zondag 22 augustus 2010 om 19:17 |
| Klein nieuws: Laurens Devreese is Belgisch kampioen U23 geworden in Hooglede. Hij versloeg na 176km Yannick Eijssen in een spurt. Jochen Vankerckhoven won de spurt van een groep van 14 renners waaruit de 2 eerste waren weggereden. Devreese wordt door zijn overwinning leider in de Lotto topcompetitie |
| Geplaatst door Rein Taaramae op maandag 23 augustus 2010 om 00:09 |
Het seizoen is voor Taaramae mogelijk nu al afgelopen. Er is iets goed mis met hem. Volgens mij rijdt hij ook geen Vuelta meer. Dat suggereert de kop (m.b.v. Google Translate) tenminste, maar ik vertrouw de vertaling niet voor de volle 100%. Waarschijnlijk is dit wanhoop.. ![]() |
| Geplaatst door marjiel op maandag 23 augustus 2010 om 01:39 |
| Jai Crawford wint de 5e en laatste rit in de tour of utah. leipie wint het algemeen klassement |
| Geplaatst door F4L op maandag 23 augustus 2010 om 09:25 |
| Profielen van de Tour de l'Avenir |
| Geplaatst door tendam op maandag 23 augustus 2010 om 09:30 |
Zo, dat wordt een leuke ronde. En met Slagter, Kelderman en Dumoulin heeft NL 3 renners die daar toch zeker wat moeten kunnen (mooi klimtijdritje erin voor Dumoulin ) |
| Geplaatst door SanderK op maandag 23 augustus 2010 om 09:33 |
| Rijdt Rabo CT daar onder Nederlandse vlag ofis het daadwerkelijk de Nederlandse selectie? Vermeltfoort, Slagter en wellicht Kelderman moeten daar wel iets kunnen laten zien. |
| Geplaatst door Peter94 op maandag 23 augustus 2010 om 09:38 |
| @SanderK ze rijden onder de Nederlandse vlag. |
| Geplaatst door tendam op maandag 23 augustus 2010 om 09:40 |
| SanderK bedoelt waarschijnlijk of Dumoulin ook mee mag. |
| Geplaatst door F4L op maandag 23 augustus 2010 om 09:40 |
| Zo te zijn gaan er weer twee Franse ploegen van start ( Frankrijk A en Frankrijk B ), was vorig jaar ook al zo en is volgens mij toch wel een klein beetje koersvervalsing. |
| Geplaatst door tendam op maandag 23 augustus 2010 om 09:46 |
| Zeker op dit parcours zijn wat extra manschappen voor de controle niet verkeerd, inderdaad. |
| Geplaatst door SanderK op maandag 23 augustus 2010 om 09:50 |
| Precies tendam, weet jij het antwoord? |
| Geplaatst door Liefhebber op maandag 23 augustus 2010 om 09:52 |
| Is dit een nieuwstopic of een kwebbeltopic? |
| Geplaatst door xistnc op maandag 23 augustus 2010 om 10:00 |
| Mooi verhaal over de kopgroep gisteren @Liefhebber: iig geen (af-)zeiktopic. Als je zoals gewoonlijk niets te melden hebt, doe dat dan ergens anders. Of liever nog, helemaal niet. |
| Geplaatst door tendam op maandag 23 augustus 2010 om 10:12 |
| @sanderk Volgens dit Wielerland-artikel gaat hij naar de Tour de l'Avenir. Dat zal wel kloppen dan? |
| Geplaatst door Peter94 op maandag 23 augustus 2010 om 12:16 |
| Zou er een volg-topic kunnen komen voor de Eneco Tour? |
| Geplaatst door Verweggistan op maandag 23 augustus 2010 om 13:04 |
| Volgens Cyclingsnews gaat Maarten Neyens (topsport) naar Omega Pharma-Lotto. Dat is dan al de 14e aankoop. Na Greipel, Boucher, De Clerq, Reynes, G.Dockx, Lodewyck, Hansen, Sieberg, DeBusschere, Willems, Van der Walle, Vandousselaere en Veikkanen En VandenBroeck, Aerts, Roelandts, Kaisen, De greef, Bakelants, Peraud, Lang, Gilbert, Blyth blijven En Dehaes, vanendert en van goolen schijnen ook te blijven. Dat betekent dat Lotto de ploeg al (bijna) rondt heeft met 27 renners. Elijzen, Lowik, Cretskens, Scheirlinckx, Stubbe, M.Lloyd (!), Wegelius, Ljunqblad, Brandt wegmoeten. |
| Geplaatst door stoemper op maandag 23 augustus 2010 om 13:47 |
| Het lijkt mij dat Lloyd toch wel mag blijven, anders heeft JVDB helemaal niemand meer... |
| Geplaatst door F4L op maandag 23 augustus 2010 om 13:49 |
| Nou, Bart de Clerq is wel een redelijk groot talent, die jongen fietst pas twee of drie jaar dacht ik en hij schijnt een redelijke klimmer te zijn. Ik verwacht dat Lloyd wel mag blijven, want die heeft het toch wel goed gedaan in de Tour en de Giro. |
| Geplaatst door F4L op maandag 23 augustus 2010 om 15:12 |
| Degenkolb naar HTC |
| Geplaatst door gilly2 op maandag 23 augustus 2010 om 15:32 |
| Gesink duikelt uit top 10 UCI ranking Tyler Farrar passeerde hem na GP Plouay |
| Geplaatst door LeichteMänner op maandag 23 augustus 2010 om 15:45 |
| @gilly 'duikelt uit' is wat zwaar, hij staat nu gedeeld 10e met Sammie Sanchez |
| Geplaatst door Rein Taaramae op dinsdag 24 augustus 2010 om 00:22 |
| Evgueny Petrov en Francesco Masciarelli naar Astana (VeloLive). |
| Geplaatst door FMasciarelli op dinsdag 24 augustus 2010 om 09:12 |
| Francesco naar Astana? Ik mag hopen dat dat een slechte grap is. |
| Geplaatst door Allardje op dinsdag 24 augustus 2010 om 13:06 |
| Er staat een leuk interview met Theo Bos in NuSport over o.a de Vuelta, misschien wat nieuws materiaal er tussen.. |
| Geplaatst door Allardje op dinsdag 24 augustus 2010 om 13:07 |
| Sterk Vuelta team voor Katusha zeg: Joaquim Rodriguez, Vladimir Karpets, Filippo Pozzato, Giampaolo Caruso, Denis Galimzyanov, Vladimir Gusev, Joan Horrach, Mikhail Ignatyev, Alexander Kolobnev. Bron katushateam.com |
| Geplaatst door F4L op dinsdag 24 augustus 2010 om 13:11 |
| Beloftenselectie WK: Wegwedstrijd: Tom Dumoulin Coen Vermeltfoort Pim Ligthart Ronan van Zandbeek Tom Jelte Slagter Boy van Poppel Tijdrit: Martijn Keizer Tom Dumoulin |
| Geplaatst door gwk op dinsdag 24 augustus 2010 om 16:41 |
| Debuut Ricco, bij Vacansoleil, laat nog even op zich wachten. |
| Geplaatst door ajacied op dinsdag 24 augustus 2010 om 16:54 |
| @gwk mooie zonnebril |
| Geplaatst door Webber op dinsdag 24 augustus 2010 om 17:00 |
| Quick Step voor Vuelta |
| Geplaatst door robert gesink!!!!!!!! op dinsdag 24 augustus 2010 om 17:50 |
| wat heeft ricco *** brilletje zeg! |
| Geplaatst door Koel op dinsdag 24 augustus 2010 om 18:12 |
Mooie column van Thijs Zonneveld over Koos Moerenhout... |
| Geplaatst door Feilluu op dinsdag 24 augustus 2010 om 18:22 |
| @ koel gelijk op mijn hyves gezet.. Met copyright natuurlijk ![]() |
| Geplaatst door Koel op dinsdag 24 augustus 2010 om 18:30 |
| @Feilluu op dinsdag 24 augustus 2010 Zijn andere columns zijn ook sterk, vaak hilarisch, prima schrijver en ex wielrenner. |
| Geplaatst door Feilluu op dinsdag 24 augustus 2010 om 18:32 |
Haha, maar ik ben een buitengewoon fan van koos, dus deze is voor mij best speciaal ![]() |
| Geplaatst door Peter94 op dinsdag 24 augustus 2010 om 20:44 |
| Andy Schleck zegt af voor WK Andy Schleck heeft zich afgemeld voor de WK op de weg, zo heeft de wielerbond van Luxemburg bekendgemaakt. De nummer 2 van de Tour de France verkiest de Ronde van Lombardije van 16 oktober boven de WK, die van 24 september t/m 4 oktober plaatsvinden het Australische Geelong. http://nos.nl/artikel/180446-andy-schleck-zegt-af-voor-wk.html |
| Geplaatst door Jan op woensdag 25 augustus 2010 om 07:31 |
| tankink meld zich ook af. |
| Geplaatst door Peter94 op woensdag 25 augustus 2010 om 07:40 |
| Lefevere: "Ik hoop nog dat Nuyens komt" De terugkeer van Nick Nuyens (30) naar Quick-Step komt steeds dichterbij. "Ik hoop nog altijd dat hij komt", zegt manager Patrick Lefevere. Nuyens kan ook terugkeren naar Cofidis en heeft gesproken met Saxo Bank. "Het zijn moeilijke onderhandelingen, maar dat gaat ook", zegt Quick-Step-manager Patrick Lefevere in Het Nieuwsblad. "Al ben je pas zeker wanneer het contract getekend is." "Met renners weet je nooit. Maarten Wynants zou ook bijtekenen, maar 2 dagen later bleek dat hij naar Rabobank gaat." "Ik wil de zaak graag woensdagavond afronden. De bal ligt in het kamp van Nuyens. Hij wil voor de start van de Vuelta zijn toekomst vastgelegd zien." Nuyens kan ook naar Team Saxo Bank en Cofidis. Bij de Franse ploeg zou Nuyens drie ploegmaats mogen meenemen, waaronder Kevin Hulsmans. "Als het tot een akkoord komt met Lefevere, dan zit ook Hulsmans in die deal", zegt Nuyens' manager. http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/100825_Nuyens_QuickStep |
| Geplaatst door indurain op woensdag 25 augustus 2010 om 08:42 |
| Gerben Löwik moet weg bij Omega Pharma. De kans is verder klein dat Michiel Elijzen kan blijven. Bron: website Telegraaf |
| Geplaatst door SanderK op woensdag 25 augustus 2010 om 12:34 |
| Valls heeft Pfeiffer en doet niet mee aan Vuelta Biciciclismo |
| Geplaatst door rdm16 op woensdag 25 augustus 2010 om 13:27 |
| Druivenkoers live : http://www.zonien.be/201008243308/Druivenfeesten/Sport/Druivenkoers-LIVE.html |
| Geplaatst door Onie op woensdag 25 augustus 2010 om 13:41 |
| Radioshack heeft 20 namen op papier voor 2011 Sergent en Avery maken waarschijnlijk ook de overstap naar Radioshack zoals Phinney eerder al deed. Verder weinig nieuws onder de zon wat niet op WF staat. ![]() |
| Geplaatst door Verweggistan op woensdag 25 augustus 2010 om 13:50 |
| laat maar, wist ik eigenlijk ook wel. |
| Geplaatst door SanderK op woensdag 25 augustus 2010 om 14:04 |
| Niks nieuws hoor. Armstrong blijft gewoon bepaalde wedstrijden rijden zoals de Tour Down Under, Californie etc. |
| Geplaatst door Peter94 op woensdag 25 augustus 2010 om 14:23 |
| Zou er een volg topic kunnen komen voor de druivenkoers? |
| Geplaatst door kartje op woensdag 25 augustus 2010 om 14:25 |
| jah want het is toch één van de belangrijkste semi klassiekers van België |
| Geplaatst door Jan op woensdag 25 augustus 2010 om 14:59 |
| samenwerking in de maak met cervelo en Garmin |
| Geplaatst door Quick step minded op woensdag 25 augustus 2010 om 15:08 |
| Druivenkoers Overijse liveticker |
| Geplaatst door Peter94 op woensdag 25 augustus 2010 om 15:18 |
| @Quick step minded kijk eens 7 post boven je eigen post |
| Geplaatst door Quick step minded op woensdag 25 augustus 2010 om 15:33 |
niet gezien... ![]() |