Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
- Wielershirt
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Nieuws VI
Geplaats door niborzerrop op woensdag 30 juni 2010 om 20:10.
Hoewel wij ons best doen om (belangrijk) nieuws zo snel mogelijk op de site te publiceren, kan het gebeuren dat je ergens anders nieuws ontdekt dat hier nog niet bekend is. Als dat het geval is, dan kun je dat hier posten. Een link naar de bron volstaat, of vermeld in andere gevallen hoe dan ook altijd een bron.
Je kan je nieuws ook hier insturen.
Reacties
| Geplaatst door aapdedino op maandag 4 oktober 2010 om 16:47 |
| Sep Vanmarcke naar Garmin: http://www.wielerland.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=13273&Itemid=36#jc_writeComment Ronde van Polen wil in Italië starten: http://www.wielerland.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=13270&Itemid=36 |
| Geplaatst door xistnc op maandag 4 oktober 2010 om 17:19 |
| Stefan van Dijk start uitzendburo op Twitter: "Good Dutch riders free for next year. Goesinnen, Rooijakkers, Elijzen, Duyn, Mol, Schmits en van Groen" Leo van Vliet heeft tijdens zijn vakantie in Australie gewoon doorgewerkt: "Tussenstop in Singapore. Nog een uurtje en we vliegen weer. Thuis veel werk voor de Amstel Curacao Race op 6 november. Met top renners." |
| Geplaatst door rdm16 op maandag 4 oktober 2010 om 17:34 |
| veldrijden: kevin pauwels van sunweb revor! Hij verlaat fidea |
| Geplaatst door marjiel op maandag 4 oktober 2010 om 21:33 |
| roy sentjes gelooft contador niet en de hele top 10 niet |
| Geplaatst door Vittal op maandag 4 oktober 2010 om 21:34 |
| De hele top 10 gelooft roy niet... |
| Geplaatst door F4L op maandag 4 oktober 2010 om 21:38 |
| Ik geloof Sentjens niet. |
| Geplaatst door vlek op maandag 4 oktober 2010 om 21:40 |
| Edson Braafheid gelooft niet dat Theo Jansen zijn vrije trappen zelf neemt. |
| Geplaatst door Sembo op maandag 4 oktober 2010 om 21:42 |
| Die Sentjens is doorgeslagen... Hij beweert hier dat Gesink doping heeft gebruikt!!! :S |
| Geplaatst door marjiel op maandag 4 oktober 2010 om 21:44 |
ja en doet dat zelfde met vdb2![]() |
| Geplaatst door zacht op maandag 4 oktober 2010 om 21:46 |
| lol, alsof Sentjens weet hoe je een top 10 in de Tour haalt. |
| Geplaatst door Sembo op maandag 4 oktober 2010 om 21:47 |
| @ zacht idd heeft hij überhaupt wel eens iets gepresteerd, ik moet eerlijk toegeven dat ik hem niet kon voordat hij werd betrapt. |
| Geplaatst door zacht op maandag 4 oktober 2010 om 21:51 |
| Laurens ten Dam is met zijn vrouw naar Santiago de Compostella aan het lopen lees ik op zijn twitter. Dat vraagt om een interview van WF, èn is een stuk interessanter dan wat Roy Sentjens vertelt. Sowieso een knappere prestatie, want Sentjens ging met de auto naar Spanje als ik het me goed herinner. |
| Geplaatst door xistnc op maandag 4 oktober 2010 om 21:53 |
| @zacht: ik lees alleen dat hij er 45km van gelopen heeft en dat het nog 2550km is. Staat er ook bij dat hij die inderdaad gaat lopen? |
| Geplaatst door marjiel op maandag 4 oktober 2010 om 21:55 |
| @zacht, heeft hij niet het stuk gelopen wat in nl ligt?? |
| Geplaatst door zacht op maandag 4 oktober 2010 om 21:58 |
| In ieder geval die kant op, ik weet niet hoe ver hij komt. Wellicht trek ik voorbarige conclusies, al vind ik wel dat iedereen die op een woonboot geboren is de verplichting heeft één keer in zijn leven naar SDC te lopen. edit: En sowieso denk ik dat het voor LTD niet verkeerd zou zijn om met een dikke prestatie zijn pechjaar af te sluiten, dus ik vind dat hij door moet lopen. |
| Geplaatst door shiraz op maandag 4 oktober 2010 om 22:34 |
| En de kans dat ie hier in een valpartij terecht komt is ook heel klein |
| Geplaatst door petoi op maandag 4 oktober 2010 om 22:39 |
| @zacht jammer voor jouw maar een bask heeft hem al gevraagd of hij rest ook dat hele stuk gaat doen. Waarop LTD zegt op een dag, per fiets. |
| Geplaatst door zacht op maandag 4 oktober 2010 om 22:41 |
| En toch vind ik het nog steeds nieuwswaardiger dan alles over Roy Sentjens. |
| Geplaatst door Ivo1976 op dinsdag 5 oktober 2010 om 12:52 |
| http://www.nu.nl/sport/2349122/nieuwe-tegenvaller-contador.html |
| Geplaatst door elbosco op dinsdag 5 oktober 2010 om 12:57 |
| @Ivo1976 Meerdere media nemen het nu uit Amerika over, maar volgens mij was dit vrijdag nav een bericht in L'Equipe al bekend. |
| Geplaatst door xistnc op dinsdag 5 oktober 2010 om 16:10 |
| Volgt iemand de Memorial FvdB ergens? Het enige dat ik kan vinden is een kopgroep van 6 met Ballan, 10 minuten voor het peloton. Dat zijn berichten van 2 uur geleden. Edit: televesdre zendt uit sinds 15:30u. Dan moet toch ergens een livestream te vinden zijn? |
| Geplaatst door gilly2 op dinsdag 5 oktober 2010 om 16:19 |
| Milram stopt definitief(of was dat al bekend?) Nusport |
| Geplaatst door F4L op dinsdag 5 oktober 2010 om 16:19 |
| Roy, Trusov, Dockx, Sprick, Fantini en VanLeijen waren de zes, maar ze zijn gegrepen door een eerste groep. Het peloton is blijkbaar gebroken. |
| Geplaatst door xistnc op dinsdag 5 oktober 2010 om 16:20 |
@F4L: jij weer ![]() Waar haal jij die info vandaan? |
| Geplaatst door gwk op dinsdag 5 oktober 2010 om 16:24 |
| Hier + foto. Het wordt tijd voor een update van Eyserbos als je dit (belangrijke) nieuws op je website mist . |
| Geplaatst door xistnc op dinsdag 5 oktober 2010 om 16:31 |
@gwk: wordt hard aan gewerkt Nog meer suggesties? |
| Geplaatst door gilly2 op dinsdag 5 oktober 2010 om 16:32 |
| Tjalingii is gevallen en heeft pijn aan zijn pols, Tankink stapt uit koers na maagproblemen. RaboSport |
| Geplaatst door Rein Taaramae op dinsdag 5 oktober 2010 om 17:25 |
| Waar staat Astana hier? |
| Geplaatst door Feilluu op dinsdag 5 oktober 2010 om 17:30 |
| @ Rein Taaramae Pegasus staat er ook niet ![]() |
| Geplaatst door Verweggistan op dinsdag 5 oktober 2010 om 17:32 |
| Ja idd, is Rini de postzegels vergeten? Bij de 'Second Division' mis ik Acqua e Sapone en Type 1 en Europcar |
| Geplaatst door Wicky op dinsdag 5 oktober 2010 om 17:34 |
| Hebben die hun sponsorzaakjes niet op orde ofzo? Of heeft het te maken met contador en doping? Of een foutje van de UCI? |
| Geplaatst door Wicky op dinsdag 5 oktober 2010 om 17:38 |
| Die zullen dan wel niet op tijd alles op orde hebben gehad. - for the UCI ProTeams that already have a licence – and that figure among the top 15 teams from the sporting point of view -, the registration process will be completed by 1st November if no irregularities are brought to notice; files with non-conformities will be passed on to the Licence Commission (article 2.15.011 of the UCI Constitution and Regulations); - candidates for a UCI ProTeam licence (first request or renewal request), will automatically have their files submitted to the Licence Commission; - for UCI Professional Continental Teams, the registration process will be completed by 1st November if no irregularities are brought to notice. |
| Geplaatst door xistnc op dinsdag 5 oktober 2010 om 17:43 |
| Elia Viviani (LIQ) wint BDB/MVDB |
| Geplaatst door Wicky op dinsdag 5 oktober 2010 om 17:43 |
| De Italiaan Elia Viviani (Liquigas) heeft in Binche de allereerste Frank Vandenbroucke-Memorial gewonnen. (Bron: Sporza.be) |
| Geplaatst door davo22 op dinsdag 5 oktober 2010 om 18:44 |
| Ik zag de lijst met aangevraagde licenties voor de protour zag er geen pegasus bij staan. Wel Vacansoleil DCM is dat een nieuwe sub sponsor voor Vacansoleil? |
| Geplaatst door wtf1500 op dinsdag 5 oktober 2010 om 20:32 |
| Hier de lijst waar davo22 het over heeft. Astana staat er ook niet tussen. |
| Geplaatst door mistermiyagi op dinsdag 5 oktober 2010 om 20:38 |
| Uitslag: Giro dell'Emilia 2006 Uitslag: Giro dell'Emilia 1 Rebellin Davide GST 4u55'15" 2 Di Luca Danilo LIQ 3 Di Grande Giuseppe MIE 2" 4 Anza Santo CLM 10" 5 Ricco Riccardo SDV 15" |
| Geplaatst door marijeh op dinsdag 5 oktober 2010 om 20:45 |
| Over Astana met betrekking tot de lijst die door de uci is gepubliceerd. Dit is de lijst waar WTF1500 en Davo22 het over hebben. Quote: L'équipe Astana annonce qu'elle n'apparaît pas sur la liste des équipes retenues au Pro-Tour uniquement à titre provisoire en raison d'un délai trop court pour le dépôt de la garantie bancaire qui sera transmise au siège de l'UCI dans les heures qui viennent. Bron: http://www.cyclismactu.net/news-uci_astana_eclaire_sa_situation_sur_sa_candidature-9594.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter Omdat mijn Frans zeer slecht is, heb ik google translate gebruikt. Google translate: Quote: Het Astana-team heeft aangekondigd dat het niet op de lijst van teams geselecteerd voor de Pro-Tour slechts tijdelijk omdat een te korte periode voor de indiening van de bankgarantie zal worden toegezonden aan het hoofdkantoor van de UCI in de komende uren. Excuses voor de slechte vertaling. |
| Geplaatst door Jan op dinsdag 5 oktober 2010 om 22:38 |
| schokkend Coni |
| Geplaatst door Eva op dinsdag 5 oktober 2010 om 23:16 |
| @marijeh dat nieuws is ondertussen ook sporza ter ore gekomen. Astana vraagt geen ProTeam licentie aan |
| Geplaatst door xistnc op woensdag 6 oktober 2010 om 00:31 |
| Bah wat een beroepsdeformatie heeft die CONI-kerel. Als je in een ziekenhuis werkt, krijg je ook alleen maar patienten voor je snufferd. Maar dan is de hele wereld nog niet ziek. |
| Geplaatst door simplex op woensdag 6 oktober 2010 om 01:13 |
| Je mag het beroepsdeformatie noemen en je vb. is wel aardig. Tussen ziek en fout ligt toch een klein verschil? Bij Topic "Twee positieve tests Contador! schreef ik : Geplaatst door simplex op 06-10-2010 om 00:46E Was wat mij betreft niet nodig hoor. Zoals elders al gezegd : Iedere renner met of zonder proffesionele staf/begeleiding kiest zijn weg naar succes. Vanuit talent kan dit vooral met training, rust!, voeding, vitaminen, supplementen, klein beetje snoepen of teveel snoepen en je programma, ambities, en je zelfrespect! Omdat renners controle nodig hebben zijn er wetten e.d. en wetenschap. Deze worden door beide partijen gebruikt. Eigenlijk zouden persconferenties en discussie niet nodig moeten zijn? " Maar één ding is zeker wij WF en wielerwereld worden het in woorden niet eens laat staan in daden! |
| Geplaatst door Wicky op woensdag 6 oktober 2010 om 13:33 |
| DCM wordt de cosponsor van VS http://www.wielerland.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=13307&Itemid=36 Verder kan ik niets vinden... |
| Geplaatst door xistnc op woensdag 6 oktober 2010 om 13:44 |
| DCM als in De Ceuster Meststoffen? |
| Geplaatst door wtf1500 op woensdag 6 oktober 2010 om 15:33 |
| Nu ook EPO gevonden bij Garcia Da Pena. UCI |
| Geplaatst door xistnc op woensdag 6 oktober 2010 om 15:49 |
He, gelukkig, EPO, dat maakt de debatten wat eenvoudiger ![]() |
| Geplaatst door Wicky op woensdag 6 oktober 2010 om 17:45 |
| Nu ook een persbericht van VS over DMC: http://www.vacansoleilprocyclingteam.com/nieuws/belgische-firma-dcm-wordt-sponsor-bij-vacansoleil-pro-cycling-team.html |
| Geplaatst door gilly2 op woensdag 6 oktober 2010 om 19:26 |
| NIEUWEGEIN - De invloed van dopingregels op het privéleven van een topsporter is te groot. Vooral het doorgeven van de 'whereabouts', de verplichting te laten weten waar je verblijft, wordt niet altijd als noodzakelijk gezien. Dat blijkt uit het rapport 'De Nederlandse topsporter en het antidopingbeleid', dat woensdag is gepresenteerd. De Dopingautoriteit peilt periodiek de meningen van de Nederlandse sporters over verschillende aspecten van het dopingbeleid om dat te evalueren en eventueel aan te passen. In 2009-2010 is het onderzoek uitgevoerd in samenwerking met NL Sporter, de onafhankelijke belangenorganisatie voor topsporters. Uit het rapport blijkt dat de houding van sporters ten opzichte van dopinggebruik de laatste jaren strenger is geworden. De Dopingautoriteit zal de resultaten voorleggen aan het wereldantidopingbureau WADA. Aldus de Telegraaf |
| Geplaatst door Wicky op donderdag 7 oktober 2010 om 10:27 |
| Verbetering: Coppa Sabatini is ook op 7 oktober. (in het bericht over de selecties van VS staat 8 okt.) En volgens www.cyclingfever.com staat er net als vorig jaar een streep door milaan-turijn. De 1.HC wedstrijd! http://www.cyclingfever.com/calendar.html?_p=league&league_id=2 |
| Geplaatst door xistnc op donderdag 7 oktober 2010 om 10:38 |
| Volgens Wielerland gaat Didier niet naar Team Schleck, maar dient hij zijn doorlopende contract uit bij Riis. |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- maandag 21 mei
- 10:36 Bruyneel niet blij met opgav..
- 10:09 Voorbeschouwing: Ronde van B..
- 07:38 Gesink: "Streep getrokken on..
- zondag 20 mei
- 23:16 Kelderman winnaar jongerentr..