Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
- Wielershirt
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - sprinters tour 2010
Geplaats door djoriana op woensdag 30 juni 2010 om 18:35.
klopt het dat er meerdere ploegen zonder sprinter aan het vertrek staan?
of ligt dit aan mij?
Reacties
[1]
| Geplaatst door remco2103 op woensdag 30 juni 2010 om 18:36 |
| Nou, Kijk hier en oordeel zelf |
| Geplaatst door Peter94 op woensdag 30 juni 2010 om 18:49 |
| Ploegen met geen (echte) sprinters: Astana BMC Racing Team Bbox - Bouygues Telecom Française des Jeux Liquigas Quick Step Team RadioShack Ploegen met renners met een goed eindschot: Ag2r-La Mondiale (Nicolas Roche) Caisse d'Epargne (Jose Joaquin Rojas) Cervélo Test Team (Thor Hushovd) Cofidis (Samuel Dumoulin) Euskatel (Iñaki Isasi) Footon-Servetto (Fabio Felline - Manuel Cardoso) Garmin-Transitions (Tyler Farrar - Julian Dean - Ryder Hesjedal - Robert Hunter) Katusha (Robbie McEwen) Lampre (Alessandro Petacchi - Grega Bole - Danilo Hondo - Mirko Lorenzetto - Francesco Gavazzi) Omega Pharma Lotto (Jürgen Roelandts) Rabobank (Oscar Freire) Team HTC - Columbia (Mark Cavendish - Mark Renshaw - Bernard Eisel) Team Milram (Gerald Ciolek) Saxo Bank (Matti Breschel) Sky Professional Cycling Team (Edvald Boasson Hagen - Geraint Thomas) |
| Geplaatst door noyelje op woensdag 30 juni 2010 om 20:03 |
| Breschel lijkt mij inderdaad niet te gaan spurten. Euskaltel: Iñaki Isasi??? Omega Pharma Lotto: Jurgen Roelandts??? Bij Footon misschien ook nog Manuel Cardoso als spurter. Voor de rest klopt het inderdaad dat er redelijk veel teams zijn zonder spurter. Bij Liquigas, Saxobank en Radioshack gaan ze volledig voor het klassement, wat ook wel logisch is met zo'n klassementsmannen. |
| Geplaatst door Peter94 op woensdag 30 juni 2010 om 20:45 |
| Ik heb het even verandert. Toch maar ook Breschel erbij gedaan. |
| Geplaatst door marijeh op woensdag 30 juni 2010 om 20:55 |
| Saphire06 ik mis bij Garmin nog twee mannen. NAmelijk Julien Dean en Robbie Hunter. Als je Renshaw en Eisel er bij HTC bijzet dan vind ik dat je Dean en Hunter ook wel mag vermelden bij Garmin. |
| Geplaatst door Onie op woensdag 30 juni 2010 om 21:08 |
| Thomas van Sky... |
| Geplaatst door Markfcb op woensdag 30 juni 2010 om 21:18 |
Zozo misschien maakt Freire dan nog een kans . |
| Geplaatst door Peter94 op woensdag 30 juni 2010 om 21:18 |
| @marijeh oeps vergeten @Onie die heeft ook wel een aardig eindschot ja ik zal de lijst nog een keer goed nakijken |
| Geplaatst door jerre123 op woensdag 30 juni 2010 om 21:21 |
| Ik vind Lloyd mondory er ook wel bij horen |
| Geplaatst door Peter94 op woensdag 30 juni 2010 om 21:22 |
| @jerre123 ik vind het eigenlijk wel genoeg zo |
| Geplaatst door kartje op woensdag 30 juni 2010 om 22:52 |
| vind het een beetje raar dat Hesjedal erbij staat. Denk niet dat hij zich gaat mengen in een massasprint hoor. |
| Geplaatst door Peter94 op woensdag 30 juni 2010 om 22:55 |
| @kartje het is ook een soort van lijstje als je een selecte groep hebt dat van deze mannen het in de sprint nog kunnen afmaken. |
| Geplaatst door jdwest op donderdag 1 juli 2010 om 13:22 |
| @Saphire06 ARASHIRO! die hoort toch echt wel aan de andere kant van de streep |
| Geplaatst door jdwest op donderdag 1 juli 2010 om 13:25 |
| En als Dumoulin en Isasi erbij horen hoort Hincapie (bmc) er ook bij.... En Geslin en Sulzberger (fdj)? Liquigas heeft Oss bij zich... En Pineau (qst) kan ook behoorlijk aankomen |
| Geplaatst door jdwest op donderdag 1 juli 2010 om 13:28 |
| En Kluge, Elmiger en O'Grady |
| Geplaatst door OHBnibbik op donderdag 1 juli 2010 om 13:28 |
| Sprinterslijst uit Tourspecial : Ploeg Renner Voornaam (indien nodig) AG2R Goddaert Hinault Mondory Roche Astana Bazayev Davis Allan BBox Bouyges Telecom Arashiro Bonnet Haddou Caisse d'Epargne Rojas Cervélo Test Team Bos Haussler Hunt Hushovd Rollin Cofidis Blot Dumoulin Duque Keukeleire Pauriol Columbia Cavendish Eisel Goss Greipel Howard Renshaw Reynes Euskatel Fernandez Isasi Perez Ruben Footon Cardoso Felline Francaise des Jeux Chavanel Geslin Hutarovich Meersman Garmin Dean Farrar Fischer Hunter Kreder Katusha Kirchen Markov McEwen Napolitano Pozzato Trussov Lampre Bole Furlan Gavazzi Hondo Lorenzetto Petacchi Liquigas dall'Antonia Bennati Chicchi Finetto Guarnieri Sabatini Sagan Milram Ciolek Förster Stroetinga Wrolich Omega Pharma Van Avermaet Blythe Dehaes Delage Gilbert Roelandts Quick-Step Boonen Keisse Stauff Tossato Weylandt Rabobank Brown Freire Leezer Martens RadioShack Impey Rast Steegmans Vaitkus Saxo Bank Breschel Cancellara Cooke Haedo Juan Jose Haedo Lucas Sebastian Sky Boasson Hagen Henderson Sutton Swift Vigano Vacansoleil (reserve) Bozic Feillu Romain Gardeyn Traksel |
| Geplaatst door marijnwassink op donderdag 1 juli 2010 om 13:29 |
| en canc. is een sprinter? |
| Geplaatst door OHBnibbik op donderdag 1 juli 2010 om 13:30 |
| ik meen mij nog te herinneren dat hij zelfs in het geel een sprint etappe won! |
| Geplaatst door LoKoMoTioN op donderdag 1 juli 2010 om 13:32 |
| Meersman sprinter ? LoL en zo staan er nog wel enkelen tussen zoals Delage bv ^^ |
| Geplaatst door jdwest op donderdag 1 juli 2010 om 13:32 |
| @OHBnibbik Een sprint die hij 2 km van de streep aanging... |
| Geplaatst door OHBnibbik op donderdag 1 juli 2010 om 13:41 |
| een lange sprint |
| Geplaatst door Peter94 op donderdag 1 juli 2010 om 20:19 |
| Kim Kirchen een sprinter? Dat was mij nog niet bekend. |
| Geplaatst door GLOSTER op vrijdag 2 juli 2010 om 07:06 |
| Breschel zal volgens mij niet mogen meesprinten, bij Garmin is Farrar de 1ste sprinter maar wie is 2de sprinter Hunter of Dean? |
| Geplaatst door Peter94 op vrijdag 2 juli 2010 om 08:43 |
| Julian Dean lijkt me. |
[1]
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- maandag 21 mei
- 10:36 Bruyneel niet blij met opgav..
- 10:09 Voorbeschouwing: Ronde van B..