Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Denis Menchov
Geplaats door gilly2 op zondag 27 juni 2010 om 20:40.
Heeft iemand nog info kunnen vinden over Menchov, wat hij nu aan het doen is etc? Hoorde vorige week van Tankink op de radio dat hij zich goed voelde, iemand meer informatie?
Reacties
[1]
| Geplaatst door Liefhebber op zondag 27 juni 2010 om 20:45 |
Heeft geen Russisch kampioenschap gereden. Misschien is ie aan het rouletten![]() |
| Geplaatst door Larson op zondag 27 juni 2010 om 20:51 |
| russische roulette? |
| Geplaatst door Liefhebber op zondag 27 juni 2010 om 20:52 |
Met zo'n voorbereiding op de tour wel ![]() |
| Geplaatst door Oscar Sevilla op zondag 27 juni 2010 om 21:05 |
hij is volgens mij voor het laatst gesignaleerd in mexico, wel heb ik gehoord dat cassani ondertussen een heksenjacht weer is begonnen ![]() |
| Geplaatst door Onie op zondag 27 juni 2010 om 21:07 |
| Rijdt hij überhaupt ooit op het RK?, en je ziet hem ook niet vaak op een WK. Verwacht wel een etappe van Menchov en een top 10 . |
| Geplaatst door petoi op zondag 27 juni 2010 om 21:11 |
| Ik hoop dat hij realistisch is en zegt dat top 10 redelijk is en het podium het maximaal haalbare. Mocht hij dit niet kunnen dan moet hij maar voor Gesink gaan werken. Hetzelfde geldt uiteraard ook voor Gesink. |
| Geplaatst door Henki op zondag 27 juni 2010 om 21:33 |
| @Petoi, dus als hij niet realischtisch is en denkt te kunnen winnen moet hij gaan rijden voor Gesink? Of als hij geen top 10/podium kan rijden moet hij rijden voor Gesink? |
| Geplaatst door petoi op zondag 27 juni 2010 om 21:40 |
| Met winnen staat hij ook op het podium. |
| Geplaatst door trapper op zondag 27 juni 2010 om 22:59 |
| Het ligt natuurlijk aan het koersverloop in de Tour, maar ik denk dat Menchov in de meeste omstandigheden met plek 8 of 9 echt niet tevreden zal zijn. Die gaat vol voor het podium en dat moet met zijn kwaliteiten ook haalbaar zijn. Hij zal echter eerst de eerste week ongeschonden moeten doorkomen en dat is vaak al een hele klus voor Menchov. Als dat lukt en hij weet zijn topvorm te bereiken aan het begin van de tweede week doet hij mee met de besten. Laten we het hopen. |
| Geplaatst door kleinuuh op maandag 28 juni 2010 om 00:32 |
| Als ik het goed heb ging Menchov deze dagen op hoogte fietsen en de etappe's verkennen |
| Geplaatst door climber op maandag 28 juni 2010 om 10:18 |
| Je hoort inderdaad weinig van hem helaas. Ik denk dat hij dat zelf ook zo wil. Het is geen man van de schijnwerpers. Hij zou nu inderdaad op hoogtestage zijn (of geweest), want deze week rijd hij samen met de hele ploeg naar de kasseien etappe. Menchov is zo onvoorspelbaar, hij kan varieren van rode lantaarn tot winnaar. In goede doen is Menchov een podium kandidaat. |
| Geplaatst door Carlfan1 op maandag 28 juni 2010 om 10:30 |
| Ik denk wel dat hij in goede doen is. |
| Geplaatst door Momo op maandag 28 juni 2010 om 10:40 |
| Ik denk juist dat hij hard gaat falen. |
| Geplaatst door Markoes op maandag 28 juni 2010 om 10:51 |
| Ik denk zeker niet dat hij gaat falen. Gezien zijn voorbereiding waarin hij weinig koersen gereden heeft, moet hij nog fris zijn. Daarbij reed hij met weinig koersdagen in de benen, toch een redelijke dauphine. Natuurlijk was hij daar nog niet super maar dat had ik ook niet verwacht. Hij is nu nog aan het bijtrainen in de vorm van een hoogtestage. Ik denk dan ook dat hij er de eerste week nog wat in moet komen en steeds beter gaat rijden naarmate de ronde vordert. Ik verwacht wel wat van de tandem Gesink Menchov! |
| Geplaatst door LoKoMoTioN op maandag 28 juni 2010 om 12:01 |
| ik geloof nooit dat menchov voor gesink gaat rijden ik geloof niet dat een rabo renner op het podium gaat staan, ze verliezen altijd al teveel nutteloze tijd op plaatsen waar je het niet verwacht of ze kunnen niet rechtop blijven + Gesink moet zijn eerste Tour nog uitrijden top 10 ja : podium nee |
| Geplaatst door Markoes op maandag 28 juni 2010 om 12:11 |
Bedankt voor je bijdrage. Ik waardeer altijd deze niet onderbouwde loze uitspraken. |
| Geplaatst door Sloffey op maandag 28 juni 2010 om 12:54 |
| Menchov is op hoogtestage aangezien hij door zijn ziekte de vorige keer niet mee kon met Gesink en co |
| Geplaatst door Koopto op maandag 28 juni 2010 om 13:26 |
| zal ik nu gaan zeggen dat hij op hoogtestage is? |
| Geplaatst door Sloffey op maandag 28 juni 2010 om 13:28 |
| mmm paar posts gemist dus |
| Geplaatst door Joachim op maandag 28 juni 2010 om 14:13 |
Ik denk dat Menchov top 5 kan rijden. Nu is hij op hoogtestage, voor wie het nog niet wist![]() |
| Geplaatst door gilly2 op maandag 28 juni 2010 om 15:07 |
| Misschien moet ik hem eens bellen, iemand een tel nummer? |
| Geplaatst door Markfcb op maandag 28 juni 2010 om 18:25 |
| Hmmm...ik lees net dat Andy Schleck zwaar ten val is gekomen tijdens de training... |
| Geplaatst door Liefhebber op maandag 28 juni 2010 om 18:32 |
| Alweer? |
| Geplaatst door gilly2 op dinsdag 29 juni 2010 om 16:59 |
| Nog steeds geen nieuws...... Rabo zou vandaag toch de kasseienetappe verkennen of niet? |
| Geplaatst door Markfcb op dinsdag 29 juni 2010 om 17:50 |
| Misschien leuk voor Freire en Boom en Moerenhout en Tjallingi dan... |
| Geplaatst door SanderK op dinsdag 29 juni 2010 om 18:07 |
| @Gilly, nee, woensdag pas. Maar meer dan een paar tweets en foto's ga je daar echt niet van terugzien. |
| Geplaatst door LoKoMoTioN op dinsdag 29 juni 2010 om 23:14 |
dat ze gesink maar vasthouden of hij valt al uit op de kassei verkenning ![]() |
| Geplaatst door Onie op maandag 5 juli 2010 om 18:09 |
| Denis Menchov. Denis heeft door niet bij de valpartij te zitten, laten zien dat hij attent/scherp is (en mss. een beetje geluk), wat wil zeggen dat top 5 goed mogelijk is. En wat zei hij nu vlak voordat hij de bus inging? |
| Geplaatst door marten94 op maandag 5 juli 2010 om 18:12 |
| Ik vandaag weer een stuk meer respect gekregen voor deze Rus. In mijn opzicht staat hij hoger in aanzien dan Armstrong... |
| Geplaatst door xistnc op maandag 5 juli 2010 om 18:17 |
| Hij zij iets over de "bikes", de fietsen volgens mij. |
| Geplaatst door gilly2 op maandag 5 juli 2010 om 20:19 |
| @Onie en xistnc, waar hebben jullie dat gevonden? |
| Geplaatst door xistnc op maandag 5 juli 2010 om 20:23 |
| dat was live, direct na de race op Ned1. Robert kapte het interview af met de woorden "ik ga douchen", maar dat wordt in de herhalingen niet getoond. Rond dat moment komt Menchov aan en stampvoet de bus in. |
| Geplaatst door Onie op maandag 5 juli 2010 om 20:24 |
| @hierboven: Verschillende filmpjes gezien maar Menchov is eruit geknipt. |
| Geplaatst door Larson op maandag 5 juli 2010 om 20:34 |
| @ hierboven allemaal het viel mij ook op maar het werd ook niet door de presentators gezegt ze lieten het links liggen wat ze meestal niet doen voor de rest vind ik het slecht gekoerst van rabo met 3 man voorin zitten en met je 2 kopmannen en dan wachten dat is echt dom. |
| Geplaatst door gesink-menchov op woensdag 21 juli 2010 om 14:02 |
| Denken wij dat hij deTour nog kan winnen, ik denk zelf dat hij 1:20 kan winnen in een tijdrit op Contador dus morgen moet hij een minuut pakken het zal lastig worden maar Go Denis Go |
| Geplaatst door molovin op woensdag 21 juli 2010 om 17:40 |
| @2e worden is mogelijk, maar dan moet die morgen niks meer verliezen op Schleck, maar Contador inhalen lijkt me onmogelijk. Vergeet niet dat die ook een hele sterke tijdrit in de benen heeft hea. En 1.20 minuut goedmaken op AC lijkt me dan ook echt onmogelijk, ook al paktte hij in de dauphine iets van 50 sec, de dauphiné is de tour niet |
| Geplaatst door gesink-menchov op woensdag 21 juli 2010 om 20:59 |
| Hij gaat morgen niet aanvallen |
| Geplaatst door remco2103 op woensdag 21 juli 2010 om 21:04 |
| In het artikel word niet gezegd dat hij niet aanvalt. Er staat: 'Ik ga eerst eens kijken wat Contador en Schleck doen.' Dus als hij halverwege de klim ziet dat er nog niks is gebeurd, gaat hij misschien wel aanvallen. |
| Geplaatst door The Condor op woensdag 21 juli 2010 om 21:29 |
| Ik hoop dat Menchov bij de Rabo blijft, hij heeft toch 3 grote rondes gewonnen dit vang je niet zomaar weer op. Met zijn prestaties moeten ze gewoon proberen hem te behouden |
| Geplaatst door Larson op zaterdag 31 juli 2010 om 18:40 |
| Wat vinden jullie trouwens van de kwestie menchov/astana? word hij de opvolger van contador of blijft hij toch bij rabo? |
| Geplaatst door F4L op zaterdag 31 juli 2010 om 18:47 |
| Rabobank moet hem niet ten koste van alles willen behouden, als andere ploegen veel meer bieden dan dat Rabobank wil, moeten ze hem gewoon laten gaan. |
| Geplaatst door Larson op zaterdag 31 juli 2010 om 18:50 |
| ik denk ook dat het ondertussen wel tijd word om gesink als absolute kopman te brengen en L.l sanchez en mollema een beetje in de rol van schaduwkopman te zetten.. Maar als ze menchov nog een jaartje kunnen behouden voor een redelijke prijs zou ik dat wel doen. |
| Geplaatst door gibofan op zaterdag 31 juli 2010 om 23:21 |
| Rabobank kan Menchov best een aantal procent meer bieden. Ik heb het gevoel dat hij volgend jaar de Tour kan winnen met Ten Dam, Gesink en LL Sanchez aan zijn zijde. Dan heeft ie bij Rabo gewoon alle 3 grote rondes minimaal 1 keer gewonnen, dat is toch erg speciaal. "Koste wat kost" is natuurlijk een extreme term, maar ik hoop dat Rabobank wel moeite doet om hem te behouden. Nu zie ik vooral een scenario dat hij naar Astana overstapt en dan de Tour wint. |
| Geplaatst door Floris op zondag 1 augustus 2010 om 12:47 |
| Ik sluit mij volledig bij gibofan aan. |
| Geplaatst door marijnwassink op zondag 1 augustus 2010 om 13:09 |
| nee hoor menchov wint alleen de tour als hij na de eerste week in het geel rijdt. maakt niet uit bij welke ploeg |
[1]
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- woensdag 8 februari
- 22:04 Vijf Nederlanders in Ronde v..
- 18:47 Tom Veelers: "Dit was het ma..
- 17:33 Parcours Ronde van Zwitserla..
- 16:38 Philippe Gilbert: "Ik ben no..