Forum - Nieuwe lay-out

Geplaats door Paulus op donderdag 24 juni 2010 om 17:03.
Wow, mooie lay-out!!!

Reacties

1 2 3 [4]
Geplaatst door zacht op donderdag 6 januari 2011 om 22:11
Links een reclameblok vind ik perfect. Er zal toch wat geld moeten stromen om de groei en technische ontwikkelingen te kunnen bolwerken. De scheiding tussen website en forum is een must, de huidige scheiding begint gelukkig meer op de tweakers-aanpak te lijken. Ik zou zeggen: haal wat geld binnen, ontwikkel door en geef de leden en het forum een warm bedje.

edit: en logo's horen te linken naar de homepage.
Geplaatst door Fietsflap op zaterdag 8 januari 2011 om 13:06
Als het forum dan per se met alle geweld van de rest van de website gescheiden moet worden, zou het dan mogelijk zijn dat het weer terug komt in de linkerbalk als je eenmaal op 'wielerforum' hebt geklikt?
Een keer extra klikken gaat nog wel, maar het is een beetje omslachtig om telkens op 'wielerforum' te klikken, dan naar een topic te gaan en dan weer op 'wielerforum' te moeten klikken voor je naar een ander topic kan.
Geplaatst door kartje op zaterdag 8 januari 2011 om 15:12
Ik vind het wel strak ogen alleen vind ik jammer dat je het forum niet direct meer kan zien staan, dat vind ik geen verbetering. Maar het is misschien wel overzichtelijker dat zeker.
Geplaatst door Larson op zaterdag 8 januari 2011 om 20:04
maak een 2de site speciaal voor het forum?
Geplaatst door stijntjuhh op woensdag 12 januari 2011 om 14:34
Het kopje 'zoeken' is naar de andere kant verschoven.
Geplaatst door petoi op donderdag 13 januari 2011 om 00:02
Heb eindelijk de functie ontdekt hoe je op een pagina kan inzoomen. Ga mezelf met terugwerkende kracht toch nog ongelijk geven over de witte balken links en rechts.
Geplaatst door Onie op vrijdag 11 februari 2011 om 08:20
Ligt het aan de computer op school, of staat echt alles links nu?
Geplaatst door Feilluu op vrijdag 11 februari 2011 om 08:33
Computer op school.
1 2 3 [4]