Vacansoleil 4 Challenge Toertochten

Forum - Ploegleider van het jaar (DvhN)

Geplaats door Derwin op donderdag 24 juni 2010 om 16:34.
Ook dit jaar kun je bij het Dagblad van het Noorden weer meedoen aan Ploegleider van het Jaar. De bedoeling is dat je een ploeg samenstelt van 9 renners en 5 reserves.

Inschrijven kan hier

Vervolgens kun je bij de subleague Wielerflits jouw team vergelijken met andere leden. Eeuwige roem en een nieuwe racefiets zijn te verdienen als je aan het einde van de 3 weken boven aan staat.
(let op dit geldt niet voor de subleague, tenzij iemand een sponsor vindt smiley)

Reacties

[1]
Geplaatst door Peter94 op donderdag 24 juni 2010 om 19:18
Het kost wel €4 dat heb ik dan weer niet voor over.
Geplaatst door Derwin op woensdag 30 juni 2010 om 16:44
Ja, het kost wel geld inderdaad. Waar blijven alle aanmeldingen van leden? Er zijn nog maar 3 mensen lid van de wielerflits subleague, myself included!

edit:
Ik zie net dat je alleen prijzen kunt winnen door met de slagzin mee te doen.
Geplaatst door DappereDuiven op woensdag 30 juni 2010 om 16:46
Er zijn zoveel gratis spellen op dit moment, dat ik het zonde vind om er geld voor te betalen, al is het maar EUR 4,-
Geplaatst door Derwin op woensdag 30 juni 2010 om 16:48
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik doe ook alleen maar mee omdat ik al jaren mee doe, maar eigenlijk is het niet heel verschillend van de andere prono's.

Alleen kun je hier nog wat leuke dingen winnen zonder dat je team van belang is, wat wel handig is voor mij omdat ik elk jaar in de onderste gelederen eindig.
Geplaatst door Gerbs op woensdag 30 juni 2010 om 17:38
Super Simon is ook van de partij smiley
Geplaatst door Liefhebber op zaterdag 3 juli 2010 om 21:49
Kzie nu pas dat er ook hier een subleague is, dus ik doe ook mee!
Geplaatst door Derwin op zondag 4 juli 2010 om 20:20
-
[1]