Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
- Wielershirt
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Winnaar ronde van vlaanderen + voorbereiding
Geplaats door frankjanssens op donderdag 26 maart 2009 om 10:32.
nog 10 nachtjes slapen en dan staat de Ronde van Vlaanderen weer op het programma!!
Dit jaar komen er verschillende sterke blokken op deze afspraak af. Quick step (Boonen, Chavanel, Devolder) heeft al laten zien dat ze een fantastisch team hebben voor het voorjaar.
Rabobank (Langeveld, Nuyens, Flecha) heeft woensdag veel pech gehad, maar ook al heel wat meer laten zien.
Daarnaast zijn er nog andere sterke teams als Cervelo (Hausler/Klier)
Lotto (Avermaet/Hoste)
Colombia (Boasson hagen/Burghardt)
Saxo Bank (Kroon/Arvesen)
overige kleppers zijn
Maaskant (Garmin)
Willems (liquigas)
Pozzato (Katusha)
Leukemans (Vacansoleil)
Wie maakt het meeste kans?
Wie zien we over het hoofd?
Wat is de ideale voorbereiding (wel of geen 3 daagse?)
Reacties
| Geplaatst door Koldo op donderdag 26 maart 2009 om 13:18 |
| Zie je geen Phillipe Gilbert over het hoofd? Of Jens Voigt? |
| Geplaatst door frankjanssens op donderdag 26 maart 2009 om 13:32 |
| Gilbert is zeker een minpunt Voigt heeft nog niet vaak kort gereden in rvv volgens mij |
| Geplaatst door RaJoKo op donderdag 26 maart 2009 om 13:37 |
| Ik ben ook wel benieuwd naar Vansummeren. Reed al een sterke Tirenno. Hou die man maar in de gaten |
| Geplaatst door frankjanssens op donderdag 26 maart 2009 om 13:49 |
| Hebben ze bij lotto volgende week in een keer alles op orde denken jullie? en drie daagse de pannen wel of niet rijden? |
| Geplaatst door amsoor op donderdag 26 maart 2009 om 14:10 |
| Maaskant is nog niet zo goed als vorig jaar helaas. Niki terpstra zie ik ook wel meedoen in de finale. . Ik denk dat DE 2 topfavorieten op dit moment Devolder en Haussler zijn. Die reden allebei zeer makkelijk gisteren. Ballan is er ook nog, maar of die dan meedoet in de finale is twijfelachtig. Team Colombia is ook erg sterk met Hincapie, Eisel en Burghardt. Saxobank viel met Arvesen en Breschel erg tegen en Cancellara zal wel niks worden. Karsten Kroon verwacht ik wel. Cervelo ook een sterk team, want Hushovd doet ook mee, net als Klier en Hammond. Ik ben ook benieuwd wat Vacansoleil laat zien, met oa. Cooke, Leukemans en Hoogerland, sterk team in de breedte. Astana was vorig jaar ook heel sterk, maar dit jaar zijn ze er niet echt bij tot nu toe in België. Wat Silence betreft, volgens mij wonnen ze een paar jaar geleden ook niks de eerste weken van het seizoen , maar pakte van Petegem de dubbel (RVV en P-Roubaix) en is je hele seizoen in 1 week weer goed. |
| Geplaatst door frankjanssens op donderdag 26 maart 2009 om 15:38 |
| Rijdt Balan een voorjaar dan |
| Geplaatst door amsoor op donderdag 26 maart 2009 om 15:44 |
| Ballan rijdt überhaupt niet mee, virus idd. Ik keek even op de voorlopige startlijsten, daar staat hij nog wel op. |
| Geplaatst door Jesper op donderdag 26 maart 2009 om 16:37 |
| @amsoor Dan denk ik wel dat je Boonen toch echt als favoriet over het hoofd ziet |
| Geplaatst door amsoor op donderdag 26 maart 2009 om 17:07 |
| Ik vond Boonen nog niet super gisteren, vandaar. Haussler en Devolder reden sterker imho. Maar Boonen zal er volgende week echt wel staan met nog wat extra kilometers erbij. QuickStep is sowieso de sterkste ploeg met ook nog Chavanel, Van Impe, De Weert. |
| Geplaatst door achilles op donderdag 26 maart 2009 om 17:39 |
| Denk wel dat de driedaagse de panne de ideale voorbereiding is, alle recent winnaars reden daar ook. Een beetje zoals MS en tirreno. Rijdt er iemand van jullie de ronde van Vlaanderen voor wielertoeristen?? (Hoeveel km?) |
| Geplaatst door Moutingho op donderdag 26 maart 2009 om 19:29 |
| als rabo Nuyens, Flecha, Langeveld, Posthuma en Tankink op 1 lijn krijgt gaan ze het quickstep moeilek maken! |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- maandag 21 mei
- 10:36 Bruyneel niet blij met opgav..
- 10:09 Voorbeschouwing: Ronde van B..
- 07:38 Gesink: "Streep getrokken on..
- zondag 20 mei
- 23:16 Kelderman winnaar jongerentr..