Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
- Wielershirt
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Hoe zou het gaan met Thomas Dekker....????
Geplaats door Prodneddim op donderdag 20 mei 2010 om 15:55.
Wie heeft informatie over Thomas Dekker??
Reacties
[1]
| Geplaatst door Nocentinifan op donderdag 20 mei 2010 om 16:05 |
sorry middendorp (i'm onto u ) ik heb geen info over TD, weet alleen dat tdmagazine.nl uit de air is gehaald. |
| Geplaatst door Fernando Escartín op donderdag 20 mei 2010 om 16:06 |
| http://www.wielerflits.nl/forum/topic/106/ |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 20 mei 2010 om 16:13 |
Informeer eens bij Ruben_, die deed dingen voor TDmagazine ! |
| Geplaatst door Henki op donderdag 20 mei 2010 om 17:57 |
| Wil eigenlijk ook wel eens horen hoe hij bezig is. Hopelijk is die zwaar aan het trainen voor zijn comeback. Laatste keer dat ik wat hoorde ( paar maandjes geleden ) hoorde ik dat hij een trainingskamp in Gran canaria ( of iets in die richting ), leek me een goed teken. |
| Geplaatst door Ivo1976 op donderdag 20 mei 2010 om 19:55 |
| Thomas is een levensgenieter, ik denk niet dat hij nu keihard aan het trainen is. Hij mag sowieso pas in juli 2011 koersen. Dan moet hij eerst nog een ploeg vinden die hem per 2011 onder contract wil nemen. Anders wordt het 2012 voor Thomas. Ik zie het een beetje somber in voor hem. Hij is mentaal niet de sterkste, ik vraag me af of we hem nog op niveau terug gaan zien. |
| Geplaatst door zacht op vrijdag 21 mei 2010 om 11:31 |
| Dekker rijdt tegenwoordig rond op neutraal materiaal, misschien kan Koos er nog een slaatje uitslaan met de verhuur. |
| Geplaatst door frankjanssens op vrijdag 21 mei 2010 om 11:46 |
| Hij kan ook gewoon halverwege het jaar aan een team worden toegevoegd neem ik aan. Renners kunnen zelfs gedurende het seizoen van team wisselen. Ik vraag me ook af hoe hij het vol gaat houden, maar het zou behoorlijk straf zijn 2 jaar lang alleen trainen. Ik denk wel dat er voldoende ploegen zijn die hem een tweede kans willen geven. Hij kan natuurlijk niet de salariseisen voorleggen als een paar jaar geleden, maar voor een leuk bedrag kan hij makkelijk gaan rondrijden. Ik denk dat zowel Skill als Vacance wel interesse hebben. Daarnaast natuurlijk ook teams als: Androni, Footon en BMC. |
| Geplaatst door Ivo1976 op vrijdag 21 mei 2010 om 13:08 |
| Hij zal wel naar een Italiaanse ploeg gaan. Dan kan hij lekker op de oude voet verder gaan. |
| Geplaatst door gibofan op vrijdag 21 mei 2010 om 14:42 |
Misschien heeft hij nu meer tijd voor een mecanicien-opleiding. Kan hij de pedaalassistent doorontwikkelen.![]() |
| Geplaatst door petoi op vrijdag 21 mei 2010 om 18:15 |
| Schorsing nu wel officieel |
| Geplaatst door Prodneddim op dinsdag 25 mei 2010 om 11:50 |
| Ik hoop van ganse harte dat hij zijn oude niveau weer terugkrijgt. Basso en Vino is het ook gelukt. Per slot van rekening is hij nog maar 27 als hij terugkomt, dus heeft ie nog zeker een jaar of 6-7 om een mooi vervolg te geven aan zijn carriere. |
| Geplaatst door xistnc op donderdag 17 juni 2010 om 21:06 |
Als Thomas Dekker zichzelf wat meer tijd had gegund, had hij deze weken met de toppers omhoog gereden en gestreden voor het podium in Dauphiné of Zwitserland.![]() |
| Geplaatst door waggie op donderdag 17 juni 2010 om 21:15 |
| Thomas Dekker was tot vandaag de laatste Nederlander die een etappe heeft gewonnen in de Ronde van Zwitserland.. |
| Geplaatst door xistnc op donderdag 17 juni 2010 om 21:33 |
| verkeerde topic |
| Geplaatst door petoi op donderdag 15 juli 2010 om 14:16 |
| Thomas heeft vandaag getraind met Steven De Jongh, Michiel Elijzen en Dirk Bellemakers in Nederland. Lijkt mij toch een goed signaal. |
| Geplaatst door Henki op donderdag 15 juli 2010 om 14:25 |
@Petoi, hoe weet je dat? Lijkt me idd ook goed. Met De Jongh, ploedleider van Sky. Zal wel niks zeggen?![]() |
| Geplaatst door LeichteMänner op donderdag 15 juli 2010 om 14:29 |
| Ik neem aan van Steven de Jonghs Twitter. Daar staat het in ieder geval. Ik vraag me af hoeveel zoiets betekent. |
| Geplaatst door Ivo1976 op donderdag 15 juli 2010 om 15:18 |
| Dekker naar Team Sky. Dat zou een goede zet zijn. |
| Geplaatst door Markfcb op donderdag 15 juli 2010 om 16:45 |
| IK hoop zo dat Dekker er weer helemaal bovenop komt en een goed klassement kan rijden in een grote ronde. |
| Geplaatst door abdel1991 op donderdag 15 juli 2010 om 19:50 |
| ik hoop dekker bij vacansoleil en dan opbouwen na een jaar naar een ploeg als, sky,cerveo,bmc etc. |
| Geplaatst door tendam op donderdag 15 juli 2010 om 19:54 |
| Bellemakers en Elijzen zijn z'n vaste trainingsmaatjes. Normaal is Vansummeren er ook nog bij, maar die heeft op dit moment andere dingen te doen. Ik denk niet dat Dekker naar een Angelsaksische ploeg als Sky gaat, die zijn veel te bang om geassocieerd te worden met doping. |
| Geplaatst door Jan op zondag 25 juli 2010 om 14:13 |
| afgelopen weken in Toscane geweest en gefietst. Moest wel eens terug denken aan Dekker. Ben ook nog in de fietsen zaak geweest in Lucca waar hij vaak kwam. Hangt nog een mooie foto van hem tijdens Tirreno Adriatico. Eigenaar wist ook niet waar die uithing. |
| Geplaatst door abdel1991 op zondag 25 juli 2010 om 14:19 |
| zou hij trouwens gewoon niet terug gaan naar z'n ouders? hij heeft ook nog een plekje in belgie misschien is hij daar.. zou iniedergeval een beetje sympathie bij mij weer opbrengen als hij iets van zich weer iets laat horen ondanks z'n schorsing maar kan begrijpen dat het voor zo'n jongen die echt dacht van ik ben de toekomst van NL wat betreft wielrennen en dan zien dat gesink 6e wordt enz. dat het je zelfvertrouwen niet op krikt iniedergeval hopelijk wel mentaal en dat die bij zichzelf denkt en nu ga ik potverdorie volgend jaar laten zien wie de beste is... |
| Geplaatst door Henki op zondag 25 juli 2010 om 15:11 |
Er zijn wel berichten door gekomen dat hij trained. Zo trained hij met Bellemakers en Vansummeren, en laatst twitterde de Jongh ook nog dat hij met hem heeft gefietst. Hij lijkt dus wel bezig te zijn met zijn conditie onderhouden. Misschien is het voor hem beter om zich nog even stil te houden en rustig dadelijk naar een nieuwe ploeg te zoeken. Dan hopelijk kan hij volgend jaar nog de vuelta rijden om weer in koers vorm te komen. Ik zou het schitterend vinden en wacht tot die terugkeert, en hopelijk wordt het dan nog wat ![]() |
| Geplaatst door xistnc op woensdag 4 augustus 2010 om 17:45 |
| Iemand een linkje naar de tekst van de column van Mart Smeets in NuSport, over Thomas? |
| Geplaatst door mistermiyagi op woensdag 8 september 2010 om 17:47 |
| Dekker was een groter talent als Nibali. die wel erg sterk rijd momenteel, erelijst van Dekker is nog steeds meer waard dan dat van Nibali. (komt snel verandering in straks (top 3 vuelta?) Ik ben benieuwd waar Dekker uithangt en doet en waar hij gaat rijden... |
| Geplaatst door noyelje op woensdag 8 september 2010 om 18:03 |
| @mistermiyagi: Wat met de 3e plek van Nibali in de Giro? Dekker een groter palmares? Zal wel. |
[1]
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- maandag 21 mei
- 10:36 Bruyneel niet blij met opgav..
- 10:09 Voorbeschouwing: Ronde van B..
- 07:38 Gesink: "Streep getrokken on..
- zondag 20 mei
- 23:16 Kelderman winnaar jongerentr..
- 22:29 Robbie McEwen zwaait af na z..
- 20:41 Robert Gesink wint Ronde van..
- 19:29 Volg hier de slotrit in de R..
- 18:56 Tronet wint slotrit Lorraine..
- 17:47 Giro 2012: Rabottini wint vi..
- 16:35 Boasson Hagen eindwinnaar Ro..
- 14:19 Ook Brown en Visconti verlat..
- 13:47 Opgave Frank Schleck in Giro..
- 12:28 Thomas De Gendt: "Ik ga het ..
- 12:21 Giro 2012: Volg hier de vijf..
- 11:47 Giro 2012: Voorbeschouwing e..
- 01:48 Gesink: "Blij dat ik weer op..
- 00:53 Gesink pakt dagwinst en leid..
Poll
Tom-Jelte Slagter eindigt de Giro...
U moet ingelogd zijn om te stemmen.
In de top-tien - 4%
In de top-twintig - 57%
Buiten de top-twintig - 38%
Geen mening - 2%
330 stemmen.

) ik heb geen info over TD, weet alleen dat tdmagazine.nl uit de air is gehaald.
!
Lijkt me idd ook goed. Met De Jongh, ploedleider van Sky. Zal wel niks zeggen?