Forum - Support je Giro-renner

Geplaats door Koldo op zondag 9 mei 2010 om 14:58.
Zodra je hier jouw Giro-renner hebt gekozen, kun je hem in dit topic ondersteunen met aanmoedigingen. Ook houd je de rest van de lezers zo op de hoogte van zijn prestaties. Wellicht worden de beste aanmoedigingen nog beloond met eeuwige roem.

Reacties

1 2 3 4 [5]
Geplaatst door shiraz op zaterdag 29 mei 2010 om 19:55
Hij pakt gewoon de Koninginnerit even. Hij heeft zich deze week gespaard om in de mooiste rit van de Giro toe te slaan. Wat een geweldenaar.

En shiraz heeft bijna alle ritten gezien, behalve deze.
Geplaatst door Koldo op zaterdag 29 mei 2010 om 20:03
Lol@F4L

Cameron Wurf was weer eens in de aanval. En dat in de zwaarste rit. Jammer dat er voor deze held weer geen beloning was.
Geplaatst door F4L op zaterdag 29 mei 2010 om 20:05
Geen idee wat ik dacht.
Geplaatst door Larson op zaterdag 29 mei 2010 om 21:48
ik hoop Larsson morgen te zien in de tijdrit, ik denk dat ik wel van een top 10 uit kan gaan
Geplaatst door kartje op zondag 30 mei 2010 om 10:39
trofimov is knap 18de geworden gisteren.en hij staat ook knap 28ste in de stand.
Geplaatst door marijeh op zondag 30 mei 2010 om 16:19
Grivko zal deze tijdrit niet winnen en niet in de top 20 eindigen. Maargoed dat vind ik niet erg. Het was een loodzware giro en hij heeft hard moeten werken voor Vinokourov. Toen ik gister las dat hij vroeg in de rit moest lossen uit de kopgroep, vreesde ik een beetje dat zijn tijdrit vandaag iets minder zou zijn. Grivko was leeggereden volgens mij. De volgende keer beter zou ik zeggen.

Zojuist even deze tijdrit vergeleken met zijn tijdrit vorig jaar. Vorig jaar reed hij 19.18 als mijn berekening goed is. Dit jaar rijdt hij over 15 kilometer 21.44. In vergelijking met vorig jaar is hij dit jaar 2 minuten en 26 seconden langzamer.
Geplaatst door Larson op zondag 30 mei 2010 om 16:53
Larsson gaat in de tussenstand aan kop!
Geplaatst door Larson op zondag 30 mei 2010 om 18:05
Toch nog een dagsucces voor mijn adoptierenner
Geplaatst door waggie op zondag 30 mei 2010 om 19:15
Mijn adoptie-renner Sarmiento is 47e geworden in het AK. Zijn mooiste prestatie deze Giro was toch wel zijn 9e plaats in de rit met de zandwegen..
Geplaatst door Ivo1976 op zondag 30 mei 2010 om 19:30
Marco Corti werd knap laatste. De zwarte trui en de roze lantaarn zijn van hem.
Geplaatst door marijeh op zaterdag 5 juni 2010 om 21:45
Ik zat net even een paar sites te bekijken en toen kwam ik een leuk filmpje tegen op Andrei Grivko zijn blog. Op zijn blog poste hij week geleden een filmpje. Op dit filmpje zie je hem en zijn ploeg in een helicopter boven de bergen in Italie vliegen. Volgens mij de Mortirolo.

Wow dat lijkt me ook wel leuk eerlijk gezegd. Voor degenen die het willen zien. Hier is de link:

http://blogs.velolive.com/grivko/

Ik heb het over het bovenste blog. Die bovenste video in dat blog is wel mooi vind ik. Bij de tweede video zit hij teveel met zijn mobieltje te bewegen enzo. Bekijjk de bovenste video alleen maar zou ik zeggen. Veel kijkplezier.

1 2 3 4 [5]