Vacansoleil 4 Challenge Toertochten

Forum - Support je Giro-renner

Geplaats door Koldo op zondag 9 mei 2010 om 14:58.
Zodra je hier jouw Giro-renner hebt gekozen, kun je hem in dit topic ondersteunen met aanmoedigingen. Ook houd je de rest van de lezers zo op de hoogte van zijn prestaties. Wellicht worden de beste aanmoedigingen nog beloond met eeuwige roem.

Reacties

[1] 2 3 4 5
Geplaatst door Koldo op zondag 9 mei 2010 om 14:59
Cameron Wurf werd zaterdag 64e, terwijl hij toch zeker een tijdrit kan rijden. Wellicht dat een gebrek aan parcourskennis hem parten heeft gespeeld. Ik kan jammer genoeg geen twitter van hem vinden, dus zijn persoonlijke ervaringen blijven ons onbekend. Maar hij zal zich vast in beeld rijden de komende dagen!
Geplaatst door Joachim op zondag 9 mei 2010 om 15:03
Nico Sijmens werd 168e in de proloog. Met andere woorden: hij spaart zich om 1 van de volgende dagen uit te pakken. Komaan Nico !
Geplaatst door Verweggistan op zondag 9 mei 2010 om 15:03
Alessandro (Donati) is 178e geworden. Dat is niet erg, voor hem is zo'n tijdrit niet interessant. De komende dagen wordt het hard werken voor hem om Fransesco en Stefano uit de wind te houden en er voor te zorgen dat zij niet onnodig tijd verliezen door de wind, vooral tijdens de 3e etappe
Geplaatst door zacht op zondag 9 mei 2010 om 15:04
Arashiro spaarde zich ook, net als veel adoptie-renners. Slimme jongens zijn het, stuk voor stuk.
Geplaatst door Larson op zondag 9 mei 2010 om 15:09
Larsson op de 8ste plaats, jammer dat hij niet hoger kwamsmiley
Geplaatst door oscar freire op zondag 9 mei 2010 om 15:36
Uran heeft een niet heel sterke tijdrit gereden en wordt 116e waar ik een tijdrit rond de 70e plaats had gehoopt.Hopen dat hij in de komende vlakken ritten geen schade oploopt door valpartijen.
Geplaatst door droebelde op zondag 9 mei 2010 om 17:01
Bookwalter heeft gister zijn eerste echte topprestatie geleverd, 2e in de proloog achter Wiggins! Maar we zullen hem nog meer zien deze Giro, want ik weet zeker en de mannen bij BMC ook dat hij nog een topprestatie kan leveren!
Geplaatst door kartje op zondag 9 mei 2010 om 17:03
ik heb hem mijn man (trofimov nog niet gehoord of gezien)
Geplaatst door kartje op zondag 9 mei 2010 om 17:07
hij was gisteren 146
Geplaatst door Webber op zondag 9 mei 2010 om 17:29
Weylandt wordt 14e in de eerste etappe in lijn! Tossato probeerde de sprint nog te mennen, maar had zich beter als loods voor Velo geplaatst die dan Weylandt kon piloteren. Beiden waren wel in de voorste gelederen te vinden, maar de samenwerking was niet optimaal.

Weylandt kwam duidelijk nog wat te kort om mee te doen voor de ereplaatsen: op naar morgen en hopelijk een iets beter resultaat.
Geplaatst door Ivan op zondag 9 mei 2010 om 17:33
Derde plaats voor Sabatini vandaag. Volgens kenner Ducrot heeft Liquigas geen sprinter bij maar ik wist natuurlijk wel beter. Voorlopig zal Maarten hem niet meer vergeten. smiley .
Geplaatst door RaboLars op zondag 9 mei 2010 om 17:45
Mijn 20 jarige talent Jack Bobridge begon gister aan zijn 1e grote ronde. Hij eindigde ''slechts'' 163e

Aan de ene kant natuurlijk goed.
Maar hij was wel Wereldkampioen Tijdrijden U-23.
Geplaatst door noyelje op zondag 9 mei 2010 om 18:04
In de eerste rit in lijn wordt Michele Merlo knap 12e. Door de warrige spurt heeft hij zich net niet genoeg kunnen handhaven vooraan voor een top 10 quotering.
Geplaatst door Onie op zondag 9 mei 2010 om 18:05
Amador Bikkazakova netjes in de 2e groep op 37 sec.
Geplaatst door oscar freire op zondag 9 mei 2010 om 18:08
Uran zat jammer genoeg niet in de 1e groep maar hij verliest maar 37 seconden. Hij wordt uiteindelijk 95e
Hij staat in het AK op een 106e plaats op 1:18 van Cadel Evans. Gelukkig is hij niet gevallensmiley
Geplaatst door GerbenS op zondag 9 mei 2010 om 18:20
Rohregger vandaag 34e op 3 seconden. Hij staat 28e algemeen, 27 seconden achter Evans. Staat nu o.a. voor Wiggins.
Geplaatst door Koldo op zondag 9 mei 2010 om 18:42
Cameron Wurf is waarschijnlijk gevallen. Komt in een groep pas op 4.19 binnen. Mentaal is hij echter ijzersterk, dus reken er maar op dat hij morgen op de fiets zit, no matter what.
Geplaatst door Larson op zondag 9 mei 2010 om 18:45
waar kun je de volledige uitslag vinden?
Geplaatst door Koldo op zondag 9 mei 2010 om 18:45
waar hij altijd staat
Geplaatst door Ingmar op zondag 9 mei 2010 om 18:48
Lloyd is 130ste geworden op 37". Is zich nu nog wat in vorm aan het rijden, zodat hij er in de bergen staat.
Geplaatst door Larson op zondag 9 mei 2010 om 18:49
67 LARSSON Gustav Erik SWE SAX 4:57:23 0:37
Geplaatst door hockeymaster op zondag 9 mei 2010 om 18:51
Pozzovivo's ambities hebben een kleine schok gekregen, want hij eindigde op 37 seconden in de 2e waaier en staat nu 144e op 1'34".
Geplaatst door Bianchifietser op zondag 9 mei 2010 om 18:53
Szmyd heeft vandaag goed het wiel gehouden van de roze trui. hij finishe uiteindelijke enkele plaatsen na wiggins. Jammer genoeg was hij zo gefixeert op het volgen van de roze trui, dat hij de eerste groep miste
Geplaatst door Verweggistan op zondag 9 mei 2010 om 19:14
Alessandro heeft vandaag op Fransesco en in mindere mate op Stefano moeten passen. Stafano finishde netjes in de eerste groep. Fransesco had wel meer begeleiding nodig. Nadat hij was gevallen bracht Ale hem netjes terug in het peloton, helaas zat hij daardoor nog wat ver toen het peloton brak.
Alessandro finishte als 152e op 0:37, een paar plaatsjes voor zijn kopman Fransesco
Geplaatst door RaboLars op zondag 9 mei 2010 om 19:24
Helaas moest Jack zich vandaag bekopen bij enkele valpartijen hij eindigde 185e op 4'19
Geplaatst door DappereDuiven op zondag 9 mei 2010 om 19:25
Konovalovas knap 123e, natuurlijk bij de kopman gebleven zoals dat hoort. Hij had natuurlijk makkelijk kunnen winnen, maar ja, als de kopman tijd dreigt te verliezen....
Geplaatst door kartje op zondag 9 mei 2010 om 19:28
trofimov was 93 vandaag op 37sec
Geplaatst door SAMba op zondag 9 mei 2010 om 19:48
Knappe prestatie van Bonnafond vandaag!

Binnengekomen in dezelfde tijd als Evans en daardoor bijna 100 plaatsjes gestegen in het algemeen klassement. smiley

Ik had hem ingeschat tussen positie 60 & 100, maar hij is uiteindelijk 35e geworden!
Geplaatst door Fernando Escartín op zondag 9 mei 2010 om 19:50
Richie Porte was vandaag goed bij de les en finishte bij de allereersten. Hij behield zijn voorsprong in het jongerenklassement, voor 2 rabo nederlanders en ploeggenoot, en adoptierenner van Rein Taaramae, Morkov. Bovendien pakte hij toch weer een 30 sec. of meer op enkele concurrenten voor een top 20 plek.

Richie zegt zelf:

would have liked to emulate my hero @bdlancaster and take pink jersy, but still happy with white jersey and 6th overall.
Geplaatst door Leukefans op zondag 9 mei 2010 om 21:39
Heel attent vooraan in het tweede peloton vonden we John Gadret, die stilaan naar zijn beste vorm sinds jaren toegroeit. In de bergen rijdt hij ze allemaal op een hoopje!!
Geplaatst door Stephan_EJ op zondag 9 mei 2010 om 21:54
Kozontchuk, tweede dag, tweede valpartij. Volgende keer adopteer ik een renner die niet voor Rabo rijdt.
Geplaatst door Diderick op zondag 9 mei 2010 om 23:16
Bodnar werd vandaag keurig 197e. Natuurlijk om zich alvast op achterstand te laten rijden om geweldig uit te pakken één van de komende dagen. Maciej, ik heb alle vertrouwen in je!
Geplaatst door Contadorfan op maandag 10 mei 2010 om 12:19
Elijzen heeft gisteren fantastisch gereden. Hij reed misschien niet zozeer in de picture maar gewoon goed van voren, en in de finale zat hij zelfs nog even op kop.

Hij staat momenteel 24ste en is daar mee best geplaatste van zijn team, dat zegt misschien iets meer over Lotto dan over Elijzen, maar hij is in iedergeval goed begonnen.

Ik verwacht dat hij er vandaag ook weer goed bij zit, en heeeeeeel misschien valt hij wel aan......... (keep dreaming) smiley.
Geplaatst door Fernando Escartín op maandag 10 mei 2010 om 12:28
Quote:
Elijzen heeft vandaag fantastisch gereden.

Nu weten we waarom contadorfan het zo goed doet bij de prono. Hij is helderziend smiley
Geplaatst door Contadorfan op maandag 10 mei 2010 om 12:49
@FE

haha, ik heb het verbeterd, bedankt smiley.

Ik was met mijn gedachte waarschijnlijk nog bij gisteren, geweldige etappe/geweldige sfeer smiley.
Geplaatst door oscar freire op maandag 10 mei 2010 om 17:53
Uran is vandaag 192e geworden op bijna 15 minuten van Weylandt.Ik hoop dat hij zich de komende dagen als de wielerkaravaan naar Italie trekt zich meer van voren kan laten zien.
Geplaatst door RaboLars op maandag 10 mei 2010 om 17:58
Aangezien Jack betrokken was bij meerdere valpartijen moet ik hopen op een mooi tijdrit resultaat. Of natuurlijk een leuke ontsnapping. In Italië moet het toch wel beter gaan. Hij eindigde op 14 minuten en 47 secondes.
Geplaatst door oscar freire op maandag 10 mei 2010 om 17:58
@RaboLars

Dan had hij wel gezelschap van Rigoberto Uran!
Geplaatst door Larson op maandag 10 mei 2010 om 17:58
120 LARSSON Gustav Erik SWE SAX 5:08:05 7:59
in de groep van pozzovivo gewoon goeie knecht want hij zat vlakbij kopman C. Sorensens
Geplaatst door GerbenS op maandag 10 mei 2010 om 18:00
Rohregger was vandaag 9e. Super gereden! Hij wordt de ontdekking van de Giro 2010 smiley. Hij staat nu 17e algmeen. Ik verwacht dat hij na overmorgen een paar plaatsen zal zakken, maar het is een knokker!
Geplaatst door RaboLars op maandag 10 mei 2010 om 18:03
@oscar

Haha ja, samen ontsnappen over een paar dagen? smiley
Geplaatst door shiraz op maandag 10 mei 2010 om 18:13
Tschopp is ook klaar voor de monsterontsnapping. Slim. Alle favorieten hadden anders toch alleen maar in zijn wiel gezeten als hij aanzette
Geplaatst door Verweggistan op maandag 10 mei 2010 om 18:16
Het belangrijkste is dat Stefano, natuurlijk door de hulp van Alessandro(Donati), in de eerste groep eindigde. Nadat hij Stefano had afgezet in de eerste groep liet hij zich uitzakken om Fransesco op te halen, maar die had de kracht er niet meer voor om Ale nog te volgen. Dus Alessandro Donati 134e, zijn beste uitslag tot nu toe. Netjes op 8'00, met kopman Fransesco.
Geplaatst door Koldo op maandag 10 mei 2010 om 18:26
Cameron eindigde vandaag op bijna 8 minuten, hij moest natuurlijk bij zijn gehavende kopman Domenico Pozzovivo blijven. Het zal niet lang meer duren voordat de ploeg doorheeft dat ze hem beter de vrije hand kunnen geven, maar tot dan kwijt hij zich van zijn taak.
Geplaatst door Bianchifietser op maandag 10 mei 2010 om 18:28
Szmyd heeft zich vandaag weer eens gespaard met het oog op wat er nog moet komen. Hij eindigde in de groep van pozzovivo
Geplaatst door DappereDuiven op maandag 10 mei 2010 om 18:39
Konovalovas had vandaag met twee vingers in de neus gewonnen!!!

(als hij 8 minuten eerder dan Wouter Weylandts gestart was en deze minuten ook niet had prijsgegeven...smiley )
Maar toch zeer knap 164e......
Geplaatst door Fernando Escartín op maandag 10 mei 2010 om 18:52
Na wederom een top dag staat Richie nu zelfs gelijk met Vino. Het roze komt gevaarlijk dichtbij en ook het wit werd op het nippertje veilig gesteld. Zoals de toppers nu wegvallen is de doelstelling bijgesteld naar een top-10 klassering.
Geplaatst door achilles op maandag 10 mei 2010 om 18:56
De Greef 87ste op 7min59. Natuurlijk om de concurrentie zand in de ogen te strooien, slimme zet!
Geplaatst door Verweggistan op maandag 10 mei 2010 om 18:59
@ Koldo: Wurf rijdt volgend jaar bij CSF?
Geplaatst door janpeace op maandag 10 mei 2010 om 19:04
Ook Ravard kwam binnen met de groep Van Caisse, zijn etappe's komen nog wel. Je kunt niet in alle etappe's schitteren natuurlijk smiley
[1] 2 3 4 5